Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Da mi to cos?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo bym prosil o odpowiedz

mam mozliwosz kupic za 150zl takie walki od almerki 1.6

wymienia sie dwa czy tylko ssacy?

moze ktos jednak mi doradzi? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4.

Czyli jeśli mam GA14, a chce mieć GA16, to nie muszę zmieniać całego silnika?? W takim razie co muszę zmienić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wsadzisz same tloki od GA16 do swojego GA14 (trzeba szlif zrobić) to wyjdzie ci pojeność coś w granicy 1450cc nei warto jednak przekladać walu oraz korbowodów bo silnik straci na hęci krecanie sie na wysokich obrotach.

 

Głowice warto calą przełorzyć ze wzgledu na jej lepsze doprowadzanie i odprowadzanie. Walki mogą zostać z 1,4 bo na walku wydechowym z 1,6 poprawi sie dol ale za to pogorszy góra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sama głowa na allegro pwno ze 300zł...

 

Samo w sobie powinna dać odczówalny przyrost mocy, modyfikacja softu to dodatkowe konie, najprosciej to zrobić tak jak mialem u siebei wzbogacacz mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CA to bardzo mocne silniki chyba 125koni seryjnie nie weim czy beda elamnty pasowały do GA...

 

Raczej nie pasowała by ta glowica to zupelnie inne silniki, ale moge sie myslić najlepiej to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość maciejka_sz

CA to silniki z czerwoniastymi pokrywkami... CA16DE seryjnie ma moc 110kM z katem i 115 bez kata. Natomiast CA18DE odpowiednio 125 i 130kM. Montowano te sinliki w SUNNY N13 i B12. W S13 siedzi CA18DET ale to troszke inna bajka bo silnik jest tam wcisniety wzdluz gdyz naped jest na tylna os w tymze pojezdzie (inna skrzynia, kolektory, rury, turbo itd..itp).

Na zdjeciu CA16DE w moim trupie :) A do jakiej mocy mozna go podciagnac??? Hmmm... moze zobaczymy? :roll:

 

DSC01187.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz
Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej....

 

Wszystko $$$

No tak ale czy ten silniczek ma natrysk na denka tlokow i czykorbki z walem wytrzymalyby turbo? Drzemia w nim az takie niespozytkowane mozliwosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za $$ mozna wszytko mozna dolozyć natrysk...

 

Ale to strata gotowki uturbianie toego co masz, po co sie mecczyc kabinować i przeplacac jak mozna dosłownie Plug and Play zamonotować CA18DET i bez wiekszych problemów zrobić z niego 250koni za rozsądne pieniadze :roll: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...