muchamati2 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Witam mam almerke 2.0 diesel i chciałbym ja troche opuscic tak -30mm przód i tył. Bedzie juz cos widac te 30mm?? No i nie wiem czy same sportowe sprezyny wystarcza przy seryjnych amorkach?? Myslałem nad sprezynami z allegro te ,,JAMEX,, ,,MTS,, albo ,,WEITEc,, Co o tym myslicie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Nie pomogę w sednie tematu, ale odnośnie firm. JAMEX odpuśc od razu, no chyba, że lubisz eksperymentowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Na seryjnym amortyzatorze możesz uzyskać efekt twardszego zawiasu niż zamierzony, albo nawet zajechać tern amortyzator szybciej - w końcu skracasz mu skok. Osobiście uważam że najlepiej jak robić to już wszystko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melo Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Przy takim obniżeniu już powinieneś zobaczyć różnicę, do -30mm możesz pozostać przy seryjnych amorkach oczywiscie jeśli chcesz możesz wymienić całość. Z podanych sprężyn brałbym weiteca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
muchamati2 Posted January 24, 2010 Author Share Posted January 24, 2010 No weiteca jak widac najdroższy to i chyba najlepszy ale nie chciał bym tak ze np załoze sprezyny -30mm a auto mi pujdzie -50mm no i ze załoze na seryjny amorek a on po miesiacu jazdy padnie albo ze auto bedzie pływało. A jeszcze pytanie do posiadaczy GTI: ile fabrycznie jest obnizona GTI??? Bo jak bym zawieche wsadził od GTI do mojego 2.0 diesel?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melo Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 około -10mm wersje przed liftem, po lifcie -30mm co do obniżania ta możesz mieć jeśli kupisz jakies tańsze sprężyny w przypadku bardziej znanych firm nie powinno byc takiego problemu. Płacisz i masz towar najwyższej jakości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Co do włożenia zawiasu z GTI to mimo wszystko bym sobie darował - mamy cieższy przód niż GTI i mimo wszystko autko może za bardzo usiąść z przodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fialek1987 Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 po co ci obnizac zawieszenie w ciagniku? ;P jak chcesz wymieniac sprezyny to lepiej wymienic od razu amorki bo te co masz padna na nizszych sprezynach Link to comment Share on other sites More sharing options...
muchamati2 Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Słyszałem ze obnizenie do -30mm nie padaja amorki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.