Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Pomocy bo zbankrutuje - wysokie obroty silnika i duże spalanie


Monia88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc mam problem z obrotami bo są bardzo wysokie dochodzą do 2tys. w czasie postoju. Zauważyłem,że w miejscu gdzie jest regulacja obrotów to że tak nazwe kowadełko nie dochodzi do śrubki. Nie wiem co może być tego przyczyną auto pali dwa razy więcej(nie wyrobie na benzyne) niz zwykle dlatego mam wrażenie jakby było na ssaniu. Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik ?

 

Jeśli gaźnik to zdejmij filtr i zobacz w jakiej pozycji jest klapka ssania, ma być na zimnym zamknięta a na ciepłym stać pionowo, jak klapka ok, to spróbuj cofnąć zapłon, zubożyć mieszankę śrubką w podstawie gaźnika(jeśli nie masz zaślepionej) lub po prostu za mocno naciągnięta linka gazu..., jak coś nie jasne to pisz postaram się wytłumaczyć...też długo walczyłem ze swoim gaźnikiem...i wygrałem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ztym tzw kowadełkiem czemu nie wraca do tej śrubki co sie reguluje obroty???

A mam damską ksywkę poniewaz jestem kobietą a wczesniej pisał mój Mężulek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo albo śrubka za mocno wykręcona, albo jest za mocno naciągnięta linka gazu i nie dotyka jak mówisz kowadełka tak samo jakby trzymać gaz, dopiero gdy oprze się na śrubce to trzyma ustawione obroty.. a wcześniej było normalnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś coś bliżej podpowie o tym elektrozaworze bo mam ten sam problem. wysokie obroty pali chyba 30 na sto.

 

może ktoś coś bliżej podpowie o tym elektrozaworze bo mam ten sam problem. wysokie obroty pali chyba 30 na sto.

1,6 gaźnik

 

może ktoś coś bliżej podpowie o tym elektrozaworze bo mam ten sam problem. wysokie obroty pali chyba 30 na sto.

 

 

1,6 gaźnik

 

jest tutaj forumowicz który może bliżej naświetlić sytuację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt nam wiecej nie powie musimy kolego radzic sobie sami...

Ja szukam tego zaworu albo calego gaźnika bo innej opcji nie widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amba7 ja nie wiem bo tego gaznika na oczy nie widzialem - wiem jedno napewno jak rozbierzesz wszystko i wyczyscisz to nie zaszkodzi i zwroc uwage na ssanie czy nie jest klapka zamknieta caly czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monia88 czemu masz damska ksywke ?

Friday71

Jak widać z tego wpisu, i nastepujących po nim (pomijając brak kultury), nie masz zamiaru poruszać problematyki forum, tylko najzwyczajniej w świecie postanowiłeś powkurzać ludzi, i dobrze się przy tym bawić.

Wiesz co? Idź może powkurzaj pseudokibiców, napewno dostarczą Ci wielu niezapomnianych wrażeń.

Tutaj na forum, za całokształt wypowiedzi w tym wątku należy Ci się ban.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Friday71, jeżeli nie masz zamiaru pomagać, to nie odzywaj się w ogóle. To czy ktoś jest hetero czy nie, to nie Twój biznes i nic Ci do tego. Wszelkie komentarze czy obraźliwe komentarze odnośnie inych użytkowników tego forum, traktowane będą ostrzeżeniami, co w konsekwencji skończy się zbanowaniem na stronie.

Jeżeli chcesz porozmawiać na temat mniejszości seksualnych czy na inne tematy nie związane z motoryzacją, jest od tego temat HYDE PARK. Dzisiaj dostajesz ostrzeżenia.

Pen, to co byś zrobił w takim przypadku, także zachowaj dla siebie.

Wasze wypowiedzi, nie w temacie, zostają wycięte. Wycieczki personalne nie są dozwolone.

 

Zazwyczaj takie sprawy załatwiamy na PW, ale wypowiedzi Friday71 sprawiły, że piszę to na forum publicznym, ku przestrodze dla innych

 

 

Edit 12:59

Kolejne wypowiedzi nie w temacie, będą kasowane, a forumowicze dostaną ostrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt nam wiecej nie powie musimy kolego radzic sobie sami...

