Gość nowatek156 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam wszystkich! Mam problem z moja pimera kombi 2.0 16v a mianowicie nie chce chodzic na benzynie:( Pompka podaje paliwo do samego wtrysku, ale do wtrysku nie dochodzi prad (wtrysk na krotko dziala) i nie wiem dlaczego? wszystkie mozliwe wsuwki sprawdzilem i nie sa zasniedziale wiec nie wiem co jest odpowiedzialne za podanie pradu do wtrysku... Jezeli macie jakies pomysly to prosze o porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość philein Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Może centralka od gazu padła. Miałem takie problemy. W szczytowym momencie miałem dwie centralki w samochodzie: jedną podpiętą drugą w schowku. Jedna paliła gaz, druga benzynę. Jak chciałem przełączyc się gaz-benzyna, to musiałem centralki przepiąc. 30 sek roboty. Ale nie jestem pewien, czy wtedy pompa powinna praciwac, gdyby nie zwierała centralka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinson85 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 tez bym obstawial centralke u mojego ojca byl taki sam problem jak pojechał do gazoli zalozyli jakis dodatkowy przekaznik i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowatek156 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 niestety to jednak nie jest centralka bo probowalem przekladac od znajomych co tez maja monowtrysk i dalej nie dziala:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 po wolutku.. do wtryskiwacza dochodzą 2 przewody (masz jednopunkt) jeden to cały czas napięcie +12v podawane po przekręceniu zapłonu jezeli nie masz to koło akumulatora na błotniku są bezpieczniki sprawdz z oznaczeniem injection...drugi przewod to sterowanie masą wtryskiwacza biegnie bezpośrednio z ecu.. posprawdzaj kable w okolicach gdzie rozcinali je gazownicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowatek156 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 no dzieki za rade "donn_primerra" postaram sie jutro do tego wrocic i zabacze co jest z tym napieciem i dam zac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Z tego co się orientuję to gazownicy zakładają przekaźnik który odłącza wtryski z chwilą przejścia z benzyny na lpg. Może ten przekaźnik się skleił?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowatek156 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Dzisiaj znow sie meczylem z ta benzyna i wiem juz na pewno ze kabel minusowy dziala bo podlaczylem lampeczke pod niego i podczas krecenia rozrusznikiem "pylgala" impulsywnie ale nadal nie moge znalecs plusowego napiecia i nie posiadam bezpiecznikow z oznaczeniem injection, a ten przekaznik sprawdzalem nawet go ominalem ale to nic nie dalo... HELP ME Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 musisz mieć bezpieczniki po tej stronie co aku. taka mała czarna skrzyneczka przy błotniku. injection to jest napisane na tym pudełku moze sie starło. sprawdz wszystkie na początek... twardy bądz szukaj po kablach do upadłego. nie daj zarobić elektryką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.