Gość zeebro Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam Koleżeństwo, Głupi i denerwujący problem z wycieraczkami. Kiedy przesunę dźwignię wycieraczek w dół, wycieraczki pracują cały czas, a powinny być w trybie przerywanym. Mało tego, jak wracam dźwignią do góry, wycieraczki stają w dowolnym miejscu. Aby je "zaparkować" muszę leciutko przesunąć dźwignię (nie w tryb pracy przerywanej, tylko tak pomiędzy), poczekać aż wrócą na swoje miejsce i puścić dźwignię. Podobnie ze spryskiwaczami. Spryskiwacz działa, wycieraczki się uruchamiają, ale kiedy puszczam dźwignię wycieraki pracują dalej, aż do momentu kiedy delikatnie "trącę" dźwignię wtedy się zatrzymują, ale w dowolnym miejscu - znowu muszę je takimi "trącaniami" ustawić na dole. Jest to cholernie upierdliwe, szczególnie podczas prowadzenia auta. Macie jakieś pomysły? Czy jechać z tym do warsztatu? Pozdrawiam, Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 sprawdziłbym przełącznik do wycieraczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Za taka pracę przerywana wycieraczek w P11 i P11.144 jest winny silniczek wycieraczek gdzie styki trzeba podgiąć . W P11 na 40 min roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 sprawdziłbym przełącznik do wycieraczek W jakim zakresie? Reszta przycisków/przełączników działa - nawet nie wiem jak się do niego dobrać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucek82 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 nice-wawa ma rację. Miałem kiedyś podobny problem w vectrze, godzina roboty z odgięciem blaszek i miałem spokój. No chyba, że nie chcesz się bawić w naprawę - wtedy pozostaje zakup silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domigus Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Siemka! problem jak w temacie... Wycieraczki nie wyłączają się w trybie pracy ciągłej. Dopiero po zgaszeniu silnika wycieraczki przestają działać. Już rok temu miałem ten problem tyle że oddając Primke do elektryka podpiął coś na ostro i wycieraczki się wyłączały, tyle że chodziły tylko na jednym biegu... a skutkiem tego był w końcu spalony silniczek. Zakup używki 200 zł (szwagier zamontował) rok czasu pięknie bez problemów. Problem powrócił, z tym że dodatkowo włączając dźwignie do góry wycieraczki stają w momencie puszczenia dźwigni, więc w czasie jazdy trzeba wcelować w dół szyby aby nie były w widoczności kierowcy. Czy samo dogięcie blaszek wam pomogło na długo ? czy problem się rozwiązał ? nie chciałbym się znowu bawić w zakup kolejnej używki a nowych zamienników nie znalazłem nigdzie :/ a w nissanie pewnie drogo zawołają... Dodatkowo odkryłem że w czasie deszczu wycieraczki czasem działają normalnie bez żadnych problemów, ale później wracają do normy ... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.