Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobcio SR20De + T Vs. SR20DET


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.nissanklub.pl/samochody.php?pid=11&mid=36

 

Jestem w szoszku, w moim silniku dizki modyfikacji turbo z bardzo nisko ustawionym cisieniem doladowania udało mi się przewyzszyć wartościa momentu obrotowego seryjnie uturbiony silnik nissna jakim jest SR20DET ale się ciesze z tego powodu że mam 20Nm przewagi nad nim ,jedynie brakuje mi 16koni ale to juz kwestia paru dni - nieszczelny koeltkor wydechowy.

 

JA:

184KM@6000 - spadek doładowania, kwestia szczlności koelktora

285Nm@4500

 

200SX S14 (SR20DET black TOP):

200KM@6400

265Nm@4800

 

Dodam że to dopiero początki u mnie i jest wiele wiele do zrobienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakiej hamowni uzyskales te wyniki, bo jak na inercji to podaruj sobie ten moment.. jezeli na obciazeniowce to wynik jest jak najbardziej profi tym bardziej ze fundusze z tego co slyszalem i wiem z doswiadczenia nie byly wysokie, IC podobno zamontowales od Iveco przy orurowaniu i bokach IC z nierdzewki - zapewnia wrecz zaje*** niska temp. na dolocie! co bezposrednio rzutuje na osiagi rowniez przy zagrzanym motorze w cieple dni :D zastanawiam sie tylko nad trwaloscia jednostki chociaz przy 0.6 bara i wzmocnionym ukl. korb - tl nie powinno byc zle, zestrojone masz w koncu to STM6ka?? trzyma Ci cisnienie w calym zakresie? bo rozumiem ze wastegate od audi zalozony, a doladowanie steruje N75

moca sie nie jezdzi, najwazniejszy jest moment - nalepszym przykladem jest 1.8T prospecta ktory ma tylko 220KM a leje fury z duzo wieksza moca :twisted:

 

BTW uznanie za wytrwalosc w dazeniu do celu mimo komplikacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar na Inercji... dalatego wychodzi na niej taki lag.

Elektroniki sterującej jakiejkolwiek brak, tylko wtrsyki z S14 i na tym koniec.

Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi.

 

NA obciążeniówce za pewne o wiele wcześcniej by był dostępny moment, dzisiaj wpakujemy na rolki 200SX S14 i bedize porównanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach :P

 

Wyjątkowo mólowaty ten 200SX :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi.

 

Myslelem ze ten co masz jest nowy. Jesli tak to dlaczego nie zrobisz czegos odrazu raz jak nalezy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku był dobry ale po dzwonei przestał być dorby, teraz zrobie nieco prostrza konstrukcje ale ktura umozliwi mi podłaczenie na przyszłość klimatyzacji i puszczenie nieco mniej skomplikowanego Downpipe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2

 

na wykresie wyglada na pik przy 4,500RPM? :shock: potem jakby trzymal okolo 0,4 to ladnie by sie wykres mocy przeciagna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pik jest przy ok. 4000obr.min a potem spadek, z Grabowskim doszliśmy do wniosku ze jak doladowanie będize się utrzymywało do końca to z pewnosią przekrocze barjere 200koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisał byłem na hamowni z kolegą, mierzyliśmy jego 200SX S14 po modyfikacji dolotu, to co pokazała hamowania utwierdzila mnie w przekonaniu że moja turbo krowa nie jest taka kiepawa :D

hamowanko200sx.jpg

 

Doladowanie w 200SX na poziomie stock czyli 0,6 bara z małymi pikami do 0,65...

Bez zmiany w dolocie pewno ze 180koni by było, no ale na pocieszenie dla właściciela 200Sx powiem że zamontowany seryjny wydech w jego bryczce to totalne nieporozumienie otóż rury wydechu mają średnice 47mm to skandal i nie dopuszczalne wręcz :!:

Myśle że po zmianie wydechu na pełen przelot o średnicy przynajmniej 2,5" aoto odzyska jakieś 30 koni i moment obrotowy wróci do seryjnych deklarowanych przez producenta 265nm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...