Guest sergioosh Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Przede wszystkim chciałbym się przywitać :] - Witam wszystkich! Pod koniec jesieni stałem się posiadaczem Terrano II z 2000r z 3-litrowym silnikiem wysokoprężnym. Kupiłem go tanio, więc spodziewałem się pewnych problemów. Na razie z większością sobie poradziłem bez większych kłopotów. Zostały dwa, z czego jeden ujawnił się dopiero niedawno ze względu na pogodę. Po 1- Słaaaabo zapala. Łapie za którymś razem, powiedzmy za piątym, a nawet dziesiątym przekręceniem kluczyka przy paro-sekundowym kręceniu. Oczywiście za każdym razem odczekiwałem chwilę na rozgrzanie świec. Właśnie świece były pierwszymi podejrzanymi, więc zostały wymienione- bez efektu. Co jeszcze może być przyczyną? Po 2- Między 80-120 kmh auto zaczyna drgać, z tym że bardziej dokuczający jest hałas z tym związany, niż same drgania. W poszukiwaniu przyczyny wymieniłem opony, oraz dokupiłem zestaw stalowych felg na zimówki, które na 100% są proste. To nie to:/ Wał został sprawdzony w ASO- jest w porządku. W tym momencie trochę zmienię temat- NIE POLECAM ASO NISSANA W OPOLU. Oni też niby szukają przyczyny tych drgań, ale gdy ostatnio usłyszałem pytanie "właściwie to co mamy zrobić" ręce mi opadły. Gdybym wiedział co jest z tym samochodem, to sam bym to naprawił, albo chociaż dał zaufanemu mechanikowi dla oszczędności, a tutaj rzekomi fachowcy wyspecjalizowani pod kątem jednej marki samochodu nie mogą znaleźć usterki i jeszcze chcą by palcem im wskazywać co właściwie mają zrobić. Wracając do tematu... Jeśli ktoś wie, lub domyśla się jak temu zaradzić proszę o kontakt :] Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michalllo Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Odnośnie słabego zapalania to polecam sprawdzić ciśnienie na cylindrach no i ewentualnie wtryski. Co do drgań to nie mam pomysłu skoro wał jest dobry to nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tommen22 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 słuchaj miałem ten sam problem i u mnie to był luz na końcówkach drążków kierowniczych jest 6 końcówek z czego wymieniłem 2 i teraz ma z powrotem 2 do wymiany ale wymiennie teraz wszystkie poza tym oprócz tego drżenia na załączonych napędach będzie jeszcze uciekał pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gortad Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Przejechałem moim terranem 3.0td 300 tys bez wiekszych problemów. U mnie też niedawno miałem takie drgania pomiędzy 80 a 110. ale przyczyna była prosta- krzyzak na przednim wale. sprawdz bo moze sprawdzili ci tylko tylny wał. koszt 150zł używany. i drgania znikneły.co do zapalania niemam pojecia co moze byc, moj ma 300 tys i zapala za pierwszym razem. jak było -15 to za trzecim. troche o tym samoch wiem wiec w razie problemów mozna pytac. ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 słuchaj miałem ten sam problem i u mnie to był luz na końcówkach drążków kierowniczych jest 6 końcówek a nie 4 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
azm-61 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Widocznie liczy z drążkiem środkowym i słusznie, tam też są dwie końcówki razem i wtedy wychodzi na to, że jest ich w układzie kierowniczym łącznie 6 sztuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 zara zara - 3.0 ma inny uklad niz 2,7 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
azm-61 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 bigi! Cytowałeś wypowiedź kolegi "tommen", a on ma terrano 2,4 tak jak i 2,7 więc odniosłem się do tej wypowiedzi, a nie do tematu. Proszę więc, bez urazy. Życzę zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.