Guest puchacho Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Niepokoji mnie trzęsienie kierownicy powyżej 100 km/h.Od tej prędkości czuje na nodze jak mi podłoga drży-wibruje...Dodam że podczas postoju przy wychyleniach lewo prawo dochodzą jakieś stuki.Zbieżnosc i wyważanie było robione. Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Czy przypadkiem na nadkolach lub felgach ( również na wew. stronie ), nie masz zamarzniętego śniegu?? Moje pytanie ma sens, o ile dzieje Ci się to tylko przy obecnej aurze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest puchacho Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Nie mam śniegu.To już wyszło na początku listopada.Auto było na podnośniku, sprawdzalismy czy też nie ma luzów na kołach,szarpaliśmy - no i nie ma."To" gdzieś tkwi w środku.Wole zainwestować najpierw w porządną diagnozę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Przy każdej prędkości powyżej 100 km/h czy tylko w jakimś przedziale? Niekoniecznie to musi być układ kierowniczy, zwichrowane tarcze dają podobne efekt. Sprawdzic musisz wszystko po kolei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest puchacho Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Dokładniej mówiąc to najgorzej się trzęsie od 110 do 135 km/h.Powyzej tej v już tak jakby mniej ale to już troszke ryzykowne.W święta jechałem A2(PRAWIE CAŁY ODCINEK) i nie schodziło poniżej 160 i w zasadzie wibracje były w tolerancyjnym zakresie dla tych prędkości.Tarcze nie sa może w idealnym stanie ale też nie są w złym stanie.Wymieniałem klocki to było widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Tarcze z wyglądu moga być w porządku, to są tak małe deformacje, że gołym okiem tego nie zauważysz. Dziwi mnie, że jeździsz z tym co najmniej od świat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest puchacho Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 No fakt,nie da sie gołym okiem tak od razu zlustrować.No ale skąd te stuki jak skręcam w lewo-prawo?Maglownica? Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Odnośnie warsztatów, sprawdzą Ci to w każdej stacji szybkiej obsługi. Nie wiem na której części Warszawy Ci najbardziej zależy, ale w dziale Warsztaty woj. mazowieckie, są co najmniej dwa polecane, jeden z nich to KLUCZ http://forum.nissank...ul-odygowa-26a/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest puchacho Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Jestem z Białołeki.Spróbuje się z nim na umówić.Dzięki i pozdrawiam. Na 1 lutego pierwszy wolny termin ma,pojade zobaczymy... No i pare godzin temu odebralem auto.Stuki podczas dodawania i odejmowania oraz zmiany biegow ustapily.Przyczna to wahacze.Wyrobione na maxa,no i skorodowane...Pan R. polecil wyzmiane obu.Zainwestowalem i kupilem marki Moog 485zl sztuka x 2,lacznik stabiliyatora 71 zl x1,geometria 130zl , no i robocizna.Elegancko teraz jezdzi!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Po problemie, więc zamykam. Jakby trzeba było coś dopowiedzieć to dać mi znać otworzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts