Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Zawieszenie


Guest rav020
 Share

Recommended Posts

P10, hatchback, 2.0 benzyna, 1990

Hej, czy ktos potrafi mi wytlumaczyc dlaczego mam takie kiepskie zawieszenie?!

Wymienilem juz z przodu: amorki(Tokico), sworznie i tuleje(wachacza), wachacze gorne, drązki kierownicze, pomijam klocki i tarcze bo to nie zawiecha, ale i tak nie hamuje (serwo nowe). Zaczynam miec dosc, trace pieniadze a przyjemnosci z jazdy nie mam. Primera dobija kazdą nierównosc jak taczka z kamieniami! Do wymiany mam koncowki stabilizatora, ale przeciez to nie wplywa na amortyzacje tylko na trzymanie kol na zakrecie.

Nie wymienialem tylko sprezyn, czy to one za wszystko odpowiadaja??

Prosze pomozcie, jezdzi mi sie tym autem za***iscie ale nie ma duzych efektow po wymianie tylu rzeczy.

Edited by rav020
Link to comment
Share on other sites

Naprawde odrozniam sztywnosc zawieszenia. Tak jak jest u mnie nie powinno byc, ludzie nie moga latac pod sufit, szczegolnie ze auto ma zawieszenie wielowachaczowe.

Nic, bede jeszcze szukal dalej przyczyny...znajde ja...

Link to comment
Share on other sites

springi?

 

A co to jest?, moze znam inna nazwe tego...

Naprawde chce miec te auto dlugo, dobrze sie prowadzi jest stare i ma dobry silnik - a to lubie najbardziej...ale tak nie moze byc...

Link to comment
Share on other sites

Ale macie tyłki wrażliwe :P pomimo tego ze primerki twarde sa od samego początku ja mam założone Eibach'y i nie wyobrażam sobie innej zawiechy w mojej nysce wiadomo jak się w koleiny wjedzie to już gorzej ale i tak lepiej czuje się drogę na szerokiej oponie + sztywne zawieszenie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest donn_primerra

tak było od kąd kupiłeś primere??? podejrzewam ze jest wszystko dobrze.. po prostu zawieszenie nie trafiło w twój gust...ja tez jak kupiłem swoją pierwszą pomyślałem ze jest po jakims wiejskim tuningu... teraz przyzwyczaiłem sie sie do sztywnosci mam pewnośc na zakrętach w koleinach wiem ze auto nie zachowa sie dziwnie... coś za coś.....

Link to comment
Share on other sites

Guest smyndrok

A jakie masz kola?? Super wyj**ane w kosmos kute chromy 17" 225/40 (poniosła mnie fantazja) to się nic nie dziw, że jedziesz jak na "tragocu". :) Mi się udało wcisnąć do swojej Primadonny Dunlopy 175/80R14 bez żadnych zabiegów (obcinanie rantów) i jade jak poduszkowcem. A pozatym nasze drogi pozostawiają wiele do życzenia i długoooo jeszcze tak bedzię, więc szkoda sobie psuć krwi.

Link to comment
Share on other sites

Guest B_E_R_E_K

wystarczy ze masz niskie opony np 195/50 (55)/ 15. a jesli masz np 14 cali to mozesz miec stare opony guma sparciala i jest twarda tez bedzie dobijac. u ojca mojego w sunnym tak bylo. kupil nowe opony i nie to auto ! od razu wiekszy komfort

Link to comment
Share on other sites

Guest pisak112

P10, hatchback, 2.0 benzyna, 1990

Hej, czy ktos potrafi mi wytlumaczyc dlaczego mam takie kiepskie zawieszenie?!

Wymienilem juz z przodu: amorki(Tokico), sworznie i tuleje(wachacza), wachacze gorne, drązki kierownicze, pomijam klocki i tarcze bo to nie zawiecha, ale i tak nie hamuje (serwo nowe). Zaczynam miec dosc, trace pieniadze a przyjemnosci z jazdy nie mam. Primera dobija kazdą nierównosc jak taczka z kamieniami! Do wymiany mam koncowki stabilizatora, ale przeciez to nie wplywa na amortyzacje tylko na trzymanie kol na zakrecie.

Nie wymienialem tylko sprezyn, czy to one za wszystko odpowiadaja??

Prosze pomozcie, jezdzi mi sie tym autem za***iscie ale nie ma duzych efektow po wymianie tylu rzeczy.

 

 

tak jak kloledzy pisali wcześniej może sprężynki,

powiem tak , primera jest droga w częściach , ale warto :)

mi zostały jeszcze tylko przednie amorki i górne wachacze i mam zawieche nową :)

tył już cały nowy :) komfort jazdy ze zrobionym tylko tyłem jest cudowny:d

nie zamienie tego auta na żadne inne :D

tylko teraz pytanie czy jak to wszysko zrobie czy te 90 km nie będzie mało :D

pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Guest B_E_R_E_K

tyl jest prosty 2 amory 2 sprezyny i 2 laczniki stabilizatora bo wahacze (drazki) z tylu nie leca. przod duuzo gorzej po 2 wahacze na strone galki amory sprezyny

Link to comment
Share on other sites

prosta i głupia rzecz - sprawdź ciśnienie w oponach. Przepompowane koła nie sprawia wprawdzie że latasz pod sufit ale wpływa wyraźnie na komfort jazdy. Możesz ustawić na minimum i sprawdź czy jest lepiej

Link to comment
Share on other sites

Guest rychuo@wp.pl

Nie przejmuj się, ja so swojej Primery przyzwyczaiłem sie po 6 miesiącach. W pewnym momencie chciałem ją spalić:) Wymieniłem amorki i górne wahacze z przodu i bajka... Ale coś z ABS'em nie tak:( ale sobie pomyslałem, że człowiek pracuje aby wydawać. Im dłużej nią jeżdżę tym bardziej mi się podoba.

Link to comment
Share on other sites

Guest NismoMan

Z tym ze ci dobija zawiecha SA winne sprężyny miałem tak z tyłu myślałem ze to amory zmieniłem i nadal to samo było i kupiłem później sprężyny (polecam z nubiry kombi bo pasują do nyski i są o wiele tańsze i i kufer siedzi jak seryjny za komplet dasz coś około 140zl gdzieś już o tym było nawet na forum o tych springach)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...