Guest piluch91 Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Witam. Posiadam Nissana Primere p11 2.0 16v 136 PS (przebieg : 205000 km). Mam dylemat gdyz czy instalując zwykły LPG bedzie to złe posunięcie ? moze jednak sekwencyjny ? Jakiej firmy najlepiej zalozyc ? Prosze o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rambo321 Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Witam. Posiadam Nissana Primere p11 2.0 16v 136 PS (przebieg : 205000 km). Mam dylemat gdyz czy instalując zwykły LPG bedzie to złe posunięcie ? moze jednak sekwencyjny ? Jakiej firmy najlepiej zalozyc ? Prosze o pomoc. Wg mnie najlepiej sekwencja jak dużo kilosów robisz to szybko sie zwróci ja w swojej zakladalem gdy miala 219tys km obecnie ma 256tys km i żdanych przygód. Nie ma co oszczędzać na prostej instalacji. Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Potwierdzam miałem starą i mam sekwencje spalanie 2-3 litrów mniej ważne komponenty i montaż ....!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest franco Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Sekwencja czy zwykły? Tu nie mam doświadczenia. Ale kiedyś znajomi odradzali mi wogóle założenie gazu , a ja po latach powiem Ci jedno stary im szybciej założysz tym prędzej zarobi na siebie . Mnie zwróciło się bardzo szybko, choć była zwykła (nie miałem wyboru). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mind Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Witam. Posiadam Nissana Primere p11 2.0 16v 136 PS (przebieg : 205000 km). Mam dylemat gdyz czy instalując zwykły LPG bedzie to złe posunięcie ? moze jednak sekwencyjny ? Jakiej firmy najlepiej zalozyc ? Prosze o pomoc. Zdecydowanie sekwencja. Wyższa półka - Landi Renzo Omegas, Prins II. Średnia półka Stag z dobrymi podzespołami, BRC. Instalacji II generacji nie brałbym pod uwagę w tym aucie. Stag to polski sterownik LPG, ma ogólnie dostępny soft i można go ustawiać samemu. Pamiętaj - bardzo ważne są nawierty w kolektorze ssącym, jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych, czyli dobry monter. Zresztą ta lektura zaspokoi twoje oczekiwania: www.lpg-forum.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Stag 300 PREMIUM ---podpina sie już pod OBD ???? do tego mocny Reduktor unikaj KME silvera mam go działa ok ale jest max do 150 KM ..Alaski i innych wtryskiwacze Matrix ew w tańszej wersji Magic Jet... Przede wszystkim dobry montaż i właściwe ustawienie u lektura tego forum gazowego warto .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piluch91 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Dzięki wielkie za podpowiedz. Chyba zdecyduje się na sekwencje , ale jakiej fimry to nie wiem , muszę popytac czy u nas zakładają coś lepszego. Jaka cena założenia wyniesie mnie za dobrą lub średnią instalację gazu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony212 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Mi polecono sekwencję : STAG 4 reduktor Zavoli zeta-n wtryskiwcze Magic-Jet Filtr FL-02 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sauron Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Polecam Ci ( jak już musisz założyć gaz )poczytać na różnych forach jakie są polecane warsztaty montujące LPG a jakie NIE są polecane. Wielu tzw. "Specjalistów" montuje instalacje nie mając o tym bladego pojęcia!!! Jak zawitasz już w wybranym serwisie to zdaj się na opinię serwisu. Być może będą chcieli Cię naciągnąć ale na pewno nie założą Ci tandety. Na pewno wybierz sekwencyjną!!! Nie warto na tym oszczędzać ponieważ jak założysz tańszą wersję ( np. bez płynu zwilżającego - a NAPRAWDĘ polecam zapytać o to w serwisie ) to zaczniesz dokładać do auta zanim Ci się zwróci instalacja. 2 lata jeździłem autkiem z takim silnikiem jak Twój na LPG. Dzień w którym go sprzedałem był najszczęśliwszym dniem w moim życiu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony212 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Sprawdzony zakład i kompetentna osoba montująca instalację to podstawa. Wiele osób "sparzyło" się LPG w samochdzie, właśnie poprzez nieprofesjonalny montaż. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzE Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 SEKWENCJA zdecydowanie nie masz się co zastanawiać , żadna zwykła instalacja uwierz mi za dużo z tym pip.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 wtryskiwacze magik jet to koszt ok 200 zł zapytaj ile musisz dołożyć za matrixa hd344(370zł) lub hd544 (500zł) ceny alledrog.pl wsumie to ok byle by je zamontowali pionowo reduktora nie znam ale piszą że do 150 KM tak że chyba da rade ... jaka cena ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 zavoli zeta s, a nie zeta n, lepiej mieć zapas a nie na styk różnica w cenie 40 złociszy a spokój większy. Jestem na etapie przerabiania u siebie wszystkiego czyli idzie nowy reduktor do tego MJ (względy finansowe nei pozwoliły na matrixy) i filtr fl02 czaja. Mam staga 200 i przelatane ponad 110kkm i poza zmianami teraz było OK, do tego uważaj na montaż zbiornika, żeby nie był do jazdy na wstecznym bo nie będzie wybierał do końca gazu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony212 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Mam pytanie do osób posiadających butlę w miejscu koła zapasowego w P11 sedan. Jaką największą można tamże upchnąć?? Czy 42l to jest max, czy można włożyć 48l ?? Pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FatBoy Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Znajomy w P11 w sedanie posiada właśnie 48l butlę w kole. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamilbe Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 I co zamontowałeś już coś?? Ja będę gazować swoją primerkę instalacją BRC za 2800zł. Jakieś opinie co do tej instalacji?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 a jakie graty w tej BRC, może STAG byłby lepszy i tańszy do tego wszystko zrobisz później sam, włącznie z mapami i ustawieniami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarek woju Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 zdecydowanie sekwencja dobrej firmy i dobry warsztat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony212 Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Wiadomo,że gaz ma większą liczbę oktanową... Czy w związku z tym przyśpieszał ktoś z was zapłon ? Jeśli tak to jakie jest optymalne ustawienie do jazdy na LPG ? Silniki SR20 uważane są za idiotiodporne, ale czy taki zabieg nie wpłynie uemnie na trwałość silnika?? Pzdr Sory za OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 17 stopni jest kompromisem pomiędzy bezpieczeństwem a dynamiką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piluch91 Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Panowie , postanawiam załozyc sekwencję , cena 2500zł : reduktor Bormech , listwa wstryskiwaczy Matrix i instalacja Stag 200 lub 300 ? Co na ten temat powiedzie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 jakie matrixy ??? Hd 344, HD544 czy HSy ???? reduktor nie słyszałem lepiej stag 300 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 bormech tak jak Tofu mówi STAG 300, no i te wryski/??? jakie??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 może magica 3 ??? mały swietna termika tani chwilowo klęka ale nie przy takiej mocy ,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabio7 Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Jeśli Stag to najlepiej Stag 300 Plus. Jeśli chodzi o reduktor to Zavoli Zeta S ( Magic 3 też może być, choć ma duże spadki ciśnienia ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.