Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość HunterR32

Witam chce kupić pajero III albo patrola Y61 (3d) ok 1999-2002 wybor padl na silnik 2.8 z tego co widze bedzie lepszy... znalazlem ladnego na allegro co sadzicie o tym aucie czy to nie jest jakis bubel??

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11511928

 

Dzieki za pomoc...

 

z racji tego za link juz wygasl znalazem innego patrolka co o nim sadzicie?? wydaje sie byc ok...

http://moto.allegro.pl/item941858569_patrol_grii_y61_1998_rok_sprawdzony_doskonaly.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarioemP10

Ja bym sprawdził tą książkę serwisową co było robione i mniej więcej sprawdził czy to prawda.Silniczek na ten rok to za ładny,chyba że jeździła kobieta albo stary dziadzio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził tą książkę serwisową co było robione i mniej więcej sprawdził czy to prawda.Silniczek na ten rok to za ładny,chyba że jeździła kobieta albo stary dziadzio.

 

Książkę czystą to można kupić i sobie wypełnić.

W żadną książkę nigdy nie uwierzę.

Tutaj to bym się zastanawiał nad przebiegiem i wiekiem.

Wygląd silnika może być odpicowany do sprzedania, trzeba obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Książkę czystą to można kupić i sobie wypełnić.

W żadną książkę nigdy nie uwierzę.

Tutaj to bym się zastanawiał nad przebiegiem i wiekiem.

Wygląd silnika może być odpicowany do sprzedania, trzeba obejrzeć.

 

Zasada numer jeden- Umyty silnik to szrot.

Brudny, z wyglądu lekko sfatygowany, ale bez wycieków i bez zużycia materiałów, zwykle odstrasza amatorów, ale to z reguły pewny silnik, którym zrobisz jeszcze ładnych parę kilometrów ;)

 

Przy oglądaniu samochodu zwróć uwagę na takie szczegóły jak wytarta kierownica, czy siedzenia i porównaj je z pewnymi Patrolami z tego rocznika i z podobnym przebiegiem. Przyjrzyj się miejscom, gdzie mogą być ślady ponownego malowania karoserii. Albo po prostu- pojedź do ASO i zleć tą zabawę biegłym- lepiej zaplacić pare złotych na początku, niż potem topić pieniądze w próchnie i ganiać po sądach za nieuczciwym sprzedawcą ;)

 

Przedstaw nam swoje konkretne wymagania co do samochodu i powiedz ile masz do wydania.

Edytowane przez Filip_212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dzikunek

eh szkoda teraz nie moge znalezc tego samego ale mam innego....

http://moto.allegro.pl/item941858569_patrol_grii_y61_1998_rok_sprawdzony_doskonaly.html i jak ten??? warty uwagi???

wary

 

rozrząd w GRach co 100tys sie wymienia? nawet nie wiedziałem....

źródło: http://rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1

 

skoro w styczniu 2008 była wymiana to jakim cudem teraz ma 182 tys?

 

Silnik tragicznie odpicowany - odradzałbym

 

Z plusów to: wg mnie w poważniejszym terenie to autko nie było. (nie z tymi oponami, progami, plastikami itp)

 

pozdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi coś tylna prawa ćwiartka nie pasuje.

 

Dziwnie zderzak skosem do krawędzi błotnika idzie.

 

A co do silnika, to różnie z tym bywa. Wielu "szrociarzy" specjalnie wybiera się autem gdzieś na żwirownie albo polne drogi, żeby zakurzyć silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie na kierownicę i lewarek

 

Moim zdaniem może mieć nalatane 300-400 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chce kupić patrola Y61 (3d) ok 1999-2002 wybor padl na silnik 2.8 z tego co widze bedzie lepszy... znalazlem ladnego na allegro co sadzicie o tym aucie czy to nie jest jakis bubel??

http://www.otomoto.p...ow&id=C11511928

 

Dzieki za pomoc...

 

Na podstawie zdjęć, i to jeszcze o tak słabej rozdzielczości, nie można określić stanu technicznego ani przebiegu samochodu. Wróżenie na podstawie tego, czy silnik jest umyty czy nie, to bzdura. Z uwagi na to, że w przypadku nietrafionego zakupu koszt napraw może przewyższyć wartość samochodu, radzę trzymać się profesjonalnych metod:

- felerów nadwozia szuka się dobrym miernikiem grubości lakieru;

- w silniku należy zmierzyć ciśnienie w cylindrach, wydajność turbiny i pompy;

- poza tym normalny przegląd techniczny: luzy w zawieszeniu, amortyzatory, hamulce.

