Guest areckicz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 dalej mam problem z moim autkiem wymienilem juz filtr powietrza filtr paliwa kopulke palec nowe swiece i nic dlej go zadusi i dopiero przyspieszy zauwazylem ze jak na ssaniu chodzi to ladnie sie wkreca na obroty a jak sie ssanie wylaczy i jade sobie na 2 biegu i wciskam pedal gazu to go najpierw zadusi i dapiero przyspieszy co za ciort w tym siedzi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arturbet Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 dalej mam problem z moim autkiem wymienilem juz filtr powietrza filtr paliwa kopulke palec nowe swiece i nic dlej go zadusi i dopiero przyspieszy zauwazylem ze jak na ssaniu chodzi to ladnie sie wkreca na obroty a jak sie ssanie wylaczy i jade sobie na 2 biegu i wciskam pedal gazu to go najpierw zadusi i dapiero przyspieszy co za ciort w tym siedzi??? Witam mam dokładnie taki sam problem byłem u mechanika ktury zaproponował mi wymiane gażnika lub regenerację wybrałem kupno używanego u mnie oprucz szarpnięcia na 2 biegu spala około 18 litrów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ms90 Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 A może trzeba wyczyścić i wyregulować gaźnik.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arturbet Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Witam u mnie mechanik znalazł w komoże pływaka pękniętom dysze na puł w zdłusz i wciśniętom na chama,nigdzie nie moge dostsć jakiegoś kompletu naprawczego dlatego jestem zmuszony wymienić cały gaźnik ,ale jak ja mam ten sam problem to może sprawć u siebie dysze może jest przypchana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Mam to samo ... tez słyszałem cos na temat tej dyszy.. tylko ze u mnie raz jest dobrze 2 dni raz jest zle 3dni i tak na zmiane.. na zimnym silniku jest elegancko a na gorącym juz huknia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ms90 Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Mam to samo ... tez słyszałem cos na temat tej dyszy.. tylko ze u mnie raz jest dobrze 2 dni raz jest zle 3dni i tak na zmiane.. na zimnym silniku jest elegancko a na gorącym juz huknia To może sieda Ci elektrozawór ? U mnie był motyw tego typu ze jak był zimny i działało ssanie to jeździł na PB elegancko ale jak sie zagrzał i ssanie sie wyłączało to gasł na niskim obrotach (tzn jak dawałem na luz lub dojeżdżałem do światel lub sie zatrzymywałem..) a na LPG jeździł dobrze. Po wymianie gaźnika kłopot znikł (szukałem elektrozaworu lecz nigdzie nie mogłem dostać, a dzięki uprzejmości Forumowicza nabyłem tanio gaźnik.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 U mnie nie gaśnie na postoju ani w drodze do skrzyżowan wszytko jest ok dodaje gazu to nic się nie dusi nawet do 6500rpm ale jak juz jedzie i się rozgrzeje to wtedy jest porażka nie da się jechać :/ :/ :/ jak mu daje gazu tak do połowy to wtedy tak szarpie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest areckicz Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 U mnie nie gaśnie na postoju ani w drodze do skrzyżowan wszytko jest ok dodaje gazu to nic się nie dusi nawet do 6500rpm ale jak juz jedzie i się rozgrzeje to wtedy jest porażka nie da się jechać :/ :/ :/ jak mu daje gazu tak do połowy to wtedy tak szarpie no u mnie jest tak samo wszystko ok nie gasnie tylko rozchodzis ie oo te szarpniecie przy przyspieszeniu jak bede mial chwile wolnego czasu to zajrze do gaznika i wykrece wszystkie dysze i przeczyszcze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KRYS Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 A nie masz może nieszczelności na podciśnieniach w gaźniku?? Możliwe że sparciały przewody i stąd te problemy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 No właśnie też o tym myślałem ale które to kable? ile one kosztują? .. bo poprostu mam ochote sprzedac tego parcha albo zamienić się na coś mniejszego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest conan_librarian Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 No właśnie też o tym myślałem ale które to kable? ile one kosztują? .. bo poprostu mam ochote sprzedac tego parcha albo zamienić się na coś mniejszego Kiedyś też fura zdychała mi przy prędkości powyżej 40 km/h. Powymieniałem sparciałe przewody i jest ok. Przewody kupiłem takie jak paliwowe (koszt ok 10 zł/m). Trzeba zobaczyć które są w nie najlepszym stanie i je wymienić (najlepiej wymieniać po jednym bo jak się powywala wszystkie to potem przy zakładaniu nowych można mieć problemy z dojściem co gdzie idzie). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Hmm a gdzie te przewody idą? mówisz o wszytskich przewodach tych co idą też gdzieś pod samochodem? czy tylko te małe krótsze przy silniku??? szarpie dalej Spray do czyszczenia gaznika nie pomógł po raz drugi :/ a jezdzi sie jak jakimś traktorem na kwadratowych kołach :/ Prosze o pomoc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest areckicz Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 dzis sprobowalem przeczyscic dysze ale okazalo sie po rozkreceniu gaznika ze dysze wporzadku zlorzylem wszystko spowrotem do kupy i jest jeszcze gorzej szarpie juz nawet na 4 biegu co za zlommmmmmmmmmmmmm trzeba chyba szukac prawdziwego fachowca z 21wieku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Potwierdzam , złom i tyle mi szarpie na kazdym biegu nawet na 5 ... za kazdym razem ZA KAZDYM kidy wciskam gaz na rozgrzanym silniku ma taki dołek zadusi szarpie i jedzie :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WochuDR600 Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 a masz założony LPG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Nie nie mam ...sama benzynka 1.6 16V n14... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest areckicz Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 dostalem cynk jeszcze ze z tylu gaznika jest niby jakas srubka ktora sie reguluje dawke paliwa i troszke mu zwiekszyc dawke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.