Guest jan_us Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 no prosze w kategorii Van w Niemczech wg Dekry Note na 1 miejscu, ponad 92 % bezawaryjnie, ja mieszcze sie w tych 8 %-podciek z klimy i znowu mi pczy pasek, ale jak sie robi sucho to przestaje:) http://www.tvn24.pl/12692,1633622,0,1,poznaj-najmniej-awaryjne-samochody-osobowe,wiadomosc.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Z tego co się domyślam to masz 1.6,podobny problem miał Notek i chyba w tedy wymieniali mu pasek napinacz i podstawe aku czy czy coś tam innego,jako że doszli do wniosku ze właśnie w tym tkwi problem.Jak sie to skończyło to nie wiem bo nie ma go już z nami na forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxx Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Mnie też wymienili pasek i napinacz po 30tyś, popiskiwał od mniej więcej 25tyś. Obecny ma już blisko 20tyś i z raz czy dwa dał o sobie znać więc pewnie na wiopsnę serwis znowu wymieni pasek i napinacz. A później to już niestety na mój koszt albo trzeba będzie przywyknąć. Od ten typ tak ma i tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Wiesz co,z tego co wiem to paski Nissana są bardzo twarde i sztywne,a zamienniki sa mieksze i elastyczniejsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan_us Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 ha właśnie mam 1,4 i pytałem juz kiedyś o tym na forum, byłem wtedy w serwisie podciagneli i powiedzieli ze jak bedzie piszczał to do wymiany, materiał eksplatacyjny wiec 2 stówki w plecy ale mineło, teraz jak jest deszczowo to poszczy, dzis około zera, powietrze suche cisza, a przedwczoraj piszczał aż strach, poczekam co z tego bedzie, przebieg 45 000 ale żeby tak zraz wymieniać ???????? ale w rankingu pierwsza klasa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 No wiesz ,ja mam 1.4 i 30tys moze to jeszcze przede mną?Ale jak dojdzie do tego na pewno wsadzę inny ,nie nissanowski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 No wiesz ,ja mam 1.4 i 30tys moze to jeszcze przede mną?Ale jak dojdzie do tego na pewno wsadzę inny ,nie nissanowski. jakoś tak się złożylo, że prywatnie nigdy w swojej karierze nie miałem problemów z paskami.(8 samochodów w tym 4 nissany)ale w firmie używamy sprayu do piszczących pasków i to naprawdę działa,pozatym przedłuża żywotność.niestety jeśli problem jest w łożyskach to kicha:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxx Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 ha właśnie mam 1,4 i pytałem juz kiedyś o tym na forum, byłem wtedy w serwisie podciagneli i powiedzieli ze jak bedzie piszczał to do wymiany, materiał eksplatacyjny wiec 2 stówki w plecy ale mineło, teraz jak jest deszczowo to poszczy, dzis około zera, powietrze suche cisza, a przedwczoraj piszczał aż strach, poczekam co z tego bedzie, przebieg 45 000 ale żeby tak zraz wymieniać ???????? ale w rankingu pierwsza klasa Co do materiałów eksploatacyjnych, mnie to wymieniają na gwarancji i nic nie płacę, nawet nie musiałem się o to spierać, zgłosiłem problem przy przeglądzie, sprawdzili i wymienili. ot i tyle w temacie. Szkoda że chyba problem będzie nawracał co 25-30 tyś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 piski paska osprzetu to raczej kwestia cierpliwości i silnych nerwów - u mnie odzywa się mniej więcej od 15 000 km - sucho - jest ok, po jeździe po mokrym lub jeśli auto postoi kilka dni w wilgoci (mgła, opady itp)- piszczy stopniowo cichnąc, aż wyschnie czyli od kilkunastu sekund do mniej więcej 2 minut, jeśli potrzymać silnik po uruchomieniu na wyższych obrotach (ok 2 000) pisk zanika szybciej, w serwisie powiedzieli, że pasek jest w dobrym stanie, nie ma żadnych uszkodzeń ani przetarć więc go nie ruszam, , podciągano go dwukrotnie z efektem dość krótkotrwałym, boję się o łożyska alternatora więc nie kazałem go już bardziej napinać. Da się przywyknąć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Dar,kolega Notek ma własnie 1.6 i problem paska był długo wałkowany.Wymienili mu pasek i napinacz(oby dwie rzeczy nowej konstrukcji)i z tego co wiem problem minął.Musiałbyś zmotywować serwis do akcji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxx Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 A tam minął, Notek wiele pisał, o tym pasku to nawet mówił że jest oficjalne pismo z centrali Nissana o konieczności jego wymiany na nowy zestaw. Tyle że nikt tego nie potwierdził, ja pytałem w 3 serwisach nissana i nikt o czymś takim nie słyszał. Mnie wymienili pasek i napinacz na wiosnę i już go ponownie słyszę. No co prawda to narazie ze 2 razy i bardzo szybko się wyciszył ale nie mam wątpliwości że do wiosny a najdalej latem problem powróci. Teraz tylko mam nadzieję że wystarczająco będzie wył do końca sierpnia aby zdążyć przed końcem gwarancji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.