Guest adamowy Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 witam ponownie. ostatnio mam coraz bardziej uciążliwy problem. początkowo przy temperaturach minusowych i bliskich 0 miałem problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym przy zimnym silniku. przez jakieś 10-15 sekund wszytko było ok, potem zaczynały falować obroty aż do zgaśnięcia silnika, nie było problemu gdy silnik się rozgrzał. od jakiegoś czasu pojawiło się falowanie obrotów i "czkawka" przy ciepłym silniku (np. podczas postoju na światłach na skrzyżowaniu) podejrzewam że jest to uszkodzony przepływomierz. czy ktoś miał podobne objawy? znalazłem jakiś nowy przepływomierz na allegro za około 250zł, czy polecacie jakiś konkretny zamiennik bo o cenę takiej imprezy w aso to się nawet boję zapytać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Ja bym zaczął od sprawdzenia napięcia na nim ( Teres chyba wie jakie powinno być ). Możesz spróbować odłączyć go i sprawdzić czy występują takie objawy, ale moim zdaniem to nie jego wina, a bardziej filtra paliwa. Co do samego przepływomierza, podejrzewam, że ten który znalazłeś, jest z przeznaczeniem do Di. Do DCi ceny są dużo wyższe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deze Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 miałem podobny problem z volvo 1,9 td,po wymianie regulatora obrotów w pompie wtryskowej,wszystko wróciło do normy.Koszt regulatora 350 zł,ale to było volvo:)też francuz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamowy Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 odpukać od jakiegoś czasu falowanie obrotów ustało, przy czym nie wymieniałem ani przepływomierza ani filtra paliwa (zrobię to jak będzie trochę cieplej) chyba ma to jednak związek z filtrem bo odkąd zaczęły się większe mrozy dolewam jakieś wynalazki do paliwa i jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik19701 Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 witam. w moim Tino przyczyną falowania obrotów, na biegu jałowym , był silniczek krokowy,po wymianie na inny używany zakupiony na allegro za 150zł.falowanie ustało i almerka śmiga aż miło. dodam że taki silniczek w ASO kosztuje 1200zł.jak mi powiedzieli tą cene przez telefon to aż zbladłem. pozdrawiam forumowiczów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma3 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Panowie jaki kod wywali check jak macie odpiętą przepływkę lub uszkodzoną? Metodą zworkową lub na jakimś czytniku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.