Guest mazg Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 już jeden czujnik wymieniłem, efektów nie widać, przekłamania (zawieszanie się) od reserwy do właściwego stanu, np 1/2 zbiornika.Poprzedni czujnik badałem omomierzem, wskazania zmieniały się ciągle tzn, bez zacięć, przerw. na nowym czyjniku to samo, niby nic wielkiego ale nerwy psuje, macie jakiś pomysł?? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czesterv Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 już jeden czujnik wymieniłem, efektów nie widać, przekłamania (zawieszanie się) od reserwy do właściwego stanu, np 1/2 zbiornika.Poprzedni czujnik badałem omomierzem, wskazania zmieniały się ciągle tzn, bez zacięć, przerw. na nowym czyjniku to samo, niby nic wielkiego ale nerwy psuje, macie jakiś pomysł?? pozdrawiam w 95 % przypadków to nie wina czujnika tylko wskaźnika, czasem wystarczy wymontować licznik wypiąć i wpiąć wtyczkę( u mnie pomogło )inni z kolei przelutowali styki wskaźnika w liczniku jest gdzieś na forum taki temat dość obszernie opisany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest llazicki Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 (edited) w 95 % przypadków to nie wina czujnika tylko wskaźnika, czasem wystarczy wymontować licznik wypiąć i wpiąć wtyczkę( u mnie pomogło ) nie zawsze to pomaga...... licznik ma tzw. zimne luty trzeba go wyjąc i polutować układy....... ja lutowałem wszystkie :)zajeło to pare minut - nic nie kosztowało o co najważniejsze DZIAŁA...!! tutaj masz link do tematu naprawy licznika http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48598-p11144w11144-wskaznik-paliwa/page__st__20__p__595798entry595798 Edited January 2, 2010 by llazicki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest inlustra Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 wiec ja w p-10 mam podobnie + to ze czasem pokazuje cwiartke paliwa a faktycznie idzie na oparach raz juz przez to stanolem na szczescie blisko stacji a czym to sie ma ze ten wskaznik pokazuje na co akurat ma ochote a i jeszcze jedna sprawa tez macie tak ze zapali sie zyd a potem zgasnie i nie wiadomo kiedy auto jedzie na rezerwie czy jak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest llazicki Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 wiec ja w p-10 mam podobnie + to ze czasem pokazuje cwiartke paliwa a faktycznie idzie na oparach raz juz przez to stanolem na szczescie blisko stacji a czym to sie ma ze ten wskaznik pokazuje na co akurat ma ochote a i jeszcze jedna sprawa tez macie tak ze zapali sie zyd a potem zgasnie i nie wiadomo kiedy auto jedzie na rezerwie czy jak ? przed naprawą licznika mniałem podobnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowak1 Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 W manualu do p11.144 jest opisana procedura diagnostyczna, po jej odpaleniu wszystkie wskazowki zaczynaja chodziw 0-max-0 wiec jesli jest uszkodzony wskaznik to byc moze Ci wyjdzie w trakcie takiego testu. Odpalalem go zdaje sie tez u brata na p11 i tez dzialalo. Procedura jest taka: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. Na koncu wyswietla kody bledow na wyswietlaczu o ile sa - opisane sa w manualu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazg Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 W manualu do p11.144 jest opisana procedura diagnostyczna, po jej odpaleniu wszystkie wskazowki zaczynaja chodziw 0-max-0 wiec jesli jest uszkodzony wskaznik to byc moze Ci wyjdzie w trakcie takiego testu. Odpalalem go zdaje sie tez u brata na p11 i tez dzialalo. Procedura jest taka: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. Na koncu wyswietla kody bledow na wyswietlaczu o ile sa - opisane sa w manualu. dzięki bardzo, sprawdzę u siebie, z lutowaniem licznika poczekam do wiosny.... dzięki bardzo, sprawdzę u siebie, z lutowaniem licznika poczekam do wiosny.... ... ale co to -Press both reset buttons on the combination meter- jest ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest llazicki Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 (edited) ... ale co to -Press both reset buttons on the combination meter- jest ?? Wciśnij oba przyciski w liczniku... Edited January 3, 2010 by llazicki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sykot Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 W manualu do p11.144 jest opisana procedura diagnostyczna, po jej odpaleniu wszystkie wskazowki zaczynaja chodziw 0-max-0 wiec jesli jest uszkodzony wskaznik to byc moze Ci wyjdzie w trakcie takiego testu. Odpalalem go zdaje sie tez u brata na p11 i tez dzialalo. Procedura jest taka: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. Na koncu wyswietla kody bledow na wyswietlaczu o ile sa - opisane sa w manualu. Zrobiłem jak pisales i na wyswietlaczu pojawił sie komunikat E8 same wskazowki zegarow nie drgnely co oznacza ten komunikat E8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Konors Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 tak samo bym się chciał dowiedzieć co oznacza komunikat E8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 (edited) Ja tez musze zrobic cos z tym wskaznikiem. Zaniza wszystko o 1/5 cwiartki. Zacina sie na 3/4 na polowie, ponizej polowy, a jak wskazowka wchodzi na czerwone pole wtedy dostaje "paniki" i momentalnie spada do konca na dol i zaswieca rezerwe. Coraz czesciej mi sie to zdarza. Myslalem ze zaczal tyle palic, ale przypomnialem sobie