B 52 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 (edited) Witam, rano podczas wyjeżdżania spod domu zauważyłem pewien problem. Kierownica tak dziwnie "przeskakuje" podczas skrętu. Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym układu wspomagania jest w pozycji maximum. Dodam, że płyn był wymieniany rok temu na oryginalny produkt Nissan. Podczas manewru nic nie hałasuje. Pokręciłem kierą i jakby usterka ustąpiła. Ponownie objaw pojawił się zaraz po przejechaniu kilkuset metrów. Zatrzymałem wóz i pokręciłem kierą kilka razy. Już nie blokowało się. Zdarzyło mi się to już 2 raz w ciągu miesiąca ! Objaw wskazuje na blokowanie się pompy wspomagania ? Co mam sprawdzić ? Podejrzane są wycieki jak w zbiorniczku wyrównawczym jest pełno ? Może maglownica, ale po przebiegu 220000 km ? Wymieniać na nową, używaną czy regenerować ? Pozdrawiam maxi maniaków ! Edited February 20, 2010 by B 52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przedszkolak Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Regenerować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B 52 Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 (edited) Regenerować A znacie koszt i gdzie dobrze to zrobią na terenie Warszawy, Piastowa, Pruszkowa ? Edited February 23, 2010 by B 52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przedszkolak Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Na Pradze jest niezły fachowiec. Jak znajdę namiary to podam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B 52 Posted March 6, 2010 Author Share Posted March 6, 2010 Dzisiaj zauważyłem, że piszczy mi pasek, może wystarczy tylko podciągnąć i będzie lux. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest icemancinek Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Witam, Dokładnie tak kolego zacznij od naciągnięcia paska bo u mnie właśnie to było problemem "przeskakiwnia" kierownicy, wstrzymaj się z wszelkimi regeneracjami bo szkoda kasy. Pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B 52 Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Witam, Dokładnie tak kolego zacznij od naciągnięcia paska bo u mnie właśnie to było problemem "przeskakiwnia" kierownicy, wstrzymaj się z wszelkimi regeneracjami bo szkoda kasy. Pzdr THX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcin1973/115 Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Cześć Dokładnie taki sam problem miałem w MB 115 , problem się rozwiązał jak obejrzałem pompę wspomagania. Trzymała się na jednej śrubie. Po dokręceniu pompy i napięciu paska problem zniknął. zacznij zdecydowanie od paska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B 52 Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Cześć Dokładnie taki sam problem miałem w MB 115 , problem się rozwiązał jak obejrzałem pompę wspomagania. Trzymała się na jednej śrubie. Po dokręceniu pompy i napięciu paska problem zniknął. zacznij zdecydowanie od paska Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert1234 Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Dzięki u mnie dzisiaj mialem to samo zaraz po odpaleniu. kierownica jakos tak dziwnie drgala i czasami byl wiekszy opor czasami mniejszy. po dwoch minutach wszytko zaczelo byc ok. mialem to pierwszy raz. u mnie dzisiaj mialem to samo zaraz po odpaleniu. kierownica jakos tak dziwnie drgala i czasami byl wiekszy opor czasami mniejszy. po dwoch minutach wszytko zaczelo byc ok. mialem to pierwszy raz. mam prosbe do wszytkich. czy mozecie zrobic cos takiego? odpalic maxime (ale tak po nocce - zeby byla zimna) i... od razu po odpaleniu krecic w lewo i praco kierownica po mniej wiecej 90 stopni (na postoju) - czy czuc na przemian wiekszy opor i mniejszy. u mnie cos takiego zauwazylem od 2 dni. po kilunastu/dziesieciu sekundach wszystko sie stabilizuje. dzieki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przedszkolak Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) U mnie jest tak od zawsze, wydaje mi się, że to temperatura płynu w układzie wspomagania, ciśnienie i praca pompy. Edited March 10, 2010 by Przedszkolak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.