Friday71 Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Wymienial ktos progi w primerze W10 ? Gdzie udało sie wam to kupic i ile kosztowało ? Szukam najlepiej we wrocławiu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 wiesz do P10 HB ponoć dobrej firmy kosztują 100 zł a na allegro coś można kupić po 65 zł .. ale to ponoć padlina z papieru ....a do W10 są inne ale może też da sie trafić ... spytaj w jakimś auto moto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friday71 Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 malo dostepny towar zuwazylem Albo czy ktos wie jak pasuja progi z p10 zalozone do w10 ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysek Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Do mojej primery blacharz kupił progi z modelu p10 poprzerabiał i wstawił. Do W10 progi są nie do dostania bynajmniej w Olsztynie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberDe@th Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Orientujesz się co dokładnie przerabiał i o ile podniosło to cenę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friday71 Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Zawsze jak znajde do W10 to sie okazuje pomylka hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
competer Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Zawsze jak znajde do W10 to sie okazuje pomylka hehe Wg moich poszukiwań progi są niedodostania. Próby dopasowania z P10 kończyły się zwykłym sztukowaniem. Nie zgadzała się chyba długość i kształt na końcówkach. Fajne auto, ale niestety kilka drobiazgów takich jak szyby, lampy i blacharka jest jedyna w swoim rodzaju . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberDe@th Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Wg moich poszukiwań progi są niedodostania. Próby dopasowania z P10 kończyły się zwykłym sztukowaniem. Nie zgadzała się chyba długość i kształt na końcówkach. Fajne auto, ale niestety kilka drobiazgów takich jak szyby, lampy i blacharka jest jedyna w swoim rodzaju . A co z zawieszeniem? Mam na myśli głównie przód, bo jest tu inne rozwiązanie niż w P10. Tak trochę żartem, trochę półserio... Może otworzymy skład części do W10? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 kuzyn ma w10 kształt progów w W10 są tak jak by bardziej kwadratowe a w P10 półokrągłe zawiecha jest inna w W10 przód nie ma wahaczy górnych a tył na belce autko jest cholernie miększe w porównaniu do mojej P10 co na dziurach wielki + spokojnie wchodzą opony 195/65/r15 na przód i na tył u mnie ocierają ,......z tyłu z przodu szału nie ma ...Pozdrawiam a światła i grille chyba inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberDe@th Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Temat nieco nam się rozjechał, ale spytam... Czy dolne wahacze do W10 są takie same jak do P10? Co z kolumną McPhersona? Po prostu czasami nie mogę uwierzyć, że między tymi modelami jest aż tyle różnic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friday71 Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 prawie wszystko jest inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marian76-76 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 witam !! ja po pro stu dałem moje nissmo koledze od operacji plastycznych ,śladu korozji nie widzę od 2-lat ,wycięte wspawane pomalowane i oki !!! witam !!! byłem posiadaczem w10 r96 1.6 zawieszenie jest z maximy stąd ta różnica ale to plus bo cześci bez problemu i tanie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.