Szakal1990 Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Witam. Zima zabiła mi wahacz, chciałbym go samemu wymienić bo koszt samego kupna był spory. I moje pytanie, śruba zaznaczona na tym obrazku za diabła nie chce wyjść. Wahacz pękł i się zgiął to może być powód że tak ciężko siedzi? Próbowałem walić młotkiem i punktakiem, wykręcać i nic, uciąłem jej "łepek" i próbowałem w 2 stronę też nic nie dało. Macie sposoby na jej wybicie, i 2 pytanie w chłodnicy zauważyłem że moje petrygo zmieniło właściwości, a mianowicie zmieniło kolor i się stało bardziej oleiste. Czy jest to możliwe żeby z bloku uciekał olej do chłodnicy. Bo samochód faktycznie tracił olej ale zawsze myślałem że to przez pokrywkę od łańcuszka wycieka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Witam. Zima zabiła mi wahacz, chciałbym go samemu wymienić bo koszt samego kupna był spory. I moje pytanie, śruba zaznaczona na tym obrazku za diabła nie chce wyjść. Wahacz pękł i się zgiął to może być powód że tak ciężko siedzi? Próbowałem walić młotkiem i punktakiem, wykręcać i nic, uciąłem jej "łepek" i próbowałem w 2 stronę też nic nie dało. Macie sposoby na jej wybicie, i 2 pytanie w chłodnicy zauważyłem że moje petrygo zmieniło właściwości, a mianowicie zmieniło kolor i się stało bardziej oleiste. Czy jest to możliwe żeby z bloku uciekał olej do chłodnicy. Bo samochód faktycznie tracił olej ale zawsze myślałem że to przez pokrywkę od łańcuszka wycieka. 1-palnik i grzać. a 2 może poszła uszczelka pod głowicą.(sprawdź pod korkiem czy nie masz białej mazi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szakal1990 Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 wahacz rozwiązany, grzanie nic nie dało ale szlifierka dała rade. Pod korkiem czysto, tak samo na bagnecie. Jeszcze jakieś pomysły ktoś ma co może powodować oleistą ciecz w płynie chłodniczym? Czy śruba RTS 5.8 nadaje się do wahacza ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter1973 Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 śruba 5,8 to najsłabsza klasa twardości, do zawieszeń stosuję sie min 8,8 a najlepiej 10,9, zmień tę srubę przy okazji na twardszą. może nie urwie się od razu (mam nadzieję) ale zgniecie w otworze tulei wahacza i przy następnej wymianie mogą być kłopoty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.