Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Da mi to cos?


goago
 Share

Recommended Posts

bardzo bym prosil o odpowiedz

mam mozliwosz kupic za 150zl takie walki od almerki 1.6

wymienia sie dwa czy tylko ssacy?

moze ktos jednak mi doradzi? :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bastek
silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4.

Czyli jeśli mam GA14, a chce mieć GA16, to nie muszę zmieniać całego silnika?? W takim razie co muszę zmienić??

Link to comment
Share on other sites

jak wsadzisz same tloki od GA16 do swojego GA14 (trzeba szlif zrobić) to wyjdzie ci pojeność coś w granicy 1450cc nei warto jednak przekladać walu oraz korbowodów bo silnik straci na hęci krecanie sie na wysokich obrotach.

 

Głowice warto calą przełorzyć ze wzgledu na jej lepsze doprowadzanie i odprowadzanie. Walki mogą zostać z 1,4 bo na walku wydechowym z 1,6 poprawi sie dol ale za to pogorszy góra.

Link to comment
Share on other sites

Sama głowica z 1,6 i twoje wałki.

W przyszłości można zawsze trzasnąć wałki np. od Świątka...

Link to comment
Share on other sites

sama głowa na allegro pwno ze 300zł...

 

Samo w sobie powinna dać odczówalny przyrost mocy, modyfikacja softu to dodatkowe konie, najprosciej to zrobić tak jak mialem u siebei wzbogacacz mieszanki.

Link to comment
Share on other sites

CA to bardzo mocne silniki chyba 125koni seryjnie nie weim czy beda elamnty pasowały do GA...

 

Raczej nie pasowała by ta glowica to zupelnie inne silniki, ale moge sie myslić najlepiej to sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest maciejka_sz

CA to silniki z czerwoniastymi pokrywkami... CA16DE seryjnie ma moc 110kM z katem i 115 bez kata. Natomiast CA18DE odpowiednio 125 i 130kM. Montowano te sinliki w SUNNY N13 i B12. W S13 siedzi CA18DET ale to troszke inna bajka bo silnik jest tam wcisniety wzdluz gdyz naped jest na tylna os w tymze pojezdzie (inna skrzynia, kolektory, rury, turbo itd..itp).

Na zdjeciu CA16DE w moim trupie :) A do jakiej mocy mozna go podciagnac??? Hmmm... moze zobaczymy? :roll:

 

DSC01187.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej....

 

Wszystko $$$

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz
Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej....

 

Wszystko $$$

No tak ale czy ten silniczek ma natrysk na denka tlokow i czykorbki z walem wytrzymalyby turbo? Drzemia w nim az takie niespozytkowane mozliwosci?

Link to comment
Share on other sites

za $$ mozna wszytko mozna dolozyć natrysk...

 

Ale to strata gotowki uturbianie toego co masz, po co sie mecczyc kabinować i przeplacac jak mozna dosłownie Plug and Play zamonotować CA18DET i bez wiekszych problemów zrobić z niego 250koni za rozsądne pieniadze :roll: :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...