Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Coobcio SR20De + T Vs. SR20DET


Coobcio
 Share

Recommended Posts

http://www.nissanklub.pl/samochody.php?pid=11&mid=36

 

Jestem w szoszku, w moim silniku dizki modyfikacji turbo z bardzo nisko ustawionym cisieniem doladowania udało mi się przewyzszyć wartościa momentu obrotowego seryjnie uturbiony silnik nissna jakim jest SR20DET ale się ciesze z tego powodu że mam 20Nm przewagi nad nim ,jedynie brakuje mi 16koni ale to juz kwestia paru dni - nieszczelny koeltkor wydechowy.

 

JA:

184KM@6000 - spadek doładowania, kwestia szczlności koelktora

285Nm@4500

 

200SX S14 (SR20DET black TOP):

200KM@6400

265Nm@4800

 

Dodam że to dopiero początki u mnie i jest wiele wiele do zrobienia...

Link to comment
Share on other sites

To sie okarze na hamowni jak przyprowadzisz teo kolega od S14 :D

Link to comment
Share on other sites

JAki ten S14 wykręcił czas moze pamiętasz ?

Link to comment
Share on other sites

Guest n15_krk

na jakiej hamowni uzyskales te wyniki, bo jak na inercji to podaruj sobie ten moment.. jezeli na obciazeniowce to wynik jest jak najbardziej profi tym bardziej ze fundusze z tego co slyszalem i wiem z doswiadczenia nie byly wysokie, IC podobno zamontowales od Iveco przy orurowaniu i bokach IC z nierdzewki - zapewnia wrecz zaje*** niska temp. na dolocie! co bezposrednio rzutuje na osiagi rowniez przy zagrzanym motorze w cieple dni :D zastanawiam sie tylko nad trwaloscia jednostki chociaz przy 0.6 bara i wzmocnionym ukl. korb - tl nie powinno byc zle, zestrojone masz w koncu to STM6ka?? trzyma Ci cisnienie w calym zakresie? bo rozumiem ze wastegate od audi zalozony, a doladowanie steruje N75

moca sie nie jezdzi, najwazniejszy jest moment - nalepszym przykladem jest 1.8T prospecta ktory ma tylko 220KM a leje fury z duzo wieksza moca :twisted:

 

BTW uznanie za wytrwalosc w dazeniu do celu mimo komplikacji!

Link to comment
Share on other sites

Pomiar na Inercji... dalatego wychodzi na niej taki lag.

Elektroniki sterującej jakiejkolwiek brak, tylko wtrsyki z S14 i na tym koniec.

Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi.

 

NA obciążeniówce za pewne o wiele wcześcniej by był dostępny moment, dzisiaj wpakujemy na rolki 200SX S14 i bedize porównanie :D

Link to comment
Share on other sites

o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach :P

 

Wyjątkowo mólowaty ten 200SX :D

Link to comment
Share on other sites

Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi.

 

Myslelem ze ten co masz jest nowy. Jesli tak to dlaczego nie zrobisz czegos odrazu raz jak nalezy??

Link to comment
Share on other sites

na początku był dobry ale po dzwonei przestał być dorby, teraz zrobie nieco prostrza konstrukcje ale ktura umozliwi mi podłaczenie na przyszłość klimatyzacji i puszczenie nieco mniej skomplikowanego Downpipe :P

Link to comment
Share on other sites

o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach :P

 

Wyjątkowo mólowaty ten 200SX :D

w końcu powered by LPG:d:d :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest n15_krk
Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2

 

na wykresie wyglada na pik przy 4,500RPM? :shock: potem jakby trzymal okolo 0,4 to ladnie by sie wykres mocy przeciagna..

Link to comment
Share on other sites

Pik jest przy ok. 4000obr.min a potem spadek, z Grabowskim doszliśmy do wniosku ze jak doladowanie będize się utrzymywało do końca to z pewnosią przekrocze barjere 200koni.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dzisał byłem na hamowni z kolegą, mierzyliśmy jego 200SX S14 po modyfikacji dolotu, to co pokazała hamowania utwierdzila mnie w przekonaniu że moja turbo krowa nie jest taka kiepawa :D

hamowanko200sx.jpg

 

Doladowanie w 200SX na poziomie stock czyli 0,6 bara z małymi pikami do 0,65...

Bez zmiany w dolocie pewno ze 180koni by było, no ale na pocieszenie dla właściciela 200Sx powiem że zamontowany seryjny wydech w jego bryczce to totalne nieporozumienie otóż rury wydechu mają średnice 47mm to skandal i nie dopuszczalne wręcz :!:

Myśle że po zmianie wydechu na pełen przelot o średnicy przynajmniej 2,5" aoto odzyska jakieś 30 koni i moment obrotowy wróci do seryjnych deklarowanych przez producenta 265nm :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...