DINO Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 jak w temacie, sprawa wygląda tak: wymieniona sonda, świece, po zdjęciu węża odpowietrzającego, którym połączona jest pokrywa zaworów i dolot, zakorkowanie otworu w dolocie wszystko jest ok, po założeniu powtórnie na swoje miejsce, znowu raz na jakiś czas obroty potrafią spaść prawie do zera przy wrzuceniu na luz. może jakieś propozycje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest okraglaczek Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Ja tez mialem problemy z obrotami, jedynie co pomoglo to podkrecenie sruby od przepustnicy ustawilem nią obroty na 850-900 i jest ok!Dodam tylko ze po wymianie przeplywki tez nie pomoglo jedynie po wymianie auto odrzylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 ale takie to ja mam teraz także chyba nie to poza tym jak pisałem po zdjęciu odmy i zaślepieniu otworu jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest relele Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 ale takie to ja mam teraz także chyba nie to poza tym jak pisałem po zdjęciu odmy i zaślepieniu otworu jest ok W zwiazku z tym ze mam takie same objawy...czy moglbym prosic o zdjecie o jakie wężyki odpowietrzajace chodzi i streszczenie jak to zrobic??? Sa jakies roznice po zmianie sondy i swiec w pracy auta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest okraglaczek Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 ta sruba co pokazlem na fotce mozna zmniejszyc jeszcze bardziej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 sonda kiedyś już szwankowała po wymianie zmniejszyło sie zużycie, hmm może wróciło do normy, od przepływki do przepustnicy idzie rura gumowa karbowana i od strony pokrywy zaworów ma wejście, którym jest połączona z pokrywą zaworów i to było rozłączone i zaślepione a od pokrywy zaworów leżało sobie luźno. jak strzele fotkę albo znajdę to podeśle. http://www.fotosik.p...v6b6n67rdh.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
foorest1 Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Siemka, Widzę że temat ogólnie znany. Dziś kilka razy moja premka zgasła. Mam ją od niedawna więc nie wiem jak było wcześniej no ale jak jest rozgrzana to ma takie spadki. Tyle że dziś już zaczeła gasnąć. Od czego zacząć? dodam że mam cały czas obroty międzi 5000 a 6000. Jakie powinny być? Bo może tylko śrubkę podkręcić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jeronimosa Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Witam mam to samo. Chwile obroty są ok później spadają do 300, a jak w czasie jazdy dochodzi do hamowania i skręcania to gaśnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Najprawdopodobniej przepustnica do przeczyszczenia, potem ustawienie obrotów biegu jałowego i powinno pomóc. Ano i jeszcze warto sprawdzić dolot, czy szczelny na łączeniach i nie ciągnie gorącego powietrza znad silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.