Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Guest matxxx

p11 GT

Recommended Posts

Guest matxxx

witam

nadszedl czas to i ja sie pochwale moja primką

 

ROK-1997 LISTOPAD PRZELOT TO TYLKO 165 TYSI

WYPAS:

-PRAKTYCZNIE PELNY

SKORZANA DWUKOLOROWE GRZANE KUBŁY

KLIMA I LO INNE JAKIES TAM GADZETY JAK TO W GT

 

AUDIO :

JAKIES TAM GRA I NAWET BUCY ZESTAWIK PRZOD I TYL JBL + TONSIL SAS 250

 

JAK NARAZIE LADNA SERIA ORGINALNE ALU gt 15' NA LATO PLANUJE JAKIE 16'(JAKIES PROPOZYCJE)

 

SILNIK:

SR20DEH 150KM

 

MODY:

STAGE 1 KATALIZATOR OUT,RORZAD +ZAPŁON -COMPLETE BY COOBCIO

W DALSZYCH PLANACH KOLEKTOR I MOZE WRESZCIE UPOLUJE SR20VE

 

ZAWIESZENIE :

EINBACH FEDERN EST 6336002 SZTYWNE REGULOWANE HEHEHE W SAM RAZ NA ZIME

 

WIECEJ FOTEK JAK POGODA SIE POPRAWI BO JAKOS KURCZE NIE BYLO JAK POPSTRYKAC

 

 

1b9a4525dc6bdf4fm.jpg

 

b1e7e23ce0742899m.jpg

 

63c17cec0b1c05c2m.jpg

 

ff35579b87903d90m.jpg

 

8ee919509aa4df5cm.jpg

 

96721be2fa1a8b48m.jpg

 

08cd639feb35e6dfm.jpg

 

a6b0b053fc118f4fm.jpg

Edited by matxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
scribler

Fajna primka, powodzenia w dalszych modach ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Na żywo też mi się bardzo podobała, na lato jakieś ładne lekkie felgi zapodać i walczyć o większą moc, bo zawieszenie jest już fajne...

Ew. jeśli masz zamiar pojechać kiedyś na tor poznań i oplatać tak na powarznie to można pokąbinować by z przodu zrobić koła w negatywie - bardzo to poprawi trzymanie w zakręcie...

Cieszę że że zadowolony jesteś z moda rozrządu - ta modyfikacja zedycowanie najbardziej odczuwalna dla każdego SR20DE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matxxx

Na żywo też mi się bardzo podobała, na lato jakieś ładne lekkie felgi zapodać i walczyć o większą moc, bo zawieszenie jest już fajne...

Ew. jeśli masz zamiar pojechać kiedyś na tor poznań i oplatać tak na powarznie to można pokąbinować by z przodu zrobić koła w negatywie - bardzo to poprawi trzymanie w zakręcie...

Cieszę że że zadowolony jesteś z moda rozrządu - ta modyfikacja zedycowanie najbardziej odczuwalna dla każdego SR20DE :)

 

 

teraz nic tylko 4-2-1 trzeba jakos kombinowac i cierpliwie czekac na wymarzone VE a o moc spokojna glowa narazie co sie da to bedziemy wlaczyc bo nabrałem strasznej ochoty

Edited by matxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kondziu_L

Ładny dupowóz, tylko gratulować. Jakieś najbliższe plany na mody?? :dribble:

PS. ta rozpórka pod maską to standard w GT?? Już widziałem taką w paru. Pasowałaby do P11.144? Nie rzuca się tak w oczy a zadanie pewnie spełnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matxxx

Ładny dupowóz, tylko gratulować. Jakieś najbliższe plany na mody?? :dribble:

PS. ta rozpórka pod maską to standard w GT?? Już widziałem taką w paru. Pasowałaby do P11.144? Nie rzuca się tak w oczy a zadanie pewnie spełnia.

 

a dzieki dzieki niedosc ze z przodu to jeszcze taka sama na tyle pomaga z gracja pasowac sie po zakrętach a z tego co wiem jest to standart w GT a czy podejdzie do P11.144 to nie wiem ale poszukaj na forum na pewno znajdziesz odpowiedz a co do modow to niestety kurcze czas cisnie ale kolektor 4-2-1 musi wpasc nie ma bata i szukam VE na Swapa

Edited by matxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

podejdzie ta rozpórka do P11.144 ale trzeba wymienić górne mocowania amortyzatorów i dorobić dziury w budzie pod dodatkowe dwie szpilki...

Co do modów poza VE to można właśnie zmienić kolektor wydechowy i do niego zrobić układ wydechowy luźniejszy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukas

TAPICERKĘ MASZ ZAJEFAJNĄ-TYLKO JAK MOŻNA ŁĄCZYĆ DREWNO Z WERSJĄ GT...??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matxxx

TAPICERKĘ MASZ ZAJEFAJNĄ-TYLKO JAK MOŻNA ŁĄCZYĆ DREWNO Z WERSJĄ GT...??

tak juz bylo ale powiem ci ze tak prosto to teraz zdjac ciezko pozniej usunac slady po kleju ale troche to wnetrze zrobilo sie jasniejsze bo kokpit ciut ponury byl

 

podejdzie ta rozpórka do P11.144 ale trzeba wymienić górne mocowania amortyzatorów i dorobić dziury w budzie pod dodatkowe dwie szpilki...

Co do modów poza VE to można właśnie zmienić kolektor wydechowy i do niego zrobić układ wydechowy luźniejszy...

coobcio cos mi wspominales o 4-2-1 ze masz luzne to ja z chcecia przytule a co myslisz jak jeszce CAI zrobic Fujita na jakims rozsadnym Fi mysle ze nie zaszkodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukas

coobcio cos mi wspominales o 4-2-1 ze masz luzne to ja z chcecia przytule a co myslisz jak jeszce CAI zrobic Fujita na jakims rozsadnym Fi mysle ze nie zaszkodzi

sądzę żę nawet CAI to wskazany bedzie zeby zrobić na samym początku--a czy to bedzie FUJITA czy coś innego to właściwie kwestia gustu[oprócz stożków po 35 pln z allegro-wszystko powinno spełniać swoje zadanie]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matxxx

coobcio cos mi wspominales o 4-2-1 ze masz luzne to ja z chcecia przytule a co myslisz jak jeszce CAI zrobic Fujita na jakims rozsadnym Fi mysle ze nie zaszkodzi

sądzę żę nawet CAI to wskazany bedzie zeby zrobić na samym początku--a czy to bedzie FUJITA czy coś innego to właściwie kwestia gustu[oprócz stożków po 35 pln z allegro-wszystko powinno spełniać swoje zadanie]

 

jakos wiesz do Fujita mam zaufanie sporo osob z forum na tym jezdzi i chyba nikt nie narzeka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×