lukas Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 mam problemy ze spadkami napięcia w swojej instalacji-primka p10 2.0 lpg-sekwencja szczególnie problem robi się w połączeniu z LPG-spadki napięcia zapisują się w kompie i resetuje się ,co prowadzi do rozregulowania instalki-co może być przyczyną takiego stanu?? mam dosyć słaby choć nie stary AKU[tylko roczny],ale przy ostatnich mrozach szybko słabnie-a raz sie rozładował do cna--może to on jest przyczyną takich akcji?co jeszcze powinienem sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jackC Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 może świeca poszła i się zmostkowała... albo kable WN... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michalllo Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Stawiałbym raczej na aku lub klemy przy aku, to że nowy nie znaczy że dobry. Może masz gdzieś jakiś lewy pobór i dlatego rozładowywuje Ci się aku. A i często gęsto w naszych autkach są problemy z przewodami masowymi. Poprowadź gruby przewód od Aku do masy i wtedy po testuj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jackC Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 ale jak auto jest rozgżane to z aku nie powinno być problemu...w czasie jazdy powinien się ładować właśnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michalllo Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Moj szwagier miał taki przypadek co prawda w fordzie że upalił mu się kabel od akumulatora i po przejechaniu 400 km akumulator był rozładowany. Sprawdz klemy i ładowanie na rozgrzanym silniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 masz staga to właściwie on kasuje tylko wyrysowane mapy a mapa mnożnika zostaje jeździ się ok ,,,, ja mam to samo u mnie w programie na odpalonym silniku pokazuje 13 V z hakiem chyba 13,do 14 może altki padają powoli ,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarlew Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 W czasie rozruchu słabym akumulatorem napięcie w instalacji spada nawet do 4-5V, rozusznik da sobie rade bo nawet przy takim napięciu jest w stanie wymusić prąd rzędu 100A. Niestety dla elektroniki to za mało. Najlepiej mierzyć napięcie analogowym woltomierzem podczas rozruchu. Aby znaleźć problem trzeba mierzyć w różnych miejscach tj. na rozruszniku, na aku. Mozna też pomierzyć spadki nap. na kablach plus aku-rozrusznik, masa aku-blacha, masa blacha-silnik. Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.