Guest Chachor23 Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Jako posiadacz micry od dwóch lat z ubogim wyposażeniem bez obrotomierza:) wersji 3 drzwiowej rocznika 98 i przebiegiem 271 tysięcy bez wymiany rozrządu silnikiem 1.0 alumach 13' 155/70 z ciekawości chce zapytać jak wasze micry chodzą i wytrzymują wysokie obroty? w mojej micrze 1bieg 45km odcina zapłon 2bieg 85km i ocina zapłon 3bieg było jakieś 130km i zmieniłem na 4 do 150km a potem 5 i na 170km już był wir w baku:) może niewiarygodne ale prawdziwe:) Jednym słowem autko nie do zdarcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek83 Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Ja mam od miesiąca moją Micrę 1.0 GX. Aż tak jej nie dawałem po obrotach, ale z tego co słyszałem to autko nie do zajechania. Troszkę mnie zaskoczyło to że litrowy silnik jest aż tak zrywny, wcześniej uczyłem się jeździć na litrowej Yarisce - muł! Mam raczej tendencje w drugą stronę, za szybko rzucam jej wysokie biegi.. Ktoś może mi napisać z doświadczenia jak najekonomiczniej poruszać się nią w mieście? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chachor23 Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Miasto zależy od długości odcinków niech każdy rzuci swoje propozycje żeby wyszła jakaś średnia i żeby nie zamulać silników:) u mnie 1bieg - do 20km/h 2bieg - do 35km/h 3bieg - do 50km/h 4bieg - do 65km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 taaa cisnąc dalej...a rozrząd da znać sobie...i kolor spalin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chachor23 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Nie ma sie co rozczulać nad silnikiem w tym samochodzie, choć nie katuje go codziennie, są ludzie którzy zrobili po 500-700tyś na silniku. Jeździć do końca aż sie całkiem rozsypie potem kupić użyke z przebiegiem ponad 100tyś wsadzić i jeździć dalej do oporu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek83 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Chachor ja dalej nie wiem jak on Ci poleciał to 170.. właśnie wróciłem z sylwestrowych zakupów, na trasie go jeszcze sprawdziłem.. 155 wydusiłem max. co Ty mu lejesz ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chachor23 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 (edited) Oktany mają największą role w działaniu silnika im lepsze paliwo tym lepszy speed i przyśpieszenie. Wlewam cały czas 95 ale nie jeżdze zazwyczaj na niskich obrotach bo wtedy silnik ma lepsze smarowanie i go tak nie przydusza, pozatym japończyki lubią wyższe obroty dlatego jest taka ogromna frajda z jazdy i autko jest wtedy zrywniejsze:) kierowcy większych i szybszych samochodów są zaskoczeni że takie małe coś ich wyprzedza albo startuje i wygrywa z przyśpieszeniem na światłach przynajmniej do 100km/h Edited December 31, 2009 by Chachor23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unexy Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Miasto zależy od długości odcinków niech każdy rzuci swoje propozycje żeby wyszła jakaś średnia i żeby nie zamulać silników:) u mnie 1bieg - do 20km/h 2bieg - do 35km/h 3bieg - do 50km/h 4bieg - do 65km/h Że niby 5 przy 65 km/h wrzucasz? Przecież tak się nie da jeździć... ja dopiero przy 80 km/h decyduję się na 5, a i to nie zawsze, bo jak potrzebuję przyspieszenia, to i do 100 na 4 przeciągnę. Samochodowi nic to nie szkodzi. Co do reszty biegów to mniej więcej podobnie wrzucam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chachor23 Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Unexy, ja napisałem jazde po mieście max na 4 biegu przy tej szybkości:) ogólnie moja jazda byłaby przybliżona do twojej w sam raz obroty i szybkość to prawda że im dłużej człowiek jeździ to ma cięższą noge to tym bardziej jest przekonany że micrusa sie tak szybko nie zarżnie:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unexy Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 4bieg - do 65km/h - to wyglądało dość myląco, stąd moje zdumienie a na ciężką nogę najlepszym lekarstwem jest jeżdżenie na oparach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Ja robię tak 1 bieg - do 12 km/h ew ruszam. 2 bieg od 20 do 40. 3- 40-70 4 - 70-80 5 -80 i dalej mowa o jezdzie na trasie. czasem warto autko pod czerwone pole podkrecic, wiecej radochy z jazdy i silnik się odmula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Witek Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 U mnie to wygląda tak 1 bieg do 20 2 bieg do 40 3 bieg do 60 4 bieg do 80 5 w górę przyśpieszam dynamicznie do ok 3000 obrotów i zmiana i zmiana...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unexy Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Masz obrotomierz? W sumie nie jest za bardzo potrzebny, ale czasem mnie ciekawi, na jakie obroty wchodzę, ale montować mi się nie chce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.