kryspin Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 (edited) Doradzcie prosze w jaki sposob zdemontowac przedni zderzak w Primerze. Dokladnie musze sie dostac do wymiany zarowki od przedniego przeciwmgielnego i do wezyka spryskiwacza reflektora bo wylecial. Druga sprawa dotyczy umiejscowienia czujnika poziomu plynu spryskiwaczy. Po ostatnim odkopywaniu auta ze sniegu zaczela mi zazyc kontrolka poziomu plynu spryskiwaczy plyn jest musi byc jakies przebicie w instalacji. Z gory dziekuje. Edited February 17, 2010 by kryspin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Do wymiany żarówki nie trzeba zdejmować zderzaka. Wystarczy odgiąć osłonę silnika obok nadkola. Co do wężyka spryskiwacza lamp to myślę że też dostaniesz się od środka przedziału silnika. Wszelkie punkty mocowania masz opisane w pliku body & tail serwisówki (do ściągnięcia ze strony głównej Primery) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gusta Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Raczej nie zdejmuj zderzaka. Za dużo niepotrzebnej roboty. Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy znajduje się od spodu pojemnika na płyn. Dostać się do niego można odczepiając a następnie odginając przednią część nadkola zachodzącą pod zderzak. Wiem, bo u mnie utlenił się przewód od czujnika i tam go lutowałem. Przy okazji dojdziesz do lampy przeciwmgielnej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowak1 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Doradzcie prosze w jaki sposob zdemontowac przedni zderzak w Primerze. Dokladnie musze sie dostac do wymiany zarowki od przedniego przeciwmgielnego i do wezyka spryskiwacza reflektora bo wylecial. Druga sprawa dotyczy umiejscowienia czujnika poziomu plynu spryskiwaczy. Po ostatnim odkopywaniu auta ze sniegu zaczela mi zazyc kontrolka poziomu plynu spryskiwaczy plyn jest musi byc jakies przebicie w instalacji. Z gory dziekuje. ja założyłem nowy spryskiwacz i podłączyłem wężyk do niego bez zdejmowania zderzaka... Trzeba przyznać że wymaga to cierpliwości i wielu prób zaciśnięcia zawleczki jedną ręką, ale w końcu udało mi się ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam79 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Aby zdjąć zderzak i tak musisz odkręcić część nadkoli zachodzących pod zderzak (nadkole mocowane jest i do zderzaka w jego dolnej części i do błotników) i odkręcić dwie śruby na końcach górnej części zderzaka mocujące go do błotników. Oprócz tego śruby od spodu i trzy spinki od góry zderzaka pod nerkami. Uważaj bo łatwo się łamią. Nie wiem czy o czymś jeszcze nie zapomniałem. Według mnie niepotrzebna robota... Wiem bo sam to robiłem Wystarczy odkręcić część nadkola od strony spryskiwacza aby dostać się do czujnika i żarówki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreeN_OnE Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 A jaki typ żarówki idzie do halogena w p11.144 bo jakoś nigdzie nie mogę się doszukać, a właśnie spaliły mi się 2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Zarniki H1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreeN_OnE Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Zarniki H1 Tzn do lamp przeciwmgłowych (tych małych halogenków na dole w zderzaku - nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy) idzie to samo co do mijania/krótkich, które są w soczewce, o ile się nie mylę to tam też H1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreeN_OnE Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Pytasz to odpowiadam. Umiem czytać ze zrozumieniem U mnie akurat są Xenony D2S na mijania, ale na drogowych już H1. w zwykłych lampach wszystkie zarówki H1 łącznie z halogenami. Jedynie postojowe to W5W no i kierunki P21W Dzięki kolego bez nerwów, chciałem mieć jasność bo ja do końca nie zrozumiałem. Pozdrawiam :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kryspin Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 Wielkie dzieki za info jak tylko aura sie poprawi biore sie do pracy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart-qlka2 Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Pytasz to odpowiadam. Umiem czytać ze zrozumieniem U mnie akurat są Xenony D2S na mijania, ale na drogowych już H1. w zwykłych lampach wszystkie zarówki H1 łącznie z halogenami. Jedynie postojowe to W5W no i kierunki P21W Z tym się nie zgodzę. Światła mijania jak nie ma xenonów to H7 a nie H1. H1 rzecywiście do halogenów przeciwmgielnych i drogowych. Pozdrawiam. Bart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bar113 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Do wymiany żarówki nie trzeba zdejmować zderzaka. Wystarczy odgiąć osłonę silnika obok nadkola. Co do wężyka spryskiwacza lamp to myślę że też dostaniesz się od środka przedziału silnika. Wszelkie punkty mocowania masz opisane w pliku body & tail serwisówki (do ściągnięcia ze strony głównej Primery) witam , jestem nowy i nie bardzo się orientuje na forum gdzie mozna ściągnąć ten plik "body & tail serwisówki (do ściągnięcia ze strony głównej Primery)" i gdzie jest strona główna primery ? Z góry dziekuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 P11 przed liftem mialy h1+h1 a po lifcie h7+h1 albo d2s w zaleznosci czy mialy xenony czy tez nie.Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.