Szakal1990 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam. Zima zabiła mi wahacz, chciałbym go samemu wymienić bo koszt samego kupna był spory. I moje pytanie, śruba zaznaczona na tym obrazku za diabła nie chce wyjść. Wahacz pękł i się zgiął to może być powód że tak ciężko siedzi? Próbowałem walić młotkiem i punktakiem, wykręcać i nic, uciąłem jej "łepek" i próbowałem w 2 stronę też nic nie dało. Macie sposoby na jej wybicie, i 2 pytanie w chłodnicy zauważyłem że moje petrygo zmieniło właściwości, a mianowicie zmieniło kolor i się stało bardziej oleiste. Czy jest to możliwe żeby z bloku uciekał olej do chłodnicy. Bo samochód faktycznie tracił olej ale zawsze myślałem że to przez pokrywkę od łańcuszka wycieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam. Zima zabiła mi wahacz, chciałbym go samemu wymienić bo koszt samego kupna był spory. I moje pytanie, śruba zaznaczona na tym obrazku za diabła nie chce wyjść. Wahacz pękł i się zgiął to może być powód że tak ciężko siedzi? Próbowałem walić młotkiem i punktakiem, wykręcać i nic, uciąłem jej "łepek" i próbowałem w 2 stronę też nic nie dało. Macie sposoby na jej wybicie, i 2 pytanie w chłodnicy zauważyłem że moje petrygo zmieniło właściwości, a mianowicie zmieniło kolor i się stało bardziej oleiste. Czy jest to możliwe żeby z bloku uciekał olej do chłodnicy. Bo samochód faktycznie tracił olej ale zawsze myślałem że to przez pokrywkę od łańcuszka wycieka. 1-palnik i grzać. a 2 może poszła uszczelka pod głowicą.(sprawdź pod korkiem czy nie masz białej mazi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal1990 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 wahacz rozwiązany, grzanie nic nie dało ale szlifierka dała rade. Pod korkiem czysto, tak samo na bagnecie. Jeszcze jakieś pomysły ktoś ma co może powodować oleistą ciecz w płynie chłodniczym? Czy śruba RTS 5.8 nadaje się do wahacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1973 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 śruba 5,8 to najsłabsza klasa twardości, do zawieszeń stosuję sie min 8,8 a najlepiej 10,9, zmień tę srubę przy okazji na twardszą. może nie urwie się od razu (mam nadzieję) ale zgniecie w otworze tulei wahacza i przy następnej wymianie mogą być kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.