Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dziwne odglosy z kola w k11


Gość mrówa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie

 

1 otóz gdy skrecam w prawo to taki dziwny odglos sie pojawia jakby (cos ciezkiego po podłodze sie turlało) taki stuk jeden po drugim,:wink:

2 a druga sprawa to w prawym kole na wybojach cos stuka ale koncówki drazków byly wymienione :wink:

z góry thx :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj sprawdź:

1. osłony przegubów i same przeguby - trzeba ręką dobrze chwycić i sprawdzić czy nie mają poprzecznych luzów... możliwe że uszkodziła się osłona, dostał się piasek ... i po pprzegubie - nie życzę..

2. koniecznie sprawdź łożyska w przednich kołach, możliwe że któreś z łożysk padło.... sprawdzisz je po podniesieniu autka po prostu mocując się z kołem, a najlepiej w serwisie..

 

a z tymi wybojami ...

1. gumy wachacza

2. amortyzatory

3. końcówki stabiliozatora...

 

też najlepiej podjechać na serwis na trzęsawkę i niech pomacają - u nas biorą za diagnostykę 20 zł (taniej niż jakakolwiek część zawieszenia .. niepotrzebnie wymieniona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie skonczylem w tym grzebac.

Objawy - regularny stukot (chrobot w prawym kole m- przegub) i dodatkowo gluche stukanie na dolkach (u mnie to byla galka).

Jesli wymieniales koncowki drazka (galki) to niesty to moze byc swozen (to to somo tylko na dole , jak podniesiesz autko i poszarpiesz to musi bic gdzies luz.

 

Natomiast co do przegubu - japonska podruba cena 190zl chiny 160zl (komplet: przegub, mieszek (osobno okolo30zl), smar i sruby, zabezpieczenia).

 

Wymienialem sam i okazalo sie ze jest jeden trick, puloska ma wewnatrz przegubu zabezpieczenie zeby nie wypadla - nie wiedzialem wiec rozbilem szalki starego przegubu na ,,chama" - w ASO musza miec jakis sposob.

 

Ja tez cos bym wymslil gdybym mial wczesniej rysunki.

 

Jesli sruby puszcza to 2 godzinki roboty z dokladnym czyszczeniem.

 

Nie pytalem nawet o to u mechanika bo pewnie bym sie wystraszyl.

 

Przepraszam za pisownie ale komputer mi pada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość bartolomeo
2 a druga sprawa to w prawym kole na wybojach cos stuka ale koncówki drazków byly wymienione :wink:

z góry thx :wink:

 

też mi cosik stuka, daj znać jak bedziesz mial diagnoze swoich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Wlasnie skonczylem w tym grzebac.

).

 

Wymienialem sam i okazalo sie ze jest jeden trick, puloska ma wewnatrz przegubu zabezpieczenie zeby nie wypadla - nie wiedzialem wiec rozbilem szalki starego przegubu na ,,chama" - w ASO musza miec jakis sposob.

 

Ja tez cos bym wymslil gdybym mial wczesniej rysunki.

 

.

zabieram wlasnie sie za wymiane przegubow w k-11, mozesz dokladniej opisac co to za myk wymyslili coby trzymalo pulłoske? i jak to rozebrac? znalazlem kompletne przeguby (przegub , guma, smar ) za 140 pln od sztuki 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

wymienilem miesiac temu amortyzatory z przodu na nowe Kayaby i zrobilem przeglad rejestrcyjny. Specjalnie poprosilem goscia zebys sprawdzil czy nie ma zadnych luzow w zawieszeniu i na drazkach. Sprawdzil wszystko na trzepakach i nic nie wyszlo a mi ciagle cos stuka (grzechocze takim blaszanym poglosem) na wybojach i tylko z prawej strony.jesli auto jest obciazone to jest cicho a jak jade sam to na nierownosciach ciagle cos stuka. Przed wymiana amorkow myslalem ze to amortyzator ale juz wiem ze nie:/ diagnosta powiedzial ze nie wie co to moze byc bo zadnych luzow nie widz. Konczy mi sie prawy przegob bo strzela w skrecie w lewo mozliwe ze to on sie tak tlucze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stypcio mam tak samo, prawa strona, przegub prawy tez mi sie klanaia do wymiany i do tego jeszczem i sie cos niemilosiernie tlucze na nierownosciach zwlasszcza jak jade sam, nie jest to koncowka ani lozysko, byc moze sworzen ale raczej tez nie, przegub chyba tak nie halasuje na nierownosciach raczej przy skretach, na tym forum kazdy ma swoja hisotrie z tym zwiazana i bedzie mowil ze mial albo ma to samo i bylo to to i to, tak wiec wszystko bedziesz musial sprawdzic (poloske, przegub, amorki, sworzen, wahacz, koncowke a nwet poduszke pod silnikiem, lozyska skrzyni biegow poduszke pod skryznia, oslone termiczna kat itd itp lacznie z teoria ADEXa o zlym mocowaniu amortyzatora, powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic...

tylko skoro diagnosta tego nie wykryl to ja ze swoim doswiadczeniem mechanika (ironia) raczej tez nic nie znajde. po postach widze ze stukanie z zawieszenia to jedno wielkie archiwum "X" :shock: Qrde albo "ten typ tak ma" jak zwykl mawiac moj dziadek

 

pozdro dla wszystkich glowiacych sie nad ta zagadka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko tak profilaktycznie... jesli bedziecie wynieac przgub a zajdzie potrzeba wyciagniecia polosi ze skrzyni to UWAGA na zimering polosi przy skrzyni!!!!

po wcisniecu polosi czesto sie zdaze wcisnac ja o niecalem 2 mm zagleboko (uwierzci mi ze tak jest) po wlazeniu polosi i przegubu w zwrotnice półos wychodzi te nadmierne 2 mm i wtdey jest jazda bo fartuch na zimmeringu przeskakuje w druga stone z pozycji na / i kaput albo macie szczescie i faruch nie peknie albo pecha i peka fartuch i po pierwszych 50 km macie zarzygana olejem skrzynie a na pargingu zostawiacie plamke. niby nic ale po pewnym czasie ryzyko suchej skrzyni

dla pocieszenia niby skrzynak w k11 słaba a jezdzilem na suchej i nic sie nie stalo :D (do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...