wik Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Witam. Mam małe pytanko: czy można rozebrać tylny zacisk w almerze N16 tak żeby nie zaciskać przewodu hamulcowego i czy tłoczek nie wyskoczy po rozkręceniu albo żeby nie odpowietrzać potem układu . Fajnie by było jak by ktoś napisał jak to zrobić bo na forum nie znalazłem dokładnej odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kondziu Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Witam. Mam małe pytanko: czy można rozebrać tylny zacisk w almerze N16 tak żeby nie zaciskać przewodu hamulcowego i czy tłoczek nie wyskoczy po rozkręceniu albo żeby nie odpowietrzać potem układu . Fajnie by było jak by ktoś napisał jak to zrobić bo na forum nie znalazłem dokładnej odpowiedzi. Rozbieraliśmy kiedyś zacisk i z odpowietrzeniem nie ma dużo roboty. Jeśli się wykręci śrubę przewodu elastycznego na zacisku i zatka żeby płyn nie wyciekał to bardzo się nie zapowietrzy. Dwa kawałki gumy i klucz francuski dość dobrze uszczelniają Jeżeli trzeba tłoczek wyjąć to chyba najlepsze rozwiązanie. Po ponownym przykręceniu zacisku nie ma dużo odpowietrzania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest POTALSKI Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Cześć ,kolega Kondziu ma zupełną rację nie ma problemu z odpowietrzeniem tylnego zacisku w N16 i oczywiście jeśli poprawnie zabezpieczysz przewód giętki to płynu tylko odrobinka ucieknie o jednej sprawie chciałbym Ci tylko powiedzieć mianowicie ja miałem problem z usadowieniem gumowej osłonki tłoczka ,mianowicie najpierw wsunąłem ją w rowek znajdujęcy w cylinderku zacisku a póżniej próbowałem wcisnąć tłoczek i to był mój błąd z braku doświadczenia,tak więc bardzo łatwo pójdzie jeśli osłonkę najpierw nasuniesz na tłoczek następnie jej grubszy pierścień bardzo delikatnie usadowisz w rowku cyliderka dalej wsuwając tłoczek do cylinderka osłonka sama się ułoży bez problemów i z pewnością jej nie uszkodzisz i do odpowietrzenia poproś kogoś będzie łatwiej i szybciej.Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wik Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Wielkie dzięki za wszystkie porady, na szczęście obyło się bez wyciągania tłoczka, problem był w niesamowicie zasyfionych prowadnicach w których chodzą klocki, po ich wyczyszczeniu klocki popuściły i już nie obciera(blokuje) się koło, a i jeszcze było mało smaru pod jedna prowadnicą zacisku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.