anszach Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 najpierw zrobiło sie w aucie chlodno myslałem ze padlo ogrzewanie ,ale po przejechaniu moze kilometra poszlo cieple powietrze ...mysle ok ..no ale czemu tak sie narobilo..po dojechaniu do domu podnioslem maske a tu mokro przy zbiorniku wyruwnawczym (a zbiornik pełny) poczekałem i dolałem plynu do chlodnicy odpaliłem auto ... a przez przelew w zbiorniku wyrzuca płyn (zapomnialem napisac ze rura pod termostatem byla chlodna)...no i mam pytanie czy cos mi tam zamarzlo , czy tez padl termostat a moze uszczelka (mam nadzieje ze nie ...wymienialem 6miechow temu)????? Pozdrawiam i dzieki za ewentualne rady Anszach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 predzej uszczelka badz pekła głowica... ale na początek wywal teromstat odpal i zobacz co sie dzieje...sprawny układ odpowietrza sie sam wiec zadne bajki typu zapowietrzony nie wierz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Jakby był zacięty termostat to by się silnik grzał. Jak wywala płyn z chłodnicy to masz przedmuch. Na początek sprawdziłbym korek od chłodnicy, ale jak masz jacuzzi po odpaleniu to głowica, a w najlepszym wypadku uszczelka powiedziała pa pa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anszach Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Jakby był zacięty termostat to by się silnik grzał. Jak wywala płyn z chłodnicy to masz przedmuch. Na początek sprawdziłbym korek od chłodnicy, ale jak masz jacuzzi po odpaleniu to głowica, a w najlepszym wypadku uszczelka powiedziała pa pa Jacuzzi??????? nie bardzo kumam o co chodzi ....... odpala bez problemu tyle ze i na zimnym wywala płyn przez zbiornik wyrownawczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jACA1 Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Jacuzzi - chodzi o to że wywala wodę i robią się bąbelki jak w wannie z jacuzzi;) Ja też stawiam na uszczelke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 wiec jak na zimnym to na bank uszczelka bądz pęknieta głowica Link to comment Share on other sites More sharing options...
anszach Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 styczen 2010 no i diagnoza postawiona .... oby to była uszczelka a nie glowica .....jutro ..albo we wtorek samochod na warsztat ...wszystko sie wyjasni (mam nadzieje).Dzieki za sugestie i odpowiedzi i oby was te problemy omijały .... pozdrawiam 5 marca 2012 dwa lata wytrzymała ta uszczelka ...dzis mialem " powtórke z rozrywki" ..... znowu wydatki i co na dwa lata ....???? sprzedam za grosze choc przyzwyczailem sie do tego nissana ...chyba ze zmienie silnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Ja zmieniałem silnik jak mi czapa padła. Po zdjęciu okazało się że i tłoki dzwonią Wziąłem z angola taki co to można było odpalić i pomierzyć i dopiero potem mi go wycieli. Za silnik dałem 2100 a reszta to przekładka osprzętu, rozrząd i chemia. Coś zamknęło się około 4 tysi ... a teraz przez dupka z A6 poszedł na żyletki :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest P11Grzesiek Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Mój kolega miał takie objawy w BMW E36 i niestety to była popa wody która sie rozsypała .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.