Guest matxxx Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 (edited) witam nadszedl czas to i ja sie pochwale moja primką ROK-1997 LISTOPAD PRZELOT TO TYLKO 165 TYSI WYPAS: -PRAKTYCZNIE PELNY SKORZANA DWUKOLOROWE GRZANE KUBŁY KLIMA I LO INNE JAKIES TAM GADZETY JAK TO W GT AUDIO : JAKIES TAM GRA I NAWET BUCY ZESTAWIK PRZOD I TYL JBL + TONSIL SAS 250 JAK NARAZIE LADNA SERIA ORGINALNE ALU gt 15' NA LATO PLANUJE JAKIE 16'(JAKIES PROPOZYCJE) SILNIK: SR20DEH 150KM MODY: STAGE 1 KATALIZATOR OUT,RORZAD +ZAPŁON -COMPLETE BY COOBCIO W DALSZYCH PLANACH KOLEKTOR I MOZE WRESZCIE UPOLUJE SR20VE ZAWIESZENIE : EINBACH FEDERN EST 6336002 SZTYWNE REGULOWANE HEHEHE W SAM RAZ NA ZIME WIECEJ FOTEK JAK POGODA SIE POPRAWI BO JAKOS KURCZE NIE BYLO JAK POPSTRYKAC Edited January 11, 2010 by matxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scribler Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Fajna primka, powodzenia w dalszych modach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Na żywo też mi się bardzo podobała, na lato jakieś ładne lekkie felgi zapodać i walczyć o większą moc, bo zawieszenie jest już fajne... Ew. jeśli masz zamiar pojechać kiedyś na tor poznań i oplatać tak na powarznie to można pokąbinować by z przodu zrobić koła w negatywie - bardzo to poprawi trzymanie w zakręcie... Cieszę że że zadowolony jesteś z moda rozrządu - ta modyfikacja zedycowanie najbardziej odczuwalna dla każdego SR20DE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matxxx Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 (edited) Na żywo też mi się bardzo podobała, na lato jakieś ładne lekkie felgi zapodać i walczyć o większą moc, bo zawieszenie jest już fajne... Ew. jeśli masz zamiar pojechać kiedyś na tor poznań i oplatać tak na powarznie to można pokąbinować by z przodu zrobić koła w negatywie - bardzo to poprawi trzymanie w zakręcie... Cieszę że że zadowolony jesteś z moda rozrządu - ta modyfikacja zedycowanie najbardziej odczuwalna dla każdego SR20DE teraz nic tylko 4-2-1 trzeba jakos kombinowac i cierpliwie czekac na wymarzone VE a o moc spokojna glowa narazie co sie da to bedziemy wlaczyc bo nabrałem strasznej ochoty Edited January 11, 2010 by matxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kondziu_L Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Ładny dupowóz, tylko gratulować. Jakieś najbliższe plany na mody?? PS. ta rozpórka pod maską to standard w GT?? Już widziałem taką w paru. Pasowałaby do P11.144? Nie rzuca się tak w oczy a zadanie pewnie spełnia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matxxx Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 (edited) Ładny dupowóz, tylko gratulować. Jakieś najbliższe plany na mody?? PS. ta rozpórka pod maską to standard w GT?? Już widziałem taką w paru. Pasowałaby do P11.144? Nie rzuca się tak w oczy a zadanie pewnie spełnia. a dzieki dzieki niedosc ze z przodu to jeszcze taka sama na tyle pomaga z gracja pasowac sie po zakrętach a z tego co wiem jest to standart w GT a czy podejdzie do P11.144 to nie wiem ale poszukaj na forum na pewno znajdziesz odpowiedz a co do modow to niestety kurcze czas cisnie ale kolektor 4-2-1 musi wpasc nie ma bata i szukam VE na Swapa Edited January 11, 2010 by matxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 podejdzie ta rozpórka do P11.144 ale trzeba wymienić górne mocowania amortyzatorów i dorobić dziury w budzie pod dodatkowe dwie szpilki... Co do modów poza VE to można właśnie zmienić kolektor wydechowy i do niego zrobić układ wydechowy luźniejszy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 TAPICERKĘ MASZ ZAJEFAJNĄ-TYLKO JAK MOŻNA ŁĄCZYĆ DREWNO Z WERSJĄ GT...?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matxxx Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 TAPICERKĘ MASZ ZAJEFAJNĄ-TYLKO JAK MOŻNA ŁĄCZYĆ DREWNO Z WERSJĄ GT...?? tak juz bylo ale powiem ci ze tak prosto to teraz zdjac ciezko pozniej usunac slady po kleju ale troche to wnetrze zrobilo sie jasniejsze bo kokpit ciut ponury byl podejdzie ta rozpórka do P11.144 ale trzeba wymienić górne mocowania amortyzatorów i dorobić dziury w budzie pod dodatkowe dwie szpilki... Co do modów poza VE to można właśnie zmienić kolektor wydechowy i do niego zrobić układ wydechowy luźniejszy... coobcio cos mi wspominales o 4-2-1 ze masz luzne to ja z chcecia przytule a co myslisz jak jeszce CAI zrobic Fujita na jakims rozsadnym Fi mysle ze nie zaszkodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 coobcio cos mi wspominales o 4-2-1 ze masz luzne to ja z chcecia przytule a co myslisz jak jeszce CAI zrobic Fujita na jakims rozsadnym Fi mysle ze nie zaszkodzi sądzę żę nawet CAI to wskazany bedzie zeby zrobić na samym początku--a czy to bedzie FUJITA czy coś innego to właściwie kwestia gustu[oprócz stożków po 35 pln z allegro-wszystko powinno spełniać swoje zadanie] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matxxx Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 coobcio cos mi wspominales o 4-2-1 ze masz luzne to ja z chcecia przytule a co myslisz jak jeszce CAI zrobic Fujita na jakims rozsadnym Fi mysle ze nie zaszkodzi sądzę żę nawet CAI to wskazany bedzie zeby zrobić na samym początku--a czy to bedzie FUJITA czy coś innego to właściwie kwestia gustu[oprócz stożków po 35 pln z allegro-wszystko powinno spełniać swoje zadanie] jakos wiesz do Fujita mam zaufanie sporo osob z forum na tym jezdzi i chyba nikt nie narzeka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.