Gość Piotrek007 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam Niestety poczciwy dieselek w moim Sunnym odmówił posłuszeństwa. Wpadłem na pomysł wymiany silnika 2.2 Di od Almery, ewentualnie jakiś inny diesel powyżej 100KM Oczywiście wchodzi w grę przeróbka łap silnika, wymiana skrzyni, półosi, hebli, zawieszenia i co tam jeszcze potrzeba, i tu kilka pytań do fachowców 1 Czy nie porywam się z motyką na Słońce, czy to jest fizycznie możliwe (ilość miejsca pod maską) 2 Co z elektroniką, bo jak wiadomo w Sunnym elektronika jest na poziomie zaawansowania furmanki Będę wdzięczny za porady, ewentualnie ostudźcie mój zapał Pozdrawiam Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ja mysle ze moze byc ciezko troche bo to totalnie rozne silniki lepiej jesli juz chcesz swapowac to na cd20t i troche go zmodzic i bedzie juz to jezdzic pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek007 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Co do tego Cd2.0t to będzie ładnie pasował? bo to praktycznie mój silnik tyle, że uturbiony. Skrzynia biegów się nada? i tam chyba jeszcze jakiś komputer siedzi prawda? Edytowane 25 Lutego 2010 przez Piotrek007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 też mi się tak wydaje,że CD20T będzie lepszym wyjściem.a potem lepsze turbo, fmic, program i 150 km pęka na delikatnym sofcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 W sunnym miałeś pewnie CD20, a nie CD20E. Więc wymiana będzie obejmowała też elektronikę i osprzęt silnika - w tym alternator. Pod maskę wejdzie bo rozmiarowo silnik nie jest większy. W CD20T to komputer rządzi wieloma rzeczami. W CD20 np. gaz masz na linkę. W CD20T i CD20E już masz elektronikę i steruje tym komputer wraz z potencjometrem od wychylenia pedału gazu a to się czasami psuje i nie jest to tania impreza. Generalnie gra jest niewarta świeczki. Jeśli chodzi o 2.2Di to ja bym nie wkładał silnika renault bo odkąd nissan jest francuski to nie zrobił nic dobrego. Jak chcesz mieć renault to kup sobie renault a nie nissana, a już na pewno nie łącz tego. Kup sobie CD20 używane, albo inny samochód. Taka moja rada. Sam mam n15 CD20. Jeździ, świeci, hamuje i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 A kto ci powiedział że 2.2Di jest renault? Nawet 2.2DCi nie jest renault tylko nissana. Silnik o oznaczeniu K9K 1.5DCi jest francuski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek007 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 2.2Di jest Nissana dlatego między innymi na niego padł wybór, dopiero dalej był Renault Ale macie rację gra niestety nie warta świeczki, czas pożegnać się z japońcem. Dzięki bardzo wszystkim za pomoc i rady. Pozdrawiam Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Koledzy - cały nissan to renault i nie czarujmy się, że jest inaczej - niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 To dlaczego kupiłeś nissana? Żeby mieć renault? Konsekwencji brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Kolego, ja mam N15 a to jeszcze był nissan. N16 to już renault. I tu jest konsekwencja. Jeżeli zmienię auto na nowsze to nie będzie to francuski nissan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Taaak... N16 był francuzem... Ale po 03.2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Taaak... N16 był francuzem... Ale po 03.2003. Nie zupełnie po lifcie. Ja mam N16 z kwietnia 2002, jeszcze z przed liftu, i niektóre duperele jak np pompka spryskiwacza ma wybite logo Renault Z tego co czytał to N16 była projektowana już w Europie, w Anglii. Dlatego mimo, że 2.2 Di to konstrukcja Nissana, jako osprzęt silnika użyto europejskich części, np: układ wtryskowy Boscha (to samo co w oplach, audi, bmw), turbina Garretta 15'tka chyba taka sama co w VW 1.9 TDI, hamulce TRW, itd... Takie rozwiązanie ma sens bo auto zaprojektowane w Europie, produkowane w Europie i głównie na europejski rynek, a dostawcami podzespołów są europejscy producenci. Dlatego jakośc N16'tki nie jest specjalnie inna od europejskich aut, bo to w dużej części to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Temacik ucichł trochę widze Ale wyczytałem w temacie ze jak mam silnik CD20E to tak jakby mam łatwiej. Mam N15 z 98' po FL i właśnie z tym silnikie. Jaki problem bym miał wstawic teraz do niego turbinę od P11?? Czy osiągnął bym tym te 15 koni więcej co było w P11 ?? I co z elektroniką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.