Podczas jazdy próbnej należy sprawdzić czy działa reduktor, stabilizator tylnego mostu, elektryka, klima itp.

Najczęstszą przypadłością jest zdychająca pompa wtryskowa, która kończy się po ok. 400 tys. km. Koszt nowej to ponad 20 tys. zł. Często uwalone są sprzęgiełka przednich piast oraz siłownik stabilizatora tylnego mostu (koszt ok. 3 tys. zł). Większośc egzemplarzy na polskim rynku jest powypadkowa. Warto sprawdzić od spodu ramę (jeśli nie jest pokryta pseudokonserwacją w celu zamaskowania spawów). Egzemplarze z lat 2000 - 2003 to ruletka - wady fabryczne silników, podatność na korozję. Polecam egzemplarze z 1998-99 oraz po 2004 (lifting, wzmocnione silniki). Pozdrawiam i życzę szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pojęcie o Patrolach i cenach części zamiennych :D

 

Ceny części podaję według informacji uzyskanych w Bosch Diesel Serwis w Lublinie. Opinie dotyczące Patroli z lat 2000 - 2004 na podstawie postów zamieszczonych na tym forum oraz informacji z autoryzowanych serwisów w Lublinie i Rzeszowie.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Co do silnika powiem tak. Weź auto i pojedź z gościem na błoto i szuter. Później otwórz maskę i sam sobie odpowiedz czemu ten silnik jest taki czysty. Ja nie raz tak jeździłem, i patrolem i frontier i z zewnątrz może być praktycznie czyste autko, a pod maską jakby ktoś wiadrami wodę lał. Taki urok. Ja bym brał lekko brudne. A co do blacharki to dobrze wiedzieć czy było bite czy nie ale jak to było obtarcie to nie ma co patrzeć. 90% aut w Polsce jest po lakierowaniu. :)

 

A co do turbiny do żeby zajechać turbinę Gerrett'a trzeba być naprawdę asem :)

Edytowane przez szczureczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada numer jeden- Umyty silnik to szrot.

Brudny, z wyglądu lekko sfatygowany, ale bez wycieków i bez zużycia materiałów, zwykle odstrasza amatorów, ale to z reguły pewny silnik, którym zrobisz jeszcze ładnych parę kilometrów ;)

 

 

ja tam mam "odpicowany" silnik na codzien :) po co mam sie brudzic jak bede musial np zarowke wymienic?

silnik nie musi byc brudny zeby dzialal!

oczywiscie trzeba umiec "myc" silnik zeby nie narobic szkod.

z samochodami terenowymi wyglada to troche inaczej.

w poprzednim (plaskim) samochodzie tez mialem zawsze czysto pod maska.

wystarczylo zwalniac przed glebokimi kaluzami, albo je omijac.

drogowa solanka wcale tak dobrze nie konserwuje np alternatora.

Edytowane przez camo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam mam "odpicowany" silnik na codzien :) po co mam sie brudzic jak bede musial np zarowke wymienic?

silnik nie musi byc brudny zeby dzialal!

oczywiscie trzeba umiec "myc" silnik zeby nie narobic szkod.

z samochodami terenowymi wyglada to troche inaczej.

w poprzednim (plaskim) samochodzie tez mialem zawsze szysto pod maska.

wystarczylo zwalniac przed glebokimi kaluzami, albo je omijac.

drogowa solanka wcale tak dobrze nie konserwuje np alternatora.

 

Zgadzam się, tylko, że co innego jest myć silnik dla siebie, a co innego na handel ;)

 

Po prostu wielu nieuczciwych sprzedawców chce w ten sposób ukryć wycieki i ogólne zużycie materiałów, np nabłyszczając po umyciu plastiki i gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, tylko, że co innego jest myć silnik dla siebie, a co innego na handel ;)

 

Po prostu wielu nieuczciwych sprzedawców chce w ten sposób ukryć wycieki i ogólne zużycie materiałów, np nabłyszczając po umyciu plastiki i gumy.

 

 

U mnie też silnik jest czysty - w Mercedesie są osłony od spodu i uszczelka pod maską. W Patrolu myję na wiosnę i na jesieni karcherem, ponieważ dieslowi woda nie szkodzi a ja lubię jak auto jest czyste i zadbane. Handlarze je picują, ponieważ 99% klientów nie jedzie do serwisu żeby sprawdzić stan techniczny na urządzeniach do tego służących tylko "kupuje je oczami" - ma się błyszczeć na zewnątrz i w środku. Na tym forum są nawet jasnowidze mający się za fachowców, którzy potrafią określić przebieg samochodu na podstawie kilku zdjęć wykonanych telefonem komórkowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum są nawet jasnowidze mający się za fachowców, którzy potrafią określić przebieg samochodu na podstawie kilku zdjęć wykonanych telefonem komórkowym.

