goago Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 wymiana walkow (walka)rozrzadu do motoru 1,4 od 1,6 :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goago Posted June 13, 2005 Author Share Posted June 13, 2005 bardzo bym prosil o odpowiedz mam mozliwosz kupic za 150zl takie walki od almerki 1.6 wymienia sie dwa czy tylko ssacy? moze ktos jednak mi doradzi? :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Ja Ci niestety nie pomogę, ale jak nie będzie żadnych postów, to napisz na priv do Coobcia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4. Czyli jeśli mam GA14, a chce mieć GA16, to nie muszę zmieniać całego silnika?? W takim razie co muszę zmienić?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 jak wsadzisz same tloki od GA16 do swojego GA14 (trzeba szlif zrobić) to wyjdzie ci pojeność coś w granicy 1450cc nei warto jednak przekladać walu oraz korbowodów bo silnik straci na hęci krecanie sie na wysokich obrotach. Głowice warto calą przełorzyć ze wzgledu na jej lepsze doprowadzanie i odprowadzanie. Walki mogą zostać z 1,4 bo na walku wydechowym z 1,6 poprawi sie dol ale za to pogorszy góra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 A jak będzie najtaniej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Sama głowica z 1,6 i twoje wałki. W przyszłości można zawsze trzasnąć wałki np. od Świątka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Wtedy trzeba się bawić z modyfikacjami softu? Ile może kosztować głowica do 1,6? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 sama głowa na allegro pwno ze 300zł... Samo w sobie powinna dać odczówalny przyrost mocy, modyfikacja softu to dodatkowe konie, najprosciej to zrobić tak jak mialem u siebei wzbogacacz mieszanki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Nissan miał taki silnik CA16DE czy to pomyłka? Co o tym myślisz, Kuba? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=55062792 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 CA to bardzo mocne silniki chyba 125koni seryjnie nie weim czy beda elamnty pasowały do GA... Raczej nie pasowała by ta glowica to zupelnie inne silniki, ale moge sie myslić najlepiej to sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 CA to silniki z czerwoniastymi pokrywkami... CA16DE seryjnie ma moc 110kM z katem i 115 bez kata. Natomiast CA18DE odpowiednio 125 i 130kM. Montowano te sinliki w SUNNY N13 i B12. W S13 siedzi CA18DET ale to troszke inna bajka bo silnik jest tam wcisniety wzdluz gdyz naped jest na tylna os w tymze pojezdzie (inna skrzynia, kolektory, rury, turbo itd..itp). Na zdjeciu CA16DE w moim trupie A do jakiej mocy mozna go podciagnac??? Hmmm... moze zobaczymy? :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej.... Wszystko $$$ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej.... Wszystko $$$ No tak ale czy ten silniczek ma natrysk na denka tlokow i czykorbki z walem wytrzymalyby turbo? Drzemia w nim az takie niespozytkowane mozliwosci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 za $$ mozna wszytko mozna dolozyć natrysk... Ale to strata gotowki uturbianie toego co masz, po co sie mecczyc kabinować i przeplacac jak mozna dosłownie Plug and Play zamonotować CA18DET i bez wiekszych problemów zrobić z niego 250koni za rozsądne pieniadze :roll: :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.