Guest Dareks Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Cześć.Skorzystałem z rad na tut.forum odnośnie naprawy cięgien wycieraczek śrubkami. Tylko że teraz mam problem z ich wyregulowaniem. Pamięta ktoś z Was może, czy w spoczynku ramię które jest mocowane do silniczka powinno być na dole czy na górze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomas.ns Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 zobacz sobie po wycieraczkach jak leza Ci na szybie inaczej tego nie zalozysz silnik po wylaczeniu wycieraczek wraca do punktu "0" no chyba ze podczas machania wycieraczkami wyłaczysz zaplon ... to nie wroca juz tam gdzie powinny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dareks Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Chyba pozostaje zatem metoda prób i błędów. Najgorzej,że wszystko miałem zdemontowane no i teraz brakuje mi punktu wyjścia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomas.ns Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 wycieraczki masz zalozone nie ?? jak masz to odpal wycieraczki raz to sie przekreci silnik i wroci do punktu zerowego potem jak nakładasz ciegno to naloz je najpierw na wycieraczke od strony kierowcy i ona ułozy sie do wycieraczki od pasazera i to wszystko jak bedzie ktoras bardziej piała to korygujesz ja ramieniem wycieraczki i po sprawie Link to comment Share on other sites More sharing options...
grucha jr Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Z tego co kojarzę to te krótkie cięgno od silniczka powinno być skierowane w dół... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Krótkie cięgno na dole długie na górze a resztę regulujesz ramieniem wycieraczki - przerabiałem temat 2 razy więc chyba dobrze zapamiętałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dareks Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Hmm, wygląda mi na to, że przy silniku to krótkie ramię, do którego jest mocowane cięgno powinno w spoczynku być skierowane do góry (bo skoro silnik obraca się w prawo to tylko wtedy wycieraczki wystartują we właściwą stronę), tylko nie wiem czy pionowo, czy może pod jakimś kątem. Czekam, aż się trochę mniej zimno zrobi i idę atakować. Zrobione. Minus 5 ale w sumie jak się działa, to nie ma tragedii. Dla zainteresowanych, którym się jeszcze wycieraczki nie rozp...adły-to króciutkie ramię przy silniczku wycieraczek powinno być poziomo przy położeniu w pozycji "0". Cała reszta to generalnie pikuś. PAN PIKUŚ. Acha, poziomo i w stronę wycieraczek. Może nic odkrywczego, ale komuś się może przydać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blumarine Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Witam! To ja przy okazji jeszcze zapytam o podobny problem z którym nie mogę sobie poradzic. Niedawno prawie padły mi wycieraczki w N15, silnik kręcił coraz wolniej. Rozebrałem układ, nasmarowałem, złożyłem - działa gładko ale niestety wycieraczki chodzą tak że dojadą na dół szyby i zamiast sie zatrzymać wyskakują do góry o jakieś 15cm na końcu. Kilka razy zakładałem ramiona wycieraczek na wielowpusty oś, za każdym razem o ząbek inaczej, ale albo wycieraczki wjeżdżały na plastik i uderzały prawie o maske albo odwrotnie - zatrzymywały sie prawie na wpółszyby. Obecnie mam kompromis, dojeżdzają do plastiku ale się dźwigają o te kilkanaście cm, już mnie coś trafia bo nie wiem czy to sie reguluje jeszcze jakos inaczej czy muszę silnik wymienić (ale przecież dojeżdżają dobrze wiec silnik działa, tylko niepotrzebnie sie dźwigają) czy co innego. Mam też wrażenie (nie zwróciłem uwagi) że przed "zatarciem" te wycieraczki też nie składały się idealnie, ale nie aż tak jak teraz. Proszę o jaką radę, z góry dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.