Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

k12 najgorsze auto wsród nissanów


Gość mrówa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie z k10 bylem zadowolony k11 tez,ale k12 mnie roszczarowala :cry: auto wadliwe ,psuje sie i ma braki w wykonczeniu.

 

moze zrobic jakas liste awarji i usterek które czesto sie powtarzaja i wyslac do nich.

 

klopoty ze spinka airbagów bocznych

wycieki z silnikanotorycznie

zepsuty modół domykania szyb

nieprecyzyjny automat

system bez kluczyka zacina sie

i wiele innych drobnych userek

i bezsensowny sensor deszczu dziala nieprecyzyjnie

 

auto naprawde non stop odwiedza serwis :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój nie lepszy.

 

- 2 razy wymieniana stacyjka + komplet kluczyków (pierwszy serwis był w 5 msc po zakupie i trwał 30 dni bo sprowadzali z UK)

 

- 3-cia wymiana stacyjki + komplet kluczyków już niebawem bo podnownie pojawiają się pierwsze objawy zacinania. Poprzednia wymieniana była ok. 2 msc temu :)

 

- 2 świeciły się kontrolki AirBag'ów. Pierwsze kasowanie błędu w ASO Nissan (kontrolka świeci ciągłym światłem). Za drugim razem kontrolka pulsuje i ASO Nissan rozkłada ręce i proponuje pozostawienie auta do dnia następnego. Błąd i wskazaniekasuje dopiero prywatny warsztat łącząc się przez OBD2 ale jako Renault Clio II po 2002r.

 

- w kwietniu 2005 następuje wymiana całej skrzyni biegów Renault JH160 (z Clio II) po tym jak ASO Nissan zapewniało użytkownka o braku wycieków oleju ze skrzyni. Nazywało to konserwacją i bez olejową sk.biegów. Wymianę skrzyni obserwowałem osobiście aby mieć 100% pewność.

 

- ciągle skrzypią elektryczne szyby przednie.

 

- świszczy (nawet po smarowaniu) tylna przesuwna kanapa.

 

- aboslutnie tandetne tarcze hamulcowe firmy TRW (zresztą bardziewiarska firma). Po 25tys km powinien być kosz!. Ceny w ASO 311zł/sztuka. Na szczęscie z pomoca przychodzi Brembo 09.9078.10 w cenie 101zł/sztuka

 

- strasznie szybko bo w 12 msc potrafią przepalić się przednie żarówki. I to zwykłe nie jakieś +50% czy inne.

 

 

Auto też dość często wymaga wizyt w ASO ale najgorsze są nerwy i niepewność auta.

 

Na szczęscie nie trzeba już płacić ASO Nissan za wykonanie przeglądu gwarancyjnego gdyż derektywa unijna GVO określająca zasady rynku motoryzacyjnego jest honorowana przez Nissana. Za 2 dni robię przegląd u znajomego w jego serwisie :)

 

Przeczytać warto głównie ostatnie zdanko

 

Pozdrawiam

HHA

 

 

http://www.gieldasamochodowa.com/article/v...ile=mik_409.xml

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Pablo a masz k12, że zabierasz głos? :lol:

 

ja jeżdrze już nią 3 lata i za wyjątkiem elektryki na początku to auto jest NIEZAWODNE, no ale lepiej gadać to samo co wszyscy :lol:

 

większośc uzytkowników obecnych k12, bo mrówa i HHA juz ich nie posiadaja takze sa zadowoleni, wiec polecam spojrzec na kwestie tego auta z dystansu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pablo_Snk

Szmigło, mój znajomy miał to auto i co chwile było w warsztacie aż sprzedał, wiec widziałem ile kasy władował w niego !!! Wiadomo że trafiają się felerne i dobre partie samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i myśle, że tym nalezy podsumować tą dyskusje, jeżeli zamieżasz pojawić się w Borkach to z checią przedstawie Ci moje auto oraz to co w nim zrobiłem i to co zamierzam zrobić :grin:

 

a może zmienisz zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierownica obita w skóre, założony moduł pover-tec, za tydzien cały wydech,

 

i wcale nie zamieżam jej sie pozbywac przez najblizsze kilka lat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halasuje nie kanapa tylko jak juz tylka klapa... do wyregulowania..

