koziro Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Witam Mój problem polega na tym,że wciśnięcie sprzęgła to ciężka sprawa.pedał stawia dość spory opór.w porównaniu do siostry almery to dwa światy.próbowałem smarować ramię przy skrzyni ale to nie pomogło.czy wszystkie sprzęgła w sr20 tak ciężko działają? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Sprawdz linke bo byc moze przez nia jest spory opór.Niewiem jak u ciebie ale ja mam primere 98rok tez 2.0, przelatane 300 tysiakow i sprzeglo chodzi lepiej niz u tescia w vw polo z 2004. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slasz Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Witam Mój problem polega na tym,że wciśnięcie sprzęgła to ciężka sprawa.pedał stawia dość spory opór.w porównaniu do siostry almery to dwa światy.próbowałem smarować ramię przy skrzyni ale to nie pomogło.czy wszystkie sprzęgła w sr20 tak ciężko działają? Cześć, Prawdopodobnie linka zaczyna się poddawać. U mnie sprzęgło chodzi w miarę lekko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 8, 2010 Author Share Posted February 8, 2010 a jest tam sprężyna odciągowa?może jest założona zbyt mocna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Przypadkiem to sprzęgło nie jest tam hydrauliczne. Może masz stary płyn hamulcowy do sterowania albo się zapowietrzyło, lub nie daj bóg siłownik cieknie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawa Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 dlaczego niedaj bóg? siłownik jak siłownik wymiana uszczelnienia i dalej lata tylko pewnie by był problem z dokupieniem tych uszczelniaczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 hydrauliczne raczej nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 hydrauliczne raczej nie ... a otierałeś maske i zaglądałeś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 oczywiście..przy skrzyni jest linka ale co tam dalej jest to nie wiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 oczywiście..przy skrzyni jest linka ale co tam dalej jest to nie wiem Jeśli to nie będzie linka to na 90% spadła Ci z jednej strony łapa popychająca łożysko w skrzyni. Wtedy łożysko jest wyciskane nie równomiernie i ociera o obudowę stąd może być opór. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 10, 2010 Author Share Posted February 10, 2010 (edited) pamiętam,że kiedyś w sunym jak mi się półoś ukręciła i kawałek przegubu do zabezpieczenia środka skrzyni to składającm nasmarowałem tawotem łożysko z wałkiem zdawczym.przyniosło to pozytywne rezultaty.sprzęgło płynnie się wyciskało.tylko narazie wolałbym z linką poćwiczyć bo zwalanie skrzyni w tym mrozie kiedy nie mam dostępu do ogrzewanego garażu średnio mi się podoba hehe Edited February 10, 2010 by koziro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.