Gość Kris1976 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 jestem nowym uzytkownikiem nissana sunny samochodzik narazie sprawuje sie OK jednak mam problem z ogrzewaniem...nadmuch dziala na wszystkich predkosciach jednak nie leci cieple powietrze tylko zimne ...z tego co zrozumialem po wizycie w miejscowym sklepie moto zepsol sie termostat (silnik sie nie przegrzewa )...mieszkam w Anglii a wiec pewnie tez chcialbym zaszczedzic pare pantów i wymienic to sam jednak nie jestem pewien przyczyny czy to napewno termostat ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Skad jestes w UK??? Moze mieszkamy kolo siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris1976 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Bournemouth - Dorset Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzidek Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 jestem nowym uzytkownikiem nissana sunny samochodzik narazie sprawuje sie OK jednak mam problem z ogrzewaniem...nadmuch dziala na wszystkich predkosciach jednak nie leci cieple powietrze tylko zimne ...z tego co zrozumialem po wizycie w miejscowym sklepie moto zepsol sie termostat (silnik sie nie przegrzewa )...mieszkam w Anglii a wiec pewnie tez chcialbym zaszczedzic pare pantów i wymienic to sam jednak nie jestem pewien przyczyny czy to napewno termostat ??? termostat nie musi być przyczyną takiej awarii. Ja zacząłbym od sprawdzenia czy powietrze zimne leci przez nagrzewnice (czyli: czy nagrzewnica nie jest zapowietrzona). Kolejną rzeczą jest: powietrze ciepłe leci tylko w miejsca gdzie nastawiony jest nadmuch. Jeżeli ustawiasz nadmuch na szybę to nawiew na boczne szyby jest zimny itd. kolejną rzeczą jest cięgło które steruje otwarciem nagrzewnicyi zamykaniem. Jeżeli obieg na nagrzewnicę nie jest otwierany to może być linka urwana albo źle wyregulowana. Srawdź wszysto ko kolei a poten daj znać to będziemy myśleć dalej. Pozdr. Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Też mam drobny problem z nagrzewaniem a mianowiecie cieple powietrze leci tylko po bokach a srodkiem leci cały czas zimne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Też mam drobny problem z nagrzewaniem a mianowiecie cieple powietrze leci tylko po bokach a srodkiem leci cały czas zimne a jak ustawisz nadmuch na twarz i dodatkowo dla zwiekszenia efektu zamkniesz obieg to sie okarze ze cieple leci ze srodkowego tez.ten typ tak ma i zaleznie jak posustawiasz suwak od kierunku nawiewu to roznie rozne powietrze bedzie leciec. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris1976 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 tak tak po nitce do klebka zobaczymy ....sprawdze uklad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondzio Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Mam pytanko w temacie nadmuchu. Przy ustawieniu siły nadmuchu na "1" działa prawie jak na "0", dopiero na "2" czuć wyraźny powiew. Czy ten typ tak ma? Czy może coś jest zepsute?? Dodam ze przy przechodzeniu na "3" i "4" czuć wyraźnę różnicę nawiewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Mam pytanko w temacie nadmuchu. Przy ustawieniu siły nadmuchu na "1" działa prawie jak na "0", dopiero na "2" czuć wyraźny powiew. Czy ten typ tak ma? Czy może coś jest zepsute?? Dodam ze przy przechodzeniu na "3" i "4" czuć wyraźnę różnicę nawiewu. to sprawa plytki oporowej sterujacej nawiewem. Uzyj funkcji SZUKAJ, a znajdziesz mase info ntt. 8) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ...nadmuch dziala na wszystkich predkosciach jednak nie leci cieple powietrze tylko zimne ...nie jestem pewien przyczyny czy to napewno termostat ??? To niekoniecznie musi być termostat i raczej napewno nie jest dlatego, że termostat jest w odbiegu chłodnicy a nie nagrzewnicy. Masz najprawdopodobniej zapowietrzoną nagrzewnicę lub za mało płynu. Jak mi kiedyś poszła uszczelka pod głowicą i zeszło troche płynu to pierwszym zewnętrznym objawem było brak ciepłego nadmuchu. Po prostu nagrzewnica jest dość wysoko i płyn zwyczajnie "nie sięga". