Guest arek7 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 witam,ma primere p12 2200 z 2002r.Zapaliłem silnik wrzuciłem wsteczny,cofałem próbując sforsować zaspę i zgasła.Próbowałem uruchomić silnik ale bezskutecznie.Świecą się kontrolki i przy próbie odpalania nie przygasają.Wcześniej jak jeżdziłem to często zapalała się i gasła czerwona kontrolka samochodu z kluczykiem.Nie wiem czy to ma jakiś związek ale to jedyna dziwna rzecz jaką zaopserwowałem w "maszynowni".Bardzo proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
waichwaich Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Może ci się sniegu do rury przy kontakcie z zaspa nawbijało i nie ma gdzie wydalić sprawdz (pyrkosz pyrkosz nic nie jedziesz ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arek7 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Może ci się sniegu do rury przy kontakcie z zaspa nawbijało i nie ma gdzie wydalić sprawdz (pyrkosz pyrkosz nic nie jedziesz ) no niestety jest czysta i styk na klemach wzorowy i filtry i olej nowiutkie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowak1 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 witam,ma primere p12 2200 z 2002r.Zapaliłem silnik wrzuciłem wsteczny,cofałem próbując sforsować zaspę i zgasła.Próbowałem uruchomić silnik ale bezskutecznie.Świecą się kontrolki i przy próbie odpalania nie przygasają.Wcześniej jak jeżdziłem to często zapalała się i gasła czerwona kontrolka samochodu z kluczykiem.Nie wiem czy to ma jakiś związek ale to jedyna dziwna rzecz jaką zaopserwowałem w "maszynowni".Bardzo proszę o pomoc. Rozrusznik słychać jak kręci? jak nie to jego sprawka (bendix słychać jak zaskakuje? jak nie to czy chociaż przkeaźniki słychać jak sptrzelaja?). Jak kręci to gorzej: sprawdzamy świecem, czy paliwo dochodzi. jeśli to w porządku to juz niedobrze :-) A jak nie kreci rozrusznik i sa dziwne objawy z kontrolka 'z kluczykiem' to moze immobilizer nie pozwala odpalic - wiec wtedy tam szukaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arek7 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Rozrusznik słychać jak kręci? jak nie to jego sprawka (bendix słychać jak zaskakuje? jak nie to czy chociaż przkeaźniki słychać jak sptrzelaja?). Jak kręci to gorzej: sprawdzamy świecem, czy paliwo dochodzi. jeśli to w porządku to juz niedobrze :-) A jak nie kreci rozrusznik i sa dziwne objawy z kontrolka 'z kluczykiem' to moze immobilizer nie pozwala odpalic - wiec wtedy tam szukaj. nic nie kręciło i nie było napięcia na pompie wtryskowej tak że susza w cylindrach.Odłączyłem,podłączyłem akumulator(zresetowałem komputer) i zapalił dziad.Teraz świeci się immo i nie działa radio.załamka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeebro Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Mi dziś nie chciał kręcić, ale świeciła się kontrolka immobilizera. Zamknąłem auto i otworzyłem ponownie i zaskoczył. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arek7 Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Mi dziś nie chciał kręcić, ale świeciła się kontrolka immobilizera. Zamknąłem auto i otworzyłem ponownie i zaskoczył. proponuje udać się do serwisu.Mi to pomogło.Odświeżyli mi natsa i hula wszystko bez zarzutu.Znika kontrolka od immo i mam nawet radio maryja .Serwisant powiedział że jażeli się powtórzyła sytuacja wystarczy odpiąć klemy od akumulatora,zewrzeć je razem i ponowie podłączyć.Polecam wizyte w serwisie bo pokasują Ci wszyskie błędy i posprawdzają poprawność działania wszyskich systemów.Jest jeden minus,trzeba zapłacić 100zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jackC Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Mi dziś nie chciał kręcić, ale świeciła się kontrolka immobilizera. Zamknąłem auto i otworzyłem ponownie i zaskoczył. Masz komputer na windowsie pewnie [żarcik] Link to comment Share on other sites More sharing options...
t-olo Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Ja czasami mam tak samo, że immo nie chce przepuścić sygnału i nie mogę odpalać (szczególnie jak jest dość wilgotno na dworze - duże opady deszczu). Mój patent to "walnięcie" ręką raz czy dwa w okolice stacyjki . Tam jest immobilaizer i jak na razie pomaga. Ale i tak w końcu muszę się wybrać żeby mi ktoś to rozebrał. Może po prostu styki gdzieś mi się poluzowały. Pozdrawiam. OLO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.