Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11] - PÓŁOŚKA


Guest longer 81

Recommended Posts

Guest longer 81

Ukręciła mi się dzisiaj półośka prawa ( od str.pasażera ) po środku na tym niby łączeniu.I teraz potrzebuje szybkiej odpowiedzi,ponieważ to autko zarabia na swoje i moje utrzymanie,a więc sprawa jest priorytetem.

 

Autko - NISSAN PRIMERA P 11 98R.2.0 TD. - podobno te półosie są różne ! czym się sugerować przy zakupie - ( czy jest różna długość,morze jakaś różnica między wieloklinem wchodzącym do np.skrzyni biegów ) - w sklepie po dodaniu danych o samochodzie,wyszukają mi taką jak ma być ? czy muszę ją mierzyć czy coś w tym stylu ?

 

Potrzebuje jak najwięcej informacji żeby naprowadzić mnie na właściwy trop ! Bo autko musi już jutro hulać do wieczora !

 

Najlepiej jakby nie było różnicy między silnikami - bo to poszerza moje poszukiwania.

 

Dodaję fotkę - czy to morze jest taka półośka.

 

Czekam na odpowiedzi ! Dzięki !

post-29388-1264013271,5905_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

W sklepie powinni dobrać po nr vin , rocznik i rodzaju silnika. Różnice w półosiach występują nawet przy takim samych modelach .(różnica na wieloklinie)

Link to comment
Share on other sites

Ach - dzięki,czyli bez sklepu się nie obejdzie,a jak cena morze być w sklepie ? jeśli wiecie.

http://www.motomax.pl/

 

zamawiasz i wysyłają kurierem tylko musisz policzyć ,jeżeli maja to Ci wyślą odrazu jak nie mają to będą musieli dorobić ja swoją zawoziłem na 2 dzień wysłaną kurierem miałem u siebie

 

koszt około 220 zł jak dobrze pamiętam

 

z forum większość ludzi kupowała tam

Link to comment
Share on other sites

Guest longer 81

Jeszcze jedno pytanko,wyciągam półośkę,liczę zęby i mierzę długość i jest git.

 

Tylko jak z wsadzeniem jej na swoje miejsce,co muszę jeszcze popuścić,albo odkręcić żeby wsadzić już całą długość półośki,bo chyba tak normalnie to jej sobie nie wsadzę,jak wyciągnę pękniętą na pół ?

Link to comment
Share on other sites

trzeba rozpiąć dolny sworzeń od zwrotnicy i ewentualnie łącznik stabilizatora aby można było odchylić zwrotnice, możesz też odkręcić mocowanie przewodu czujnika ABSu żeby go nie urwać.

Link to comment
Share on other sites

Guest longer 81

Półośka - wymontowana,oczywiście ukręciła się w środku pod tą gumą,jutro będę miał już nową,cena około 140 zł.

 

- dopisze jeszcze jakby ktoś potrzebował - PÓŁOŚKA PRAWA do PRIMERY P11 1997R 2.0 TD - DŁ.43,5 cm. ILOŚĆ ZĘBÓW NA PÓŁOSI 32.po obu stronach.

 

- wybijając półośkę z przegubów nie ma żadnego zabezpieczenia ( przynajmniej u mnie ) uderzyłem młotkiem i półośka wyszła.

 

- JUTRO MONTAŻ !!!

Link to comment
Share on other sites

zabezpieczenie raczej jest i raczej w postaci pierścienia sprężystego.

Link to comment
Share on other sites

Guest longer 81

zabezpieczenie raczej jest i raczej w postaci pierścienia sprężystego.

 

 

Tak jest,ale na końcach półośki - dokładnie w postaci pierścienia,ale przed wybijaniem niczego nie trzeba odbezpieczać,bo zabezpieczenie jest w środku przegubów.

 

Półośka - wymieniona autko jezdzi,napisze tylko że nic nie musiałem popuszczać dodatkowo,po prostu skręciłem kierownicą w prawo na max i zrobił się luz między półośką a przegubem i tak naprowadziłem półośkę w swoje miejsce !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...