Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gdzie znajduje się ssawa w baku


Gość mzciej05

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mzciej05

podczym albo gdzie szukać ssawy w baku co ciągnie paliwo bo zapowietrza mi się układ paliwowy w nissanie primera 2.0TD

kombi jak się doniej dostać od spodu auta czy przez bagarznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kanapą masz smoka zasłoniętego trójkątną pokrywą. Do nakrętki ssaka to trzeba dorobić sobie klucz. Jak się zapowietrza układ to nie grzebałbym przy ssaku, a sprawdził przewody paliwowe przy wtryskach i pompie, oraz sprawdził/wymienił filtr paliwa. W ssaku to po za pływakiem i czujnikiem temperatury paliwa to nic więcej nie ma. Możesz jedynie sprawdzić po zdjęciu trójkąta czy przewód zasilający i przelewowy dobrze są osadzone na króćcach. Sprawdż korek od paliwa, albo odpal silnik z odkręconym korkiem i zbacz czy wtedy pompka jest twarda

Odpowitrzenie zbiornika jest przez korek. Do wlewu paliwa idzie cienki wężyk pod korek, zobacz czy nie jest zapchany Opis w sekcji FE service manual

 

komiks smile.gif

post-18247-1265703434,6581_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mzciej05

słuchaj jest tak filtr wymieniłem wczoraj wieczorem dla pewności a ztym pąpka jest twarda czy to z zamkniętym korkiem czy to otwartym a jest tak za filtrem paliwa do tych czarnych węrzy dołożyłem przeźroczysty przewód paliwowy i jak patrzę na niego to raz idzie paliwo a nieraz jdą bulki powietrza się to się cały czas powtarza czy to przy otwartym czy zamkniętyk korku chodzi mi o to już wcześniej pisałem że wyskakuje mi błąd 21 na KTS wyskoczył 96 i myślałem że ta ssawa w baku łapie powietrze bo mechanicy mówią że jest tam jakiś oring albo jest zabrudzona przewody mi sprawdzali podobno dobre i niewiem za co mam się wziąść a koło korka niewidzę żadnego wężyka on może być zatkany i będzie się tak działo z tym kodem 21.

Wspomnę jeszcze raz żeby niemotać autko pali supre jedzie super jak jest zimny to błąd niewyskakuje jak się rozgrzeje to miga na wolnych obrotach i tak w przedziale 1500 a 1800 obrotów jak jadę szybciej to już błędu nie ma zaraz bierze mechanik auto do roboty zobaczymy czy zrobi a co do tych bulek to mówi żę mogą występować ale myślę żę niema raci bo ma iść samo paliwo co wy na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oring to jest na samum smoku dla uszczelnienia, zęby ropa nie jechało w kabinie. Możesz zrobić tak że do butelki 5L wlać ropy i wpuścić tam przewody od zasiłki i powrotu prosto z pompy (zdjąć je i założyć wężyki 8 i 6 mm) i zobaczyć czy sie też zapowietrza.

kod 21 Injection Timing Control Valve - zawór kontroli czasu wtrysku (w pompie paliwa), sądzę że wytrąciła ci się parafina z paliwa i dlatego masz ten problem. Wymiana filtra owszem pomoże ale nie rozpuści kaszy w ropie. dodanie depresatora teraz też nic nie da. Daje sie go przed a nie po. Jedynie pozostaje wypalić to co tam masz i zalać potem z dodatkiem depresatora. Możesz mieć też jakąś nieszczelność na samej pompie, ale raczej obstawiam parafinę w paliwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mówi and_pec. bańka paliwa przewód z bańki do weścia filtra a drógi z powrotu od pompy do bańki.

 

też podejrzewam zapchany filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mzciej05

ten Depresator to tak się nazywa czy to poprostu jakiś środek do czyszczenia wtrysków i jakiś uszlachetniacz nigdy tego niewlewałem może i to jest przyczyną jakiej firmy proponujesz możę byśmi wysłał link z takim depresatorem to sobie kupię jego stosuje się tylko zimą i dolewa się go zanim zatankuję słuchaj a ta parafgina to jest możliwe żeby mi szła tym wężykiem przeźroczystym a mi się wydawało żę to powietrze bo to przez ten wężyk to coś przelatuje szybko możę powietrze a możę grutki parafiny to robi robotę z z pompy to napewnowycieku nie mam a odnośnie tego zaworka w pompie jak będzie uszkodzony to można kupić taki zaworek czy jego się czyści co w nim się psuje że wyskakuje ten błąd 21 a możę regulacia tego zaworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Depresator to ogólna nazwa dodatku do ropy zapobiegającemu wytrącaniu się parafiny Ja stosuję Xeramic Diesel Protector. Jest tego trochę na rynku wystarczy przelecieć allegro Ponoć SKYDD też jest dobry. Daję tego 10ml na 10L paliwa. Dozuję strzykawką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mzciej05

witam wreszcie autko zrobione przyczyną tego błędu 21 a na KTS 96 było ustawienie zapłonu czyli kąt wtrysku zegarowo mechanik nastawił i problem z głowy ale dzięki kolegom za wszystkie rady.

 

witam mam takie pytanko ale na inny temat bo nie chcę zakładać nowych odebrałem wczoraj autko i okazało się że miałem zapłon prestawiony teraz kontrolka check nieświeci ale coś mi zrobili że nie odczytuje kodów błyskowych próbowałem spinaczem i nic a ni niebłyśnie zauważyłem że brak styku w jednym górnym skrajnym pinie tak jak by ktoś wydłubał ten styk czy da się to jakoś naprawić czy można jakoś na innych pinach przeprowadzić diagnostykę.

Bo nie wim czy celowo to zrobili żebym przy każdej awari jeździł i płacił a może to zxbieg okoliczności proszę was o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych stykach się nie da .Jęśli je uszkodzili to niech teraz naprawiają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...