Guest majkelt Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Czym to może być spowodowane??? Szarpanie silnika przy jeżdzie na benzynie bez względu czy to jest zimny czy rozgrzany. Przy 1500-2500 brakuje mu mocy. Wymieniłem świece, przewody, kopułke i nic. Dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy też był. Na LPG nie ma tego problemu. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mbr Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Filtr paliwa. Przy jezdzie na lpg wiele osób olewa ten filtr:-) Czym to może być spowodowane??? Szarpanie silnika przy jeżdzie na benzynie bez względu czy to jest zimny czy rozgrzany. Przy 1500-2500 brakuje mu mocy. Wymieniłem świece, przewody, kopułke i nic. Dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy też był. Na LPG nie ma tego problemu. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tagemi Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 może byc tez lekko zatarta pompa paliwowa jezeli dlugo jezdziles z minimalną ilością paliwa w zbiorniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 witam panowie to jest brudna przepływka , kup preparat do czyszczenia i po kłopocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymcio Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Był to już poruszany temat. Pompa paliwowa do wymiany. U mnie jest to samo, ale przyzwyczaiłem się szczególnie, że jeżdżę w większości na lpg. Znalazłeś może jakąś inną przyczynę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Ja jednak zaczął bym od tego co proponuje mbr. Najtańsze rozwiazanie a może pomoże. Pompy paliwa padają w tych autkach jeżeli sie jeździ na oparach to fakt ale może w tym przypadku jeszcze do tego nie doszło. Dodam jeszcze małą radę dla gazowników - zalewajcie mimo wszystko zbiornik do pełna przynajmniej raz na 3-4 miesiące bo wam przerdzewieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majkelt Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Witam, mam gaz sekwencyjny tak wiec benzyna zawsze w baku jest tak ok 1/4, nie mniej. Przepływke czyściłem przed sezonem zimowym. Więc pozostaje mi sprawdzić filtr paliwa Jak wymienię na pewno się podzielę moimi doświadczeniami. P.S. mam do sprzedania nową kopułkę i palec do N15 1.4 nowa używa tydziń Witam, Filtr paliwa wymieniony, brudny był, ale niestety wymiana nic nie pomogła W kolejce do wymiany czeka pompa paliwa. Chyba że macie jakieś inne wskazówki. Czekam na porady. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymcio Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Też wymieniłem filtr i to na pewno nie to. Obstawiam pompę. Sam już mam tak od dawna i naprawdę się przyzwyczaiłem do szarpania (już dobre parę lat tak jeżdżę). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majkelt Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Witam, problem rozwiązany Uszkodzona pompa paliwa była przyczyną szarpania i braku mocy przy jeżdzie na benzynie. Koszt naprawy 80zł i 3h w zimnym garażu - uśmiech na twarzy po jeździe próbnej - bezcenny Dzięki za wskazówki. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.