Guest longer 81 Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ukręciła mi się dzisiaj półośka prawa ( od str.pasażera ) po środku na tym niby łączeniu.I teraz potrzebuje szybkiej odpowiedzi,ponieważ to autko zarabia na swoje i moje utrzymanie,a więc sprawa jest priorytetem. Autko - NISSAN PRIMERA P 11 98R.2.0 TD. - podobno te półosie są różne ! czym się sugerować przy zakupie - ( czy jest różna długość,morze jakaś różnica między wieloklinem wchodzącym do np.skrzyni biegów ) - w sklepie po dodaniu danych o samochodzie,wyszukają mi taką jak ma być ? czy muszę ją mierzyć czy coś w tym stylu ? Potrzebuje jak najwięcej informacji żeby naprowadzić mnie na właściwy trop ! Bo autko musi już jutro hulać do wieczora ! Najlepiej jakby nie było różnicy między silnikami - bo to poszerza moje poszukiwania. Dodaję fotkę - czy to morze jest taka półośka. Czekam na odpowiedzi ! Dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 W sklepie powinni dobrać po nr vin , rocznik i rodzaju silnika. Różnice w półosiach występują nawet przy takim samych modelach .(różnica na wieloklinie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longer 81 Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ach - dzięki,czyli bez sklepu się nie obejdzie,a jak cena morze być w sklepie ? jeśli wiecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ach - dzięki,czyli bez sklepu się nie obejdzie,a jak cena morze być w sklepie ? jeśli wiecie. http://www.motomax.pl/ zamawiasz i wysyłają kurierem tylko musisz policzyć ,jeżeli maja to Ci wyślą odrazu jak nie mają to będą musieli dorobić ja swoją zawoziłem na 2 dzień wysłaną kurierem miałem u siebie koszt około 220 zł jak dobrze pamiętam z forum większość ludzi kupowała tam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longer 81 Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Jeszcze jedno pytanko,wyciągam półośkę,liczę zęby i mierzę długość i jest git. Tylko jak z wsadzeniem jej na swoje miejsce,co muszę jeszcze popuścić,albo odkręcić żeby wsadzić już całą długość półośki,bo chyba tak normalnie to jej sobie nie wsadzę,jak wyciągnę pękniętą na pół ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawa Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 trzeba rozpiąć dolny sworzeń od zwrotnicy i ewentualnie łącznik stabilizatora aby można było odchylić zwrotnice, możesz też odkręcić mocowanie przewodu czujnika ABSu żeby go nie urwać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longer 81 Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Półośka - wymontowana,oczywiście ukręciła się w środku pod tą gumą,jutro będę miał już nową,cena około 140 zł. - dopisze jeszcze jakby ktoś potrzebował - PÓŁOŚKA PRAWA do PRIMERY P11 1997R 2.0 TD - DŁ.43,5 cm. ILOŚĆ ZĘBÓW NA PÓŁOSI 32.po obu stronach. - wybijając półośkę z przegubów nie ma żadnego zabezpieczenia ( przynajmniej u mnie ) uderzyłem młotkiem i półośka wyszła. - JUTRO MONTAŻ !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawa Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 zabezpieczenie raczej jest i raczej w postaci pierścienia sprężystego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longer 81 Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 zabezpieczenie raczej jest i raczej w postaci pierścienia sprężystego. Tak jest,ale na końcach półośki - dokładnie w postaci pierścienia,ale przed wybijaniem niczego nie trzeba odbezpieczać,bo zabezpieczenie jest w środku przegubów. Półośka - wymieniona autko jezdzi,napisze tylko że nic nie musiałem popuszczać dodatkowo,po prostu skręciłem kierownicą w prawo na max i zrobił się luz między półośką a przegubem i tak naprowadziłem półośkę w swoje miejsce ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.