velociraptor Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Cześć Mam okazję kupić od gościa halogeny do mojej P11 razem z przełącznikiem zespolonym. Pod maskownicami halogenów mam już wtyczki do podłączenia, a jak to wygląda od strony przełącznika w obudowie kierownicy ?? Też wystarczy wtyczkę włożyć i będzie świecić ? Robił to już ktoś z Was Pozdro Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Jak będziesz kupował halogeny to sprawdź, czy są z nakładkami plastikowymi (przykręcane na jedną śrubkę), bo później jest problem z dokupieniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 ja tez nie mam ale one wygladaja tak badziewiarsko ze mozna kawalek plastiku sprejem trysnac i bedzie lepiej wygladalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Jak będziesz kupował halogeny to sprawdź, czy są z nakładkami plastikowymi (przykręcane na jedną śrubkę), bo później jest problem z dokupieniem. Nie bardzo qmam, w rękach ich nie miałem, widziałem foto. Wygląda na to ze są na jedną srubkę przykręcane.. od pionowej krawędzi , nie tej zaokrąglone bo od tej są zatrzaski .. Sławek :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 ja tez nie mam ale one wygladaja tak badziewiarsko ze mozna kawalek plastiku sprejem trysnac i bedzie lepiej wygladalo Straciłem jedną sztukę i też byłem zmuszony coś takiego zrobić. Jeśli możesz to przyślij fotki jak Ci wyszło. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 ja tez nie mam ale one wygladaja tak badziewiarsko ze mozna kawalek plastiku sprejem trysnac i bedzie lepiej wygladalo Straciłem jedną sztukę i też byłem zmuszony coś takiego zrobić. Jeśli możesz to przyślij fotki jak Ci wyszło. Pozdrawiam szczerze to tego nie robilem bo mam inny plan. chce wyciac ten kawalek zderzaka we wnece obok halogena lewego i zainstalowac tam siatke a za nia dac rure do stozka. mam zrobiony CAI i potrzebuje troche tlenu :wink: od strony zaczepu tez chce cos wykombinowac. jak cos ulepie to dam znac i wrzuce fotki. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Też wystarczy wtyczkę włożyć i będzie świecić ? Robił to już ktoś z Was Ja zakladalem halogeny w N16. Wymiana samego przelacznik jest dziecinnie prosta, rozbierasz plastyki, wyjmujesz stary i wsadzasz nowy, wsio. Wszystko jest juz seryjnie podlaczone, nawet na tablicy jest lampka od halogenów przednich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 witam , wmojej P11 mam halogeny montowane od wewnętrznej strony od środka auta( nie zaokrąglonej) na dwie śrubki jedną przykręca się plastikową osłonke zewnętrzną i przy okazji jedno mocowanie lampy a ta druga jest pod tą osłonką i przykręca się nią druge mocowanie lampy..... ( to wewnątrz ) a po zewnętrznej są plastikowe zaczepy na lampie..pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Ale temat odkopałem:) Mam pytanie do wlaścicieli primerek P11.144 z silnikiem CD20T: czy w Waszych autkach jest fabryczna instalacja halogenów? Zastanawiam się nad zakupem halogenków w celu poprawienia widoczności i komfortu podróżowania po zmroku, ale nie znalazłem żadnych przewodów, które mogłyby służyć do podłączenia halogenów. Jakby ktoś mógł sprawdzić, byłbym wdzięczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Instalacja elektryczna jest napewno .Kostek tylko trzeba poszukać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Super, już połowa sukcesu:) A Ty masz halogeny zamontowane? Może mógłbyś zerknąć jakoś przy okazji skąd się te przewody wloką..? :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 przewody na pewno będą przypięte do pasa czołowego w miejscu w którym powinny być halogeny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 No właśnie problem w tym, że u mnie nie są przypięte.. Poprzedni właścicieł miał dzwonka (uderzony przód) i podejrzewam, że sporo rzeczy zostało spartaczonych jeśli chodzi o poprawny układ niektórych podzespołów.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Może nadkole zdejmij , coś więcej ci powie. Ja mam zamontowane halogeny ,ale nie wiem skąd idą kable. W weekend będę miał chwile czasu to sprawdzę i dam ci znać skąd idą . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Spróbuję dziś jeszcze zajrzeć, ale będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Bo wczoraj zajrzałem tak powierzchownie i nic nie znalazłem (a nawet w miernik się zaopatrzyłem aby sprawdzić czy jest napięcie przy przekręceniu dźwigienki do odpowiedniej pozycji:D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wafel Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 jeszcze musisz kolego zaopatrzyć się w orginalny przekaźnik do halogenów i wpiąć go w wolne miejsce w skrzynce przekaźników pod maską chyba i wtedy dopiero po przekręceniu przełącznika będzieśz miał napięcie na przewodach od halogenów. Co do przekaźnika najlepiej i po pierwsze najtaniej to kupić jakąć używkę. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 fragles13 to czy ma się instalkę do halogenów najłatwiej sprawdzić otwierając maskę i szukając na puszkach z przekaźnikami opisu Front Fog Lamp lub coś w ten deseń. Otwieramy puszkę i patrzymy czy jest wolna podstawkapod przekaźnik jak jest to znaczy, że mamy instalkę pociągniętą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Dzięki koledzy, sprawdzę, może nawet mam ten przekaźnik w odpowiednim miejscu - tak jak wspomniałem samochód jest po dzwonku i nie wykluczone, że przed kolizją halogeny były zamontowane. A przewody do halogenów powinny iść od skrzynki przekaźników wprost w kierunku zderzaka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 no jeżeli w przełączniku zespolonym masz włącznik na halogeny to były zamontowanie [ Dodano: Sob 19 Lip, 2008 19:57 ] Dobra to i ja sprawdziłem pod maską u siebie tak jak kazał Janusz_lublin, znalazłem puszkę a na niej napis Front Fog ale w niej nie ma tego przekaźnika czy bezpiecznika skąd go wyczarować ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 sznurek a masz podstawkę pod przekaźnik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 sznurek a masz podstawkę pod przekaźnik? tak jest podstawka tylko trzeba go tam wpiąć no i kupić przełącznik zespolony z włącznikiem halogenów i plastiki kolo halogenów i można montować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 sznurek i włożyć jeszcze bezpiecznik do skrzynki z bezpiecznikami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Ta skrzynka, na której jest napisane "front fog" to skrzynka z bezpiecznikami. Mam na niej ten napis. Natomiast na skrzynce z przekaźnikami nie ma żadnego napisu ani na pokrywie ani gdzie indziej. Co do przełącznika, to mam w nim pokrętło, po przekręceniu którego zapala się kontrolka pomarańczowa przeciwmgielnych (podejrzewam, że tylne), a po kolejnym przekręceniu - zielona kontrolka halogenów. Czyli mam rozumieć, że halogeny jednak były i mam szukać dalej tych przewodów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rentgen Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 jeżeli przełącznik da się przekręcić dwa razy (a piszesz że się da) to na 1000% halogeny były Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fragles13 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Czyli przekaźnik też powinien być na swoim miejscu? No to muszę tylko znaleźć przewody podłączeniowe.. Powiedzcie mi proszę, który to przekaźnik abym wiedział które przewody mam śledzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.