Guest czesterv Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 witam jak pomierzyć napięcia na tego typu przepływomierzu? wszystkie opisy na forum dotyczą przepławek z niebieskim przewodem a u mnie takowy nie występuje:( poniżej załączam mój schemat dzięki za info witam ponownie zmierzyłem napięcia na białym przewodzie wynik jest następujący: na zimnym silniku: bieg jałowy 1,0 - 1,3 2000 obrotów 1,7 - 1,8 2500 obrotów 1,89 - 1,98 3000 obrotów 2,27 - 2,30 4000 obrotów 2,27- 2,28 na rozgrzanym silniku: bieg jałowy 0,8 - 1,00 1000 obrotów 1,08 - 1,15 2000 obrotów 1,59 - 1,64 3000 obrotów 2,00 - 2,11 4000 obrotów 2,38 -2,41 wskazywałoby to chyba na to że przepływka uszkodzona lecz jeśli odepnę przepływkę nie widać różnicy w przyspieszaniu więc? czy prawidłowe napięcia przepływomierza na 5 przewodów mogą być wyznacznikiem do oceny stanu mojego( 3 przewodowego)? pozdrawiam i dziękuję za ewentualne wskazówki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emeryt03 Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 wskazywałoby to chyba na to że przepływka uszkodzona lecz jeśli odepnę przepływkę nie widać różnicy w przyspieszaniu więc? Jeżeli odpinasz nie działającą przepływkę, to nie możesz mieć różnicy w przyspieszeniu ( skoro padaka, to tak jak by jej nie było). Gdybyś wsadził inną, dobrą, to powinieneś odczuć różnicę na korzyść, co znaczyłby, że Twoja to rzeczywiście szmelc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czesterv Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Jeżeli odpinasz nie działającą przepływkę, to nie możesz mieć różnicy w przyspieszeniu ( skoro padaka, to tak jak by jej nie było). Gdybyś wsadził inną, dobrą, to powinieneś odczuć różnicę na korzyść, co znaczyłby, że Twoja to rzeczywiście szmelc. w sumie tak ale czy aby na pewno moja jest uszkodzona ? co ciekawe użytkownicy piszą że mają ponad 20 do setki z uszkodzaną, ja na mojej oraz z wypiętą mam 17 do setki? wiec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emeryt03 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Nie wiem ile ma być do setki. Wiem, że jak miałem padniętą przepływkę, to po włożeniu nowej było lepsze przyspieszenie i był mocniejszy ( jazda pod górkę ze stałymi obrotami). Odpinanie starej nie wpływało na zmianę osiągów. Jak teraz odepnę przepływkę, to robi się muł. Wniosek z tego, że odpięcie dobrej przepływki pogarsza osiągi. Jeżeli nic się nie zmienia to przepływka szmelc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ewenor79 Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 WITAM JA MAM INNY PROBLEM Z PRZEPŁYWOMIERZEM GDYŻ KUPIŁEM NISSANA PRIMERĘ 2.0 TD Z AUSTRII I BYŁ PO PROSTU WYMONTOWANY I SZUKAM TAKIEGO GDYBY BYŁ KTOŚ TAK MIŁY I PODAŁ MI NUMER CZĘŚCI KATALOGOWY TEZ MAM TRZY PRZEWODY I BYŁ WPINANY OD BOKU POZDRAWIAM I PROSZĘ O POMOC LUB MOŻE MA KTOŚ ODSPRZEDAĆ TAKI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czesterv Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 WITAM JA MAM INNY PROBLEM Z PRZEPŁYWOMIERZEM GDYŻ KUPIŁEM NISSANA PRIMERĘ 2.0 TD Z AUSTRII I BYŁ PO PROSTU WYMONTOWANY I SZUKAM TAKIEGO GDYBY BYŁ KTOŚ TAK MIŁY I PODAŁ MI NUMER CZĘŚCI KATALOGOWY TEZ MAM TRZY PRZEWODY I BYŁ WPINANY OD BOKU POZDRAWIAM I PROSZĘ O POMOC LUB MOŻE MA KTOŚ ODSPRZEDAĆ TAKI tu masz zdjęcie mojej przepływki bez problemu odczytasz numer katalogowy tu masz zdjęcie mojej przepływki bez problemu odczytasz numer katalogowy a tu masz linka do takiego na aledrogo http://www.allegro.pl/item863137928_przeplywomierz_nissan_almera_primera_2_0_afh70_14.html zna ktoś poprawne wartości napięcia dla tego typu przepływomierza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalplock Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Sluchaj a faluja Ci obroty ? Bo mi faluja i podobnierz to tez przez przeplywke fakt ze nie odpinalem jej i nie