... a zgadza się kolego

 

Jestem specjalistą od wróżenia z fusów :D

 

Miej teorii i dyrdymałów kolego ... a znacznie więcej obserwacji i ... ćwicz ćwicz i ćwicz :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a zgadza się kolego

 

Jestem specjalistą od wróżenia z fusów :D

 

Miej teorii i dyrdymałów kolego ... a znacznie więcej obserwacji i ... ćwicz ćwicz i ćwicz :whistle:

 

 

Sąsiadka mnie pytała czy jej pomożesz. Ciągle boli ją głowa. Lekarz jej nie pomógł. Czy jak prześlę Ci jej zdjęcie powiesz co jej dolega ? Z góry dziękuję. N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Kolego Niebora grzeczniej. Sam opisujesz parę tematów temu Twoje niezadowolenie z zakupu Nissana. To może powiedz czym ty się kierowałeś przy zakupie Patrola? Ile oglądałeś i na ile poznałeś jego możliwości, że kupiłeś coś z czego jesteś niezadowolony? Wcześniej widziałeś wogóle to auto jak się sprawuje czy tylko na folderach i pod marketem? A może było napisane przy Twoim, że jeździł nim Niemiec w niedzielę do kościoła i to Ci wystarczyło za wszystko? Mówisz tam ceny podpierając się jakimś Boschem w Lublinie, a wierz mi są w Polsce stodoły gdzie takie Patrole znają co do śrubki i śmieją się z takich cen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Niebora grzeczniej. Sam opisujesz parę tematów temu Twoje niezadowolenie z zakupu Nissana. To może powiedz czym ty się kierowałeś przy zakupie Patrola? Ile oglądałeś i na ile poznałeś jego możliwości, że kupiłeś coś z czego jesteś niezadowolony? Wcześniej widziałeś wogóle to auto jak się sprawuje czy tylko na folderach i pod marketem? A może było napisane przy Twoim, że jeździł nim Niemiec w niedzielę do kościoła i to Ci wystarczyło za wszystko? Mówisz tam ceny podpierając się jakimś Boschem w Lublinie, a wierz mi są w Polsce stodoły gdzie takie Patrole znają co do śrubki i śmieją się z takich cen.

 

Chyba źle mnie zrozumiałeś. Czy byłem niegrzeczny lub napisałem gdzieś, że jestem niezadowolony ? Moją intencją było raczej przekazanie własnego zdania, opisanie plusów i minusów, przybliżenie tematu osobom, które chcą nabyć Patrola i szukają tu informacji. Sam przy zakupie kierowałem się opiniami handlujących autami oraz artykułami w internecie i pisamach motoryzacyjnych. Przed zakupem obejrzałem kilkanaście egzemplarzy w Polsce. Wszystkie były albo powypadkowe, albo w złym stanie technicznym. Znajomy handlarz powiedział, że mi nie sprowadzi, bo wozi tanie a nie dobre. Potem 3 miesiące siedziałem na Mobilu i innych serwisach - dzwoniłem i wysyłałem maile z pytaniami odnośnie bezwypadkowości, przebiegu i stanu technicznego. Większość oferowanych w Niemczech Patroli była po jakichś stłuczkach, w wielu były wymieniane silniki, turbiny i sprzęgła. Przez te trzy miesiące znalazłem tylko jednego od pierwszego właściciela, nie malowanego, z oryginalnymi szybami, fabrycznymi oponami i książką serwisową. Potem utargowałem cenę, przelałem zaliczkę, pojechałem i przyprowadziłem. To był Niemiec w wieku 78 lat, właściciel stadniny koni, który użytkował go do 2006 r. Odnośnie części każdy może zadzwonić do dowolnego serwisu i powiedzą mu, że np. pompa kosztuje 23 tys. zł. Fakt, że ceny nowych częsci do Patrola idą w tysiące nie jest tajemnicą. Jeśli znasz tańsze źródła podaj adres stodoły, gdzie są części za grosze to chętnie zadzwonię i sprawdzę. Pozdrawiam.

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hunter - odpuśc sobie tego Patrola :rolleyes:

 

A co do cen gratów, cóż jeden kupuje w ASO, drugi gdzie indziej. Każdy ma to co chce i płaci ile chce. Proste

Garrett też nie jest niestety niesmiertelny, no chyba że jeżdzisz "wycieczkowo" i auto teren ogląda przez okno :rolleyes2: Samo życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu akurat ten nie ma?

 

Bo część /na szczęście ta mniejsza/ wychodziła z LSD

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...