Guest niunia Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Witam! Dziś wychodzę z pracy i z pilota w kluczyku chciałam otworzyć drzwi.. A TU BRAK REAKCJI nic się nie dzieje wiem że są dwie możliwości: -padł kluczyk(bateria) - mam zapasowy wiec bateria w nim powinna być w lepszym stanie... -padł akumulator tu jest większy problem bo skoro padł to jak dostać się do auta a potem pod maskę żeby podpiąć się do akumulatora kablem z innego auta?? do domu wróciłam taksówka, auto zostało pod pracą pomkocy pozdrawiam anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest truszczu Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Nie wiem czy źle nie zrozumiałem, ale nie da się też wsadzić kluczyka do zamka w drzwiach, przekręcić i otworzyć drzwi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niunia Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 hm nie pomyślałam o tym (mimo zmiany koloru włosów) ale przy klamce wszytko wydaje się być zaślepione... sprawdzę to pzdr anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pumba Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Witam! Dziś wychodzę z pracy i z pilota w kluczyku chciałam otworzyć drzwi.. A TU BRAK REAKCJI nic się nie dzieje wiem że są dwie możliwości: -padł kluczyk(bateria) - mam zapasowy wiec bateria w nim powinna być w lepszym stanie... -padł akumulator tu jest większy problem bo skoro padł to jak dostać się do auta a potem pod maskę żeby podpiąć się do akumulatora kablem z innego auta?? do domu wróciłam taksówka, auto zostało pod pracą pomkocy pozdrawiam anna Jeśli to akumulator albo nie da się otworzyć z pilota to można otworzyć drzwi kierowcy kluczykiem. Jeśli syrena alarmu zadziała to trzeba otworzyć maskę i wyłączyć syrenę małym kluczykiem (centralka z reguły jest przy podszybiu) Edited January 6, 2010 by pumba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest truszczu Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 W drzwiach kierowcy powinien być zamek, a jak nie to zawsze przez bagażnik można też wejść Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niunia Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 ok już wszystko jasne padł akumulator !tak da się wejść do kabiny! trochę techniki i się człowiek gubi pozdrawiam anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camel37 Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Witam, ja mam podobny problem, ale zdecydowanie przez swoją głupotę. Padł mi wczoraj akumulator - otworzyłem klapę bagażnika a później kompletnie zaćmiony zamknąłem samochód, wyciągnąłem aku i zatrzasnąłem klapę. Dziś byłem wielce zdumiony, że samochód nie chce się otworzyć Próbowałem kluczykiem z 2 kompletów ale nie chce się przekręcić. Na siłę nie chciałem, bo bałem się, że się złamie:( Może być tak, że jest problem z manualnym otwarciem bo od poczatku użytkowania auta nigdy nie korzystałem z takiej opcji? Będę wdzięczny za pomoc Kamil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartek_1983 Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Witam, ja mam podobny problem, ale zdecydowanie przez swoją głupotę. Padł mi wczoraj akumulator - otworzyłem klapę bagażnika a później kompletnie zaćmiony zamknąłem samochód, wyciągnąłem aku i zatrzasnąłem klapę. Dziś byłem wielce zdumiony, że samochód nie chce się otworzyć Próbowałem kluczykiem z 2 kompletów ale nie chce się przekręcić. Na siłę nie chciałem, bo bałem się, że się złamie:( Może być tak, że jest problem z manualnym otwarciem bo od poczatku użytkowania auta nigdy nie korzystałem z takiej opcji? Będę wdzięczny za pomoc Kamil Też mnie kiedyś natchnęło żeby otworzyć sobie zamek kluczykiem i się okazało, że chyba go od nowości nie widział. WD40 w rękę, rurkę w zamek i jazda. Później delikatnie kluczykiem prawo,lewo...i poszło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarof15 Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 to ja w mojej Almie mam 4 kluczyki 2 z pilotem i 2 bez. tymi z pilotem tylko odpale samochod(ew. otworze z centralnego) a tymi drugi tylko i wylacznie otworze drzwi(odpalic nimi sie nie da) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 (edited) to ja w mojej Almie mam 4 kluczyki 2 z pilotem i 2 bez. tymi z pilotem tylko odpale samochod(ew. otworze z centralnego) a tymi drugi tylko i wylacznie otworze drzwi(odpalic nimi sie nie da) Te dwa bez pilota są pewnie dorabiane "chałupniczo" (tzn tylko kształt), stąd tylko możliwość otwarcia i zamknięcia auta, bo aby odpalić trzeba zgrać z immobilajzerkiem (to on nie pozwala odpalić). Edited March 26, 2010 by roobalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aux84 Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Te dwa bez pilota są pewnie dorabiane "chałupniczo" (tzn tylko kształt), stąd tylko możliwość otwarcia i zamknięcia auta, bo aby odpalić trzeba zgrać z immobilajzerkiem (to on nie pozwala odpalić). Witam. Mam taki problem. Rozładował mi się akumulator. No i go wyjąłem. Auto postało bez akumulatora 1 dzień. Po ponownym włożeniu akumulatora samochód przestał się otwierać (chodzi o zamek centralny z pilota). Zamek centralny (otwierając kluczykiem) działa bez zarzutu. Myślałem, że to może bateria w pilocie ale niestety nie. Byłem u "speca-elektronika". Powiedział, że zamek centralny się rozkodował przez to, że auto stało bez akumulatora. Za "naprawę" (ponowne zakodowanie)zażyczył sobie 80zł. Czy spec ma rację? Czy jest jakiś sposób, żeby samemu to naprawić? Czy podana przez niego cena nie jest trochę z kosmosu? Zaznaczam, że auto pali więc chyba nie ma problemu z immobilizerem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.