Dominik14 Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Mam taki wlasnie problem-sruba od podparcia kurtyny musi byc na max wkrecona bo inaczej auto gasnie i ta mala sruba od wolnych nie da sie nic ustawic tak jakby wogole nie reagowala na to.Moj samochod to P11 Sr20de co moze byc przyczyna?Wczesniej w sunny na gazniku bylo ok-podparcie kurtyny wykrecone a tu taki psikus Moze to przez waz ktory idzie do krokowca-wchodzi on w rure dolotowa powietrza zaraz za blosem i wszystko psuje zasysajac do kolektora powietrze i psujac podcisnienie przed i za blosem?Co o tym sadzicie?Macie moze fotki z sr20de jak blos jest zamontowany bo niestety tematu,,Blos gaźnik do gazu na forum juz brak'' A moze przewod idacy od krokowca dac pomiedzy blosem a przepustnica a nie tak jak teraz miedzy blosem a przeplywomierzem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 od jakiego krokowca ?? rura podcisnienia idąca z kolektora ssacego u mnie wchodziła w blos przed kurtyną jeśli chodzi oto odcinek od przepływki do blosa ... Przy blosie nie powinno być żadnych krokowców gazowych zwężek itp ... Blos +Reduktor ale to chyba wiesz ,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Podcisnienie z kolektora ssacego o to mi chodzilo tylko to podcisnienie jest podlaczone pod silniczek krokowy(nie ten od gazu tylko ten regulujacy obroty przy silniku) i moje pytanie brzmi czy to podcisnienie ma byc miedzy blosem a przepustnica bo skowron.eu gosc tlumaczy zeby bylo miedzy blosem a przepustnica bo inaczej nie idzie ustawic wolnych obrotow Problem rozwiazany-trzeba bylo przeniesc wezyk od silniczka krokowego(nie tego od lpg!)miedzy przepustnice a blos Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybul009 Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Podcisnienie z kolektora ssacego o to mi chodzilo tylko to podcisnienie jest podlaczone pod silniczek krokowy(nie ten od gazu tylko ten regulujacy obroty przy silniku) i moje pytanie brzmi czy to podcisnienie ma byc miedzy blosem a przepustnica bo skowron.eu gosc tlumaczy zeby bylo miedzy blosem a przepustnica bo inaczej nie idzie ustawic wolnych obrotow Problem rozwiazany-trzeba bylo przeniesc wezyk od silniczka krokowego(nie tego od lpg!)miedzy przepustnice a blos blos.PDF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 ja miałem między przepływką a blosem kurtyną ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 No a ja mialem miedzy przeplywką a blosem i była kicha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.