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 To niekoniecznie musi być termostat i raczej napewno nie jest dlatego, że termostat jest w odbiegu chłodnicy a nie nagrzewnicy.Masz najprawdopodobniej zapowietrzoną nagrzewnicę lub za mało płynu. Jak mi kiedyś poszła uszczelka pod głowicą i zeszło troche płynu to pierwszym zewnętrznym objawem było brak ciepłego nadmuchu. Po prostu nagrzewnica jest dość wysoko i płyn zwyczajnie "nie sięga". Potwierdzam.. termostat ma malo wspolnego z nagrzewnica poniewaz nagrzewnica jest polaczona z malym obiegiem silnika i stad nawet na zimnym silniku prawie zaraz robi sie cieplo w srodku kabiny. Moze byc jeszcze jedna przyczyna... moga byc odwrtonie podlaczone przewody zasilajace nagrzewnice... jest duze prawdopodobienstwo pomylki przy podlaczeniu do bloku zwlaszcza jak ktos ma gaz gdyz trzeba podlaczyc gdzies parownik. Gaziarze najczesciej wpinaja sie w przewody od nagrzewnicy i myla przewody zasilajacy z odplywowym. Sprawdz czy nie masz tam cos zamieszane. Spotkalem sie z czyms takim kiedys w Vectrze... i objawy byly podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawulon Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Witam!!! A może ktoś spotkał się z tym że to powietrze leci i nawet jakieś takie ciepławe ale potrzeba sporo czasu żeby poczuć ciepełko w kabinie być może to normalne w tym modelu... sunny 16 16V SLX 1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Witam!!!A może ktoś spotkał się z tym że to powietrze leci i nawet jakieś takie ciepławe ale potrzeba sporo czasu żeby poczuć ciepełko w kabinie być może to normalne w tym modelu... sunny 16 16V SLX 1993 Sporo czasu tzn. ile? Dla jednego sporo to będzie 10 minut, dla innego 30 minut. U mnie, po nocy pod gołym niebem, ciepławe powietrze zaczyna lecieć po ... P.S. jutro zmierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Witam!!!A może ktoś spotkał się z tym że to powietrze leci i nawet jakieś takie ciepławe ale potrzeba sporo czasu żeby poczuć ciepełko w kabinie być może to normalne w tym modelu... sunny 16 16V SLX 1993 Mam to samo u siebie, zeby lecialo porzadnie cieple to potrzeba dosyc duzo czasu, wiec moze te typy tak maja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 U mnie tak samo, żeby było naprawdę ciepło potrzeba kilkunastu minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawulon Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 wygląda na to że to normalne w tych modelach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondzio Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Do pracy jeżdżę 10-20 minut i zazwyczaj w połowie drogi leci mi już wrzątek. Jak dla mnie jest to szybko zwłaszcza ze mam dla porównania "osiągnięcia" nubiry i tam rękawiczek nie ściągam tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawulon Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Wrzątek czyli bardzo gorące ? U mnie po 30-tu min jest ledwie ciepłe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 może masz zapchaną nagrzewnicę? ja tak miałem wczesniej w peugocie, nagrzewał się długo do temperatury ledwo wyczuwalnego ciepła, wymieniłem nagrzewnicę i grzało jak cholera, a okazało sie to, że poprzedni właściciel wlewał do chłodnicy wodę :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawulon Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A jest jakaś możliwość przeczyszczenia tej nagrzewnicy czy raczej powinno się ją wymienić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 kiedys bylem pod wrazeniem ciepla jakie potrafil ten samochod wydac i po jak krotkim czasie po kilku/nastu kilometrach jazdy nie mozna bylo utrzymac reki na srodku na 2 biegu w odleglosci 5cm teraz moge powiedziec tylko tyle ze daje cieplo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 u mnie tez strasznie slabo... mozna powiedziec ze w ogole sie nie nagrzewa porzadnie. Do tego silnik tez nie moze osiagnac nominalnej temperatury, a to juz w 99% zasluga termostatu. Ktos wie jak go wymontowac?? bo nie chce mi sie kombinowac i samemu do tego dochodzic na mrozie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A jest jakaś możliwość przeczyszczenia tej nagrzewnicy czy raczej powinno się ją wymienić ??? Ja kiedyś próbowałem ją przepłukać wodą pod większym ciśnieniem ale marny był efekt bo nagrzewnica była cała w kamieniu, podobno są jakieś proszki, które sypie się w chłodnicę ale tego nigdy nie stosowałem i nie wiem jakie efekty przynoszą. chyba najrozsądniejszym sposobem jest jej wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A jest jakaś możliwość przeczyszczenia tej nagrzewnicy czy raczej powinno się ją wymienić ??? Ja kiedyś próbowałem ją przepłukać wodą pod większym ciśnieniem ale marny był efekt bo nagrzewnica była cała w kamieniu, podobno są jakieś proszki, które sypie się w chłodnicę ale tego nigdy nie stosowałem i nie wiem jakie efekty przynoszą. chyba najrozsądniejszym sposobem jest jej wymiana. Zalej wodą z octem. Ocet rozpuszcza kamień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawulon Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 to jest pomysł tylko czy aby nie rozpuści nagrzewnicy? a tak poważnie to chyba poczekam do wiosny z tym octem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.