Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Wspomaganie Kierownicy


B 52
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

rano podczas wyjeżdżania spod domu zauważyłem pewien problem. Kierownica tak dziwnie "przeskakuje" podczas skrętu.

 

Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym układu wspomagania jest w pozycji maximum.

Dodam, że płyn był wymieniany rok temu na oryginalny produkt Nissan.

 

Podczas manewru nic nie hałasuje. Pokręciłem kierą i jakby usterka ustąpiła. :)

 

Ponownie objaw pojawił się zaraz po przejechaniu kilkuset metrów. :( Zatrzymałem wóz i pokręciłem kierą kilka razy. Już nie blokowało się.

 

Zdarzyło mi się to już 2 raz w ciągu miesiąca ! :angry:

 

 

Objaw wskazuje na blokowanie się pompy wspomagania ?

 

Co mam sprawdzić ? Podejrzane są wycieki jak w zbiorniczku wyrównawczym jest pełno ?

Może maglownica, ale po przebiegu 220000 km ? Wymieniać na nową, używaną czy regenerować ?

 

 

Pozdrawiam maxi maniaków !

Edited by B 52
Link to comment
Share on other sites

Regenerować

 

 

A znacie koszt i gdzie dobrze to zrobią na terenie Warszawy, Piastowa, Pruszkowa ? :unsure:

Edited by B 52
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na Pradze jest niezły fachowiec. Jak znajdę namiary to podam.

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj zauważyłem, że piszczy mi pasek, może wystarczy tylko podciągnąć i będzie lux.

Link to comment
Share on other sites

Guest icemancinek

Witam,

Dokładnie tak kolego zacznij od naciągnięcia paska bo u mnie właśnie to było problemem "przeskakiwnia" kierownicy, wstrzymaj się z wszelkimi regeneracjami bo szkoda kasy.

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Dokładnie tak kolego zacznij od naciągnięcia paska bo u mnie właśnie to było problemem "przeskakiwnia" kierownicy, wstrzymaj się z wszelkimi regeneracjami bo szkoda kasy.

Pzdr

 

 

THX :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Marcin1973/115

Cześć

Dokładnie taki sam problem miałem w MB 115 :), problem się rozwiązał jak obejrzałem pompę wspomagania. Trzymała się na jednej śrubie. Po dokręceniu pompy i napięciu paska problem zniknął.

 

zacznij zdecydowanie od paska

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Dokładnie taki sam problem miałem w MB 115 :), problem się rozwiązał jak obejrzałem pompę wspomagania. Trzymała się na jednej śrubie. Po dokręceniu pompy i napięciu paska problem zniknął.

 

zacznij zdecydowanie od paska

 

 

Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Dzięki

 

u mnie dzisiaj mialem to samo zaraz po odpaleniu.

kierownica jakos tak dziwnie drgala i czasami byl wiekszy opor czasami mniejszy. po dwoch minutach wszytko zaczelo byc ok. mialem to pierwszy raz.

 

u mnie dzisiaj mialem to samo zaraz po odpaleniu.

kierownica jakos tak dziwnie drgala i czasami byl wiekszy opor czasami mniejszy. po dwoch minutach wszytko zaczelo byc ok. mialem to pierwszy raz.

 

mam prosbe do wszytkich. czy mozecie zrobic cos takiego?

odpalic maxime (ale tak po nocce - zeby byla zimna) i...

od razu po odpaleniu krecic w lewo i praco kierownica po mniej wiecej 90 stopni (na postoju) - czy czuc na przemian wiekszy opor i mniejszy. u mnie cos takiego zauwazylem od 2 dni. po kilunastu/dziesieciu sekundach wszystko sie stabilizuje.

dzieki.

Link to comment
Share on other sites

U mnie jest tak od zawsze, wydaje mi się, że to temperatura płynu w układzie wspomagania, ciśnienie i praca pompy.

Edited by Przedszkolak
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...