Guest arturbet Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 (edited) Witam mam pytanie? Jeśli wymienie gażnik w nissanie suny 1,4 16v z 93roku czy nie skasuje danych w komputerze czy jest to po prostu sprawa wymontowania starego a zamontowania nowego gaźnika zaznaczam że jestem zielony w temacie gaźników niewiem co to jest gaźnik na wtryskach czy jednopunktowy wtrysk chodzi mi oto czy nic się nie stanie jak zdemontuje stary a wkręce nowy gaźnik z gury dziękuje. Edited January 8, 2010 by arturbet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merid Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 nic ci sie nie stanie przy wymianie bo gaznik nie ma komputera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arturbet Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 nic ci sie nie stanie przy wymianie bo gaznik nie ma komputera OK śliczne dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WochuDR600 Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Witam Nie chcę zakładać nowego tematu a mam pytanie (pośrednio związanie z gaźnikiem ) Autko chodziło bardzo dobrze (LPG) z niewiadomych przyczyn zawiesiło mi się radio, nic nie można było zrobić, więc odłączyłem aku. Od tego momentu troszkę zj*** się gaz... Występują drobne szarpnięcia i tu mam pytanie, czy coś mogłem zresetować? jakieś ustyawienia? Bo ewidentnie stało się to po odłączeniu aku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palladino19 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Kolego WochuDR600 mój brat miał identyczny problem przy oplu vectra A. tez przy każdym odłączeniu i podłączeniu akumulatora szarpalo na gazie ze nie mógl jechac ale pozniej jakos samo sie tak to naprawialo.Niedawno kupil nowy akumulator i znowu to samo więc zaczęlismy szukac przyczyny.A mianowicie przyczyna byla prosta, oczyść sobie styki na akumulatorze i pamietaj aby mocno zakręcic mase. ot cała przyczyna wlasnie byla taka ze masa słabo dokręcona i tak przerywalo a do gazu trzeba dobrego prądu.Dokręcil sróbke najmocniej jak sie dalo i autko jezdzi jak nowe pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WochuDR600 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Dzięki za odpowiedź, ide sprawdzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palladino19 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Jak sprawdzisz to daj znac czy cos pomogło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WochuDR600 Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Klema dokręcona i nic Jutro wszystko rozkręce raz jeszcze i przejade papierem ściernym.. Jeżeli to nie pomoże jade do gazownika Ale kurde sam nie wiem co się stało, wszystko się zaczęło pier*** po odłączeniu aku :/ okazało się, że jedna świeca była pęknięta.. po wymianie jest ok! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palladino19 Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Mówilem ci ze to bedzie cos z prądem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 a ogólnie jak wyjąc gaźnik bo dziś probowałem ale nie mogłem ;/ za duzo przewdzików przeszkadza linka od gazu tez ;/ nie da sie go wyjąc wogole jak odkrecilem te śrubki z góry wszystkie ;/ do polowy zdjelem ale tam sie dostac nie moglem gdzie paliwo bylo w takim małym zbiorniczku ;| a widzialem ze jest jakas pęknieta śrubka tam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creativesb Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Masz GA14DS , ja wymieniałem w GA16DS myślę że to to samo, więc musisz mieć kanał, wejść pod samochód i patrzysz w górę w okolicach gaźnika, odkręcasz wspornik na 2 śruby, i 4 śruby od samego gaźnika, musisz mieć dobry klucz i siły bo strasznie mało miejsca tam jest że ciężko w ogóle rękę włożyć, albo taka przedłużkę ze wyjdzie do dołu, potem jeszcze z dołu jedna kostka i na górze przewodziki i linki, w książce obsługi nissana pisali żeby nie robić uszczelki sylikonem ale ja zrobiłem i na razie jest ok. i górę możesz poskładać bo nie potrzebnie rozebrałeś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.