Guest jacek_178 Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 witam wiem ze to uszczelka pod glowica puszcza gdzies miedzy kanalem olejowym i wodnym i znalazlem wiele watkow na ten temat uszczelki na forum ale nie znalazlem odpowiedzi na takie pytanie: CZY MOGE Z TYM JEZDZIC??? bo wiem ze jak plyn idzie do oleju to wtedy nie mozna a w oleju zadnych emulsji i masla nie zaobserwowalem p.s. silnik diesel cd20 przebieg blizej nieokreslony pewnie 400-500tys na blacie aktualnie 200tys przejechalem z tym juz 70tys. km bo ma to od poczatku oleju nie bierze aha uszczelka ma jeden karb czyzby jeszcze fabryczna???? silnik sprawdzany u znajomego w serwisie nissana stwierdzili ze nie rozbierany od nowosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miska Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 jezdzic z tym mozesz ale, napewno wiekszy wydatek bedziesz mial na olej i koszt uszczelki pod glowic a to sie waha w granicach 500zl. jA na twoim miejscu bym wyjebal tego grata na zyletki i zaiwestowal w Audi 80 B4 1.9 TDI za 10 patoli masz niebiosa. A jeszcze ciesz sie ze nie na odwrot , mi pobierało plyn chlodniczy do oleju to jest dopiero przejebane , 1 litr chlodnieczego 10zl , a to bralo do ropy i spalało;d Koszta plus mozna silnik zatrzec . A co do robocizny to znajdz dobrego fachowca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacek_178 Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 jezdzic z tym mozesz ale, napewno wiekszy wydatek bedziesz mial na olej i koszt uszczelki pod glowic a to sie waha w granicach 500zl. jA na twoim miejscu bym wyjebal tego grata na zyletki i zaiwestowal w Audi 80 B4 1.9 TDI za 10 patoli masz niebiosa. A jeszcze ciesz sie ze nie na odwrot , mi pobierało plyn chlodniczy do oleju to jest dopiero przejebane , 1 litr chlodnieczego 10zl , a to bralo do ropy i spalało;d Koszta plus mozna silnik zatrzec . A co do robocizny to znajdz dobrego fachowca. Miska dzieki za rade ale ja nie chce niemieckiego auta ZOSTAJE PRZY NISSANIE wiec jak mi dmuchnie miedzy garami to go bede robil ale sam bo mechanikow nie chce znac:))) no chyba ze zmienie na gti sr20 te 500 pln to sama oryginalna nissanowska blaszkowa uszczelka? czy z planowaniem i robocizna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miska Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Nie no sama uszczelka około 300zl ponad;p a zza robocizne wezma od 200 do 500stow. Masz stronke i napisz im czy maja taka czesc www.xedos.com.pl http://www.xedos.com.pl/zapytanie_ofertowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacek_178 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Wyplukalem zbiornik i jak na razie spokoj od 5000 km nie ma oleju w plynie, wiec nic nie robie z tym silnikiem. Moze to sie rozpuscilo ze scianek tego zbiornika jak dolalem troche plynu bo taki usyfiony byl na sciankach. Dzieki za pomoc Temat mozna zamknac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcineq20 Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Powiem tak. ja mialem plamy oleju w zbironiczku wyrownawczym. Okazalo sie ze mam pęknięta głowice. Uszczelka pod glowica byla idealna po rozebraniu. Wiec po zalozeniu nowej glowicy plynu nie ubywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.