o tym cholernym wskazniku. Przy pelnym baku potrafi momentalnie wskazowka spasc na polowe albo do 1/4. Zegary- przelutowane sa zimne luty i to nic nie dalo. Sam plywak jeszcze musze sprawdzic, juz kiedys pisalem w innym temacie ze znalazlem jakis kawalek plastiku ze sprezynka w baku i bylo to prawdopodobnie od plywaka. Edited May 17, 2011 by Maciek90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Mam też małe pytanko odnośnie zawieszania sie wskazówki paliwa w p11 td. Na zimę miałem demontaż zbiornika i zagladałem czy na pompce w zbiorniku nie ma jakiegoś sitka.Miałem kiepskie paliwo i dlatego był demontaż zbiornika.No troche trzeba było pracy. A problem jest taki że jak teraz zalewalem full zbiornik to wskazówka sie zawiesza na troche poniżej 3/4 zbiornika i jak leje do pełna to ropka przelewa sie jakims wężykiem. Węzyki raczej wszystkie dobrze założyłem. A z tym zawieszeniem to myślę że coś chyba jest w tym pływaku co podnosi.Może jakiś paproch . Wcześniej wszystko było ok jak lałem full to wskazówka była do końca a paliwko sie nie przelewało tylko wlałem pod korek i było ok. Macie jakieś pomysły co może być.Czy tak ja myśle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Maciek jak sprawdzic plywak jest w pliku el do manuala na stronie 164. Raaad u nas w dieselkach nie ma pompy w zbiorniku . Jest tylko kosz z plywakiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Pewnie masz racje kolego. To pewnie cos tam sie zawiesiło że sie zawiesza . Chyba najlepiej rozebrać pod siedzeniem pokrywkę czy w bagażniku i odkręcić i zerknąć tam do zbiornika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ochen1977 Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Czy ktoś z kolegów może powiedzieć mi co oznacza komunikat E6 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 A napisze ktoś w którym momencie powinna się zapalać lampka rezerwy? Wskazówkę paliwa mam już na początku tego najniższego czerwonego pola a lampka nawet nie zamiga czy to przy ostrym ruszaniu czy też podczas hamowania. Ze 2 lata temu lampka się zapalała ale już nie pamiętam w którym położeniu wskazówki a później zawsze dolewałem paliwa sporo przed czerwonym polem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brow4r Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 P11 ma lampkę od rezerwy Przez 3 lata jej nie zauważyłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Jak jest od dołu czerwone pole to jest mm przerwy i kolejne czerwone i kolejne czerwone. Powinna sie zapalić od dołu jak kończy sie czerwone pole przed przerwą. Najlepiej zabrac ze soba 5l paliwa do bagażnika i lejek jezdzić aż sie zapali jesli żarówka nie przepalona. Na rezerwie w p11 można zrobić ok 100km w p10 okolo 50km Ale nie sprawdzałem ile można zrobić na rezerwie do zera bo tak aż nie dopuszczałem żeby stanąć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Mam 5l paliwa ze sobą i lejek Wskazówka jest już w połowie najniższego czerwonego pola a lampka nawet nie mignie. Wniosek? Awaria! Oby to tylko przepalona żarówka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brow4r Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Oj panowie jeździcie do pusta, cały syf z dna baku idzie w przewody, wtryski... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 To moze kolego sprawdz sobie żarówke . Rozbierz licznik i zobacz czy żarówka przepalona. Poszukaj na forum sa foto Mi nie długo też powinna sie zapalić "komornik " to powiem ci dokładnie. Na rezerwie jest okolo 10 l to aż takiego syfu nie zaciąga. Gdybym ciągle jezdziła na rezerwi to pewnie by ciagnął syf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 (edited) Oj panowie jeździcie do pusta, cały syf z dna baku idzie w przewody, wtryski... Gwoli ścisłości to auto cały czas pobiera paliwo z dna baku (to nie stara dobra i poczciwa WSK gdzie były dwie rurki do paliwa - krótsza i dłuższa) A poza tym to wszelkie zanieczyszczenia mechaniczne wyłapuje filtr paliwa. RAAD wiem jak wymienić żarówkę w liczniku bo już tam 3 razy zaglądałem. W instrukcji obsługi auta jest napisane że rezerwy jest około 6 litrów. Edited December 16, 2011 by hary7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ochen1977 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Witam.Wskazówka od paliwa od jakiegoś czasu pokazuje co chce czasami odczyt jest ok. ale na ogół wskazania są błędne.Przeprowadziłam test opisany w tym poście i wskazniki wychyliły się od min do max wyskoczył komunikat E6 (nie wiem co oznacza ten komunikat). Gdzie tkwi problem ? Uszkodzone luty na skazniku czy raczej coś z pływakiem.Wydaje mi się ,że jeśli podczas testu wskazówka poziomu paliwa się wychyliła to przyczyny trzeba szukać raczej w uszkodzonym pływaku.Czy ktoś może mi doradzić coś w tej sprawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 A czy w zbiorniku paliwa jest jakiś osobny czujnik rezerwy paliwa? No bo sprawdziłem i żarówka jest sprawna. I tak się teraz zastanawiam czy dobierać się do zbiornika czy raczej problem z nieświeceniem lampki rezerwy paliwa leży w samych zegarach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Hary 7 wydaje mi sie ze jesli zarowka jest sprawna to ( u mnie tez wskazowka wariowala ale rezerwe pokazywalo ) ja bym sprawdzil ten kosz z plywakiem w zbiorniku. Trzeba by sprawdzic opor jaki jest przy calkowicie podniesionym w polowie otawrtym i zamknietym . Wiesz jak to zrobic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.