sprawdzalem przyspieszenia ale chyba bede musial tak zrobic. Czyli jak sie odepnie i nie bedzie roznicy w przyspieszaniu przeplywomierz do wymiany ? Jak sprawdze napisze co u mnie, bo siateczka czysta jak nowka jezeli ktos by myslal ze brudna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czesterv Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Sluchaj a faluja Ci obroty ? Bo mi faluja i podobnierz to tez przez przeplywke fakt ze nie odpinalem jej i nie sprawdzalem przyspieszenia ale chyba bede musial tak zrobic. Czyli jak sie odepnie i nie bedzie roznicy w przyspieszaniu przeplywomierz do wymiany ? Jak sprawdze napisze co u mnie, bo siateczka czysta jak nowka jezeli ktos by myslal ze brudna. fajnie by było jakbyś pomierzył napięcia na ciepłym i zimnym silniku w różnym zakresie obrotów wtedy byśmy porównali, a obroty czasem zafalują +- 100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalplock Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 fajnie by było jakbyś pomierzył napięcia na ciepłym i zimnym silniku w różnym zakresie obrotów wtedy byśmy porównali, a obroty czasem zafalują +- 100 No dokladnie tak mam wlasnie z tym falowaniem +- 100 ale to mozna powiedziec prawie zawsze, wczoraj odpiąlem przeplywke na zimnym silniku w mrozie samochod zawsze na dworzu stoi i obroty wariowaly jak szalone wpialem ja ustapily ale dalej falowaly tak jak by ssanie sie na chwile wlaczalo i wylaczalo ale znowu nie az tak czyli wydaje mi sie ze przeplywka ok, mam padniety czujnik ABSu jutro jade na wymiane bedzie podpiety pod komputer moze cos wyjdzie jakis dodatkowy blad a moze to wina napienia ze jeden czujnik jest uszkodzony. Mam nadzieje ze po zamontowaniu go wszystko wróci do normy. A MOZE W DIESLACH NISSANOWSKICH TAK JEST ? ALE WATPIE... Czujnik załozony abs wkoncu dziala ale obroty dalej faluja ;/ dowiedzialem sie od znajomego mechanika ze moze to byc wina pompy wtryskowej moze byc zanieczyszczona czy cos jak bede mial chwile podjade podobno do najleprzego w okolicy goscia od tych spraw jak cos bede wiedzial to napisze A przeplywomierza nie bede mierzyl bo wydaje mi sie a raczej jestem pewny ze jest dobry odpinalem byla wyrazna roznica obrotow, wydaje mi sie ze to wystarczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przemek1988 Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Witam wszystkich mam takie pytanko jak zmierzyć przepływomierz czy ma odpowiednie parametry?.mam 3 przewody od lewej biały ,czarny, czerwony.Z góry dziekuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czesterv Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Witam wszystkich mam takie pytanko jak zmierzyć przepływomierz czy ma odpowiednie parametry?.mam 3 przewody od lewej biały ,czarny, czerwony.Z góry dziekuje. bierzesz miernik najlepiej "cyfrowy" plus miernika do czerwonego przewodu wtyczki przepływomierza (przebijasz np: agrafką) mase miernika do masy akumulatora. i pod wpływem dodawania gazu napięcie powinny rosnąć. zapisujesz dla poszczególnych progów obrotów np 1000 2000 itd i porównujesz napisz jakie masz wartości... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ewenor79 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Dzięki za foto takie same parametry podali mi w servisie po numerach vin i już kupiłem i po założeniu silnik całkiem inaczej się zachowuje nie faluje tak jak piszesz bo bez prze pływki falował z góry dzięki za foto i info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czesterv Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Dzięki za foto takie same parametry podali mi w servisie po numerach vin i już kupiłem i po założeniu silnik całkiem inaczej się zachowuje nie faluje tak jak piszesz bo bez prze pływki falował z góry dzięki za foto i info ile kosztowała Cię ta "przyjemność"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.