 

nie spuje sie stacyjnak z kluczami tylko kostka przy stacyjcie odpowiedzialan za rozrusch

 

mialem halas przy otwartych szybach.. zmienione podnosniki i mocno nasmarowane gestym smarem

 

do tego wspomne ze juz 2 raz wymienialem rozrusznik bo sie zjaral

 

z auta jestem raczej srednio zadowolony... chodz wszystko przez wady konstrukcyjne i przez serwic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość yacek13

Ja u siebie z niespodziewanych usterek miałem drobne awarie elektroniki (czujnik poduszki i coś tam jeszcze). Ale to były awarie, które ustępowały po rozpięciu jakiejś kostki odczekaniu paru sekund i spięciu na nowo.

Klocki i tarcze - możenaby zrobić lepsze, ale to żadna tragedia.

Tuleje od wahaczy - przy moim stylu jazdy i drogach po których jeżdżę (dużo p wsiach) to chyba nie aż takie dziwne.

Poza tym wszystko jest ok. Nie zauważyłem, żeby samochód po 3 latach pracował inaczej niż w dniu wyjazdu z salonu.

Nie jest to może ideał bezawaryjnego samochodu, ale nie powiedziałbym, że to są jakieś bardzo poważne problemy.

 

A z tego co wiem, to nowa Primera jest o wiele bardziej awaryjna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jak kupowałem NOTEa spzedawca powiedział, że ten samochód ma "wszystko co najlepsze" z Micry... :twisted: he he he to juz wiem, dlaczego nie działa moduł poduszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zycze nikomu przepalonej zarowki w trasie.Wymienienie jej jest prawie niemozliwe.To zabezpieczenie kostki musial projektowac jakis pijany francuz z valeo<hahaha>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Nie zycze nikomu przepalonej zarowki w trasie.Wymienienie jej jest prawie niemozliwe.To zabezpieczenie kostki musial projektowac jakis pijany francuz z valeo<hahaha>

:lol: zgadzam sie! niezbedne sa umiejetnosci ginekologa, zeby dostac sie do zarowki. Juz widze, jak sobie pani (nawet bez tipsow) czy tez obsluga stacji gdzies w trasie wymieni przepalna zarowke, na zadanie policji.

Za pierwszym razem gdy wymienialem zarowke nie obeszlo sie bez wylewu krwi. :wink:

Nie dosc, ze dlonie poranisz, to jeszcze podniesiona, krotka i kanciasta maska czyha zeby zaatakowac glowe

A zarowki mozna wymieniac tak czesto, ze warto je miec w bagazniku razem z plynem do spryskiwacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Gość prodental

K12 z roku 2005, kupione w salonie, 1.4 automat, we wrzesniu będzie 5latek auto bezawaryjne

 

jedyny problem jaki sie pojawił rok temu to zniknięcie wspomagania kierownicy, po podpięciu do kompa i skasowaniu błedu wspomaganie powróciło

 

skąd tyle nienawiści do auta za takie małe pieniądze?

 

nie kupujcie mocno bitych to nie będzie problemów z eksploatacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K12 z roku 2005, kupione w salonie, 1.4 automat, we wrzesniu będzie 5latek auto bezawaryjne

 

jedyny problem jaki sie pojawił rok temu to zniknięcie wspomagania kierownicy, po podpięciu do kompa i skasowaniu błedu wspomaganie powróciło

 

skąd tyle nienawiści do auta za takie małe pieniądze?

 

nie kupujcie mocno bitych to nie będzie problemów z eksploatacją

Z tym że właśnie w 2005 przeprowadzono modernizację i usunięto wiele usterek(m.i.słynne kostki stacyjki-ciekawostka japońskie stosowane do końca 2004r. psuły się nagminnie)ja też(właściwie córka)mam 2005 wrzesień i auto zupełnie bezawaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...