Guest krzysiek2987 Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Witam wszystkich. Posiadam primere z 97 2.0 TD sprawdzałem gniazdo i ma 14 pinów. Tu jest moje pytanie czy to gniazdo to OBD1? jest szare prostokątne. Chciałbym postąpić zgodnie z instrukcją http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ i odczytać błąd, ponieważ check się zapala gdy samochód stoi na mrozie. Musi trochę pochodzić bo inaczej odcina mu zapłon ,ale później jest już ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Jak primiera z 1997 roku jak w opisie to masz OBD1 po lifcie dopiero weszło OBD2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 OBD1 To gniazdo było do 1999 roku, bodajże do kwietnia, a od kwietnia 99 weszła nowa buda już z OBD2. Skorzystaj z dalszych moich poprawionych tłumaczeń kodów, bo na pierwszej stronie są błędy, a nie mogę cię doprosić o ich poprawienie. Instrukcje są poprawne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawa Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 nie odcina ci paliwa tylko baliwo samo nie chce iść bo w filtrze robi się galareta i blokuje. A błąd po odczytaniu napewno będzie 21. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart-qlka2 Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 nie odcina ci paliwa tylko baliwo samo nie chce iść bo w filtrze robi się galareta i blokuje. A błąd po odczytaniu napewno będzie 21. U mnie jest 21 czasami. Rozumiem że to tylko kwestia paliwa i temperatury. Zaczeło mi się jak na początku przyszły mrozy i było 3 dni -15 stopni. Wtedy zaczęły się szopki. Zaczął dymić jak porąbany i gasnąć a do tego właśnie błąd 21. Jak się zagrzał nagle wszystko zniknęło ale ostatnio zaczęło się znowu zapalać i gasnąć tym razem podczas jazdy mimo tego że teraz już dolewam depresatora KleenFlo. Mam nadzieję że jak odejdą mrozy problem się skończy. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysiek2987 Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Dzięki koledzy za potwierdzenie moich domysłów. A do kolegi ,który pisał ,że z paliwa robi się galareta to wymieniłem filtr paliwa na nowy i dalej jest to samo ale samochód odpala przecież jakby całkiem było zamrożone to jakby odpalił. Inne samochody też są przecież wyposażone w takie czujniki wody w filtrze i się nic nie świeci rozumiem jak jest -30 to ok, ale jak jest -5 to też się świeci check a nie sądze aby z ropy zrobiła sie galareta przy tej temperaturze. Mam jeszcze pytanie do kolegów które piny mam zewrzeć w gnieździe nie chciałbym się pomylić, a coś czytałem że może być obrócone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grze Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Górny rząd przedostatni i ostatni pin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Cz ja mało zrozumiale piszę, czy ty masz problemy ze zrozumieniem Wydaje mi się że instrukcja podana w kodach błędów jest dość łopatologiczna i nie ma co tu szukać niejasności . Co do obrócenia to owszem jest ono ale względem silnika benzynowego i diesla. W benzyniakach zwierasz dolne lewe krańcowe, bo gniazdo jest tam zamontowane powiedzmy do góry nogami względem diesla, a i same kody też są inne niż w dieslu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.