Coobcio Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 http://www.nissanklub.pl/samochody.php?pid=11&mid=36 Jestem w szoszku, w moim silniku dizki modyfikacji turbo z bardzo nisko ustawionym cisieniem doladowania udało mi się przewyzszyć wartościa momentu obrotowego seryjnie uturbiony silnik nissna jakim jest SR20DET ale się ciesze z tego powodu że mam 20Nm przewagi nad nim ,jedynie brakuje mi 16koni ale to juz kwestia paru dni - nieszczelny koeltkor wydechowy. JA: 184KM@6000 - spadek doładowania, kwestia szczlności koelktora 285Nm@4500 200SX S14 (SR20DET black TOP): 200KM@6400 265Nm@4800 Dodam że to dopiero początki u mnie i jest wiele wiele do zrobienia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 ty a widziales seryjny IC bo ja nie taki jest maly ciekawe czy wogole trzyma serie :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 5, 2005 Author Share Posted June 5, 2005 To sie okarze na hamowni jak przyprowadzisz teo kolega od S14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 ja tam s14 objechałem o sekunde hehe w skarbku ,nie jechaliśmy w parze ale był o sekunde gorszy:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 5, 2005 Author Share Posted June 5, 2005 JAki ten S14 wykręcił czas moze pamiętasz ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest n15_krk Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 na jakiej hamowni uzyskales te wyniki, bo jak na inercji to podaruj sobie ten moment.. jezeli na obciazeniowce to wynik jest jak najbardziej profi tym bardziej ze fundusze z tego co slyszalem i wiem z doswiadczenia nie byly wysokie, IC podobno zamontowales od Iveco przy orurowaniu i bokach IC z nierdzewki - zapewnia wrecz zaje*** niska temp. na dolocie! co bezposrednio rzutuje na osiagi rowniez przy zagrzanym motorze w cieple dni zastanawiam sie tylko nad trwaloscia jednostki chociaz przy 0.6 bara i wzmocnionym ukl. korb - tl nie powinno byc zle, zestrojone masz w koncu to STM6ka?? trzyma Ci cisnienie w calym zakresie? bo rozumiem ze wastegate od audi zalozony, a doladowanie steruje N75 moca sie nie jezdzi, najwazniejszy jest moment - nalepszym przykladem jest 1.8T prospecta ktory ma tylko 220KM a leje fury z duzo wieksza moca :twisted: BTW uznanie za wytrwalosc w dazeniu do celu mimo komplikacji! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 6, 2005 Author Share Posted June 6, 2005 Pomiar na Inercji... dalatego wychodzi na niej taki lag. Elektroniki sterującej jakiejkolwiek brak, tylko wtrsyki z S14 i na tym koniec. Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi. NA obciążeniówce za pewne o wiele wcześcniej by był dostępny moment, dzisiaj wpakujemy na rolki 200SX S14 i bedize porównanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 JAki ten S14 wykręcił czas moze pamiętasz ? 16 z groszem:P to był ten s14 z fotek : http://www.turbokillers.com/forum/viewtopi...sc&start=30 :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 6, 2005 Author Share Posted June 6, 2005 o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach Wyjątkowo mólowaty ten 200SX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi. Myslelem ze ten co masz jest nowy. Jesli tak to dlaczego nie zrobisz czegos odrazu raz jak nalezy?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 6, 2005 Author Share Posted June 6, 2005 na początku był dobry ale po dzwonei przestał być dorby, teraz zrobie nieco prostrza konstrukcje ale ktura umozliwi mi podłaczenie na przyszłość klimatyzacji i puszczenie nieco mniej skomplikowanego Downpipe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach Wyjątkowo mólowaty ten 200SX w końcu powered by LPG:d:d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 nie zartuj :!: s14 w gazie to profanacja :evil: w plocku typ zagazowal nowa vette :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest n15_krk Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 na wykresie wyglada na pik przy 4,500RPM? :shock: potem jakby trzymal okolo 0,4 to ladnie by sie wykres mocy przeciagna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Pik jest przy ok. 4000obr.min a potem spadek, z Grabowskim doszliśmy do wniosku ze jak doladowanie będize się utrzymywało do końca to z pewnosią przekrocze barjere 200koni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 30, 2005 Author Share Posted June 30, 2005 Dzisał byłem na hamowni z kolegą, mierzyliśmy jego 200SX S14 po modyfikacji dolotu, to co pokazała hamowania utwierdzila mnie w przekonaniu że moja turbo krowa nie jest taka kiepawa Doladowanie w 200SX na poziomie stock czyli 0,6 bara z małymi pikami do 0,65... Bez zmiany w dolocie pewno ze 180koni by było, no ale na pocieszenie dla właściciela 200Sx powiem że zamontowany seryjny wydech w jego bryczce to totalne nieporozumienie otóż rury wydechu mają średnice 47mm to skandal i nie dopuszczalne wręcz :!: Myśle że po zmianie wydechu na pełen przelot o średnicy przynajmniej 2,5" aoto odzyska jakieś 30 koni i moment obrotowy wróci do seryjnych deklarowanych przez producenta 265nm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.