Guest lackyd Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Witam, posiadam p10 95r. GA16DE oryginalna sonda bosch ma oznaczenie LSH24 "0 258 003 311" która padła wymieniłem ja na jakiego prawdopodobnie chińczyka który po około 15 miesiącach również padł. Aktualnie noszę się z zamiarem kupna oryginalnego Boscha tyle że cena jest powalająca bosch 439 zł lub NGK NGK 338 zł NGK jest sporo tańsza lecz czy nie bedzie problemów - chińczyk działał dobrze w pewnym przedziale obrotów przy wyższych obrotach odczyty były nieprawidłowe i silnik dostawał zbyt dużo paliwa, a benzyna kosztuje czy może ktoś ma w swojej primerce inną sonde co radzicie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jackC Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 a na NGK nie ma czasem gwarancji na ileśtam tysięcy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 jakiej firmy miałes sonde??? ngk newet lepsze od boscha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lackyd Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 jakiej firmy miałes sonde??? ngk nawet lepsze od boscha. oryginalna miałem boscha i na niej silnik kręcił się że aż się człowiek cieszył lecz tej od "chinczyka" na drugim biegu rwał tylko do 65 później miał opory no i nie rozpędzał się do max-a tylko do około 140-150 a dalej to już żółw zero polotu, na boschu było o wiele lepiej. Dlatego pytam czy na NGK będzie tak jak na poprzedniej sondzie firmy Bosch? oczywiście na co dzień nie wykręcam silnika lecz czasem przy wyprzedzaniu należy wykorzystać wszystko co tam siedzi pod maską pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.