kgeorge Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Co to może być. Wyraźnie dochodzi do moich uszu turkot z prawego koła, lub z prawej półoski. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarioemP10 Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Napisz coś więcej kolego bo turkot to nie wiele! Może przegub? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 A może wahacz górny stuka ? Napisz coś więcej bo każdy może zgadywać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras31 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras31 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? Cześć Mialem kiedyś w jakimś z samochodów chyba identyczne objawy,pisze chyba bo każdy inaczej to opisuje. Jechałem i coś stukało a jak wcislem sprzęgło wszystko ok.W moim przypadku winna temu była poduszka silnika wiec może warto je sprawdzić. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarioemP10 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 (edited) Jak ci stuka tylko na biegu to jak kolega napisał może to być poduszka,w takiej sytuacji trzeba wszystko sprawdzić czy gdzieś luzu za dużego nie ma.Pozdro. Edited February 17, 2010 by Mari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras31 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 po wizycie u mechanika jestem załamany.Stwierdził ze to przegub-zapłaciłem 300zl.Jazda próbna i znowu to samo-te same stuki.Ale to nie wszystko.Kazałem mu sprawdzic zbyt wysokie obroty biegu jałowego-cos pokombinował i na to chwile obroty spadaja na 1,5 tys a po chwili do 1000 i tak sie utrzymują.Jakby tego malo to pod warsztatem chyba wycofywał autem i wjechał w kupe sniegu-wystawił tylni zderzak a na lewym tylnym blotniku pojawiły sie rysy ktorych rano jeszcze nie było.poprostu powiesic takich pseudo mechanikow.Az starch jutro do niego jechac na poprawki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 te obroty to na rozgrzanym silniku ? a co tam kombinował z tym.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarioemP10 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 No właśnie jak kolega napisał bo jak na zimnym to normalne że na początku większe bo ssanie.U mnie spadają tak miedzy 800 a 900. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras31 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Obroty na ciepłym silniku sa takie,mowił ze rozebrał silniczek krokowy i przepustnice ale w/g tego niby fachowca wszystko było ok.jade zaraz na warsztat i trzeba bedzie nim(pseudomechanikiem) potrzasnac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Obroty na ciepłym silniku sa takie,mowił ze rozebrał silniczek krokowy i przepustnice ale w/g tego niby fachowca wszystko było ok.jade zaraz na warsztat i trzeba bedzie nim(pseudomechanikiem) potrzasnac Będziesz musiał na nowo pewnie zaprogramować komputer , silniczek krokowy w tym modelu nie ma regulacji na śrubce , komputer sam sobie ustawia obroty , nie wiem jak z przepustnicą czy oby nie ruszał czujnika TPS a jak ruszył czy ustawił tak jak powinien być.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras31 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Przepustnice tez czyscil wiec cos spaprał.Byłem na poprawce ale nic nie pomogło,obroty wariuja.W czasie jazdy gdy wrzuce luz utzymuja sie na poziomie 1,5tys,po zatrzymaniu spadaja na 1 tys.to troche za duzo.A jak zaprogramowac komputer bo jestem laikiem i nie wiem z czym to sie je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 czy odkręcali czujnik TPS ? ten przy przepustnicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.