Ja szukam tego zaworu albo calego gaźnika bo innej opcji nie widze

 

już mam po problemie. przyczyną wysokich obrotów, przerywania, i dużego spalania /30l na 100/ był alternator. ładowanie wynosiło 12,5 volta. po wymianie diód wszystkie bolączki minęły. a dowiedziałem się przypadkowo po tych 20 st. mrozach, po prostu akumulator nie chciał kręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

już mam po problemie. przyczyną wysokich obrotów, przerywania, i dużego spalania /30l na 100/ był alternator. ładowanie wynosiło 12,5 volta. po wymianie diód wszystkie bolączki minęły. a dowiedziałem się przypadkowo po tych 20 st. mrozach, po prostu akumulator nie chciał kręcić

 

Ja niestety dalej probuje szukam tego zaworu ale nigdzie go nie moge dostac pytałam na allegro dawców i nie tylko nikt nie ma każdy cały gaźnik chce sprzedać, jak nie znajdę to będe musiała kupić cały gażnik niestety :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam,

 

postanowiłem trochę odświeżyć temat, gdyż od pewnego czasu mam ten sam problem - wolne obroty w zakresie 1500-1900 i spalanie z kosmosu :/ Mechanik stwierdził, że jest to wina gaźnika - uszkodzona ośka od przepustnicy w wyniku czego ciągnie lewe powietrze. I tutaj rodzi się moje pytanie - jaki gaźnik był montowany w silnikach GA16DS Cat? Kupiłem ostatnio jakiś używany ale okazało się, że ma inną elektryke - podgrzewane dysze czy jakoś tak i stwierdzono, że nie da rady go zamontować u mnie :/

Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi wskazać różnice między tymi gaźnikami? I ewentualnie wskazać co może być przyczyną moich problemów?

 

Dodam, że moje auto jeździ na gazie - na benzyne się całkiem obraziło i nie chce na niej jeździć od ponad roku (podobno również wina gaźnika) :/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan P10 LX/SLX 1,6 16V 1990-1993 masz gaznik HITACHI 21L 304-06. Uklad zasilania w tych autkach jest sterowany elektronicznie 9z sonda lambda w ukladzie wydechowym).gaznik jest opadowy dwuprzelotowy stopniowy z przepustnica drugiego przelotu sterowana podcisnieniem ,urzadzenie rozruchowe samoczynne sterowane elektrycznie. W twojej p10 uklad biegu jalowego ,glowny i pompka przyspieszajaca sa sterowane elektrpnicznie poprzez zawory elektryczne. Wszysto o tym gazniku przecztasz( link Primera instrukcje i tam dla p10 do pobraniaSAM NAPRAWIAM)

 

Czemu piszesz ze spalanie z kosmosu. Mialem ten sam problem z golfem na gazniku elektronicznym W lecie OK a w zimie szalenstwo. Dobrze ze na gazie odpalal dobrze Jesli masz problem z gaznikiem to tylko bedzie palil duzo benzyny . Ty chyba masz instalacje gazowa 1 generacji (taka przynajmniej mialem ja w golfie) i gazu mi mnie spalal wiecej. Chociaz obroty szalaly. Bylo to denerwujace. Teraz wiadomo ze i gazu bedzie spalal wiecejze 2 3 litry.. Jesli masz luz na przepustnicy to nalezy go usunac bo jak juz zostalo napisane bedzie lapal lewe powietrze . Sprobuj zamowic oske z tulejkami do tego gaznika. Ja kiedys dorabialem tulejki do gaznika z malucha. Trzeba sobie radzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ja również mam od wczoraj problemy z obrotami, tzn. na benzynie jest około 1100 a na gazie 1300-1500. Po przejechaniu kilku km spadają na gazie do około 1000. Przedwczoraj czyściłem przepustnicę i silniczek krokowy z osadu, i według mnie wszystko zostało skręcone dość solidnie (sprawdzane 2 razy). Może mi ktoś pomóc jak to rozwiązać? Probowałem ustawic gaz ale jak doprowadzę go do niskich obrotów to nie chce wchodzić na obroty. 
primera p 11    1997 r

Edytowane przez damian87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...