Guest damnix Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Witam serdecznie .Od kilku lat jestem posiadaczem Nisana Primery WP144 ,z którego jestem bardzo zadowolony, który nigdy mnie nie zawiódł.Kupując żonie samochód ,zdecydowałem się też na Nissana ale mniejszego,takiego do miasta ,na Micre.Kupiłem K11 98rok 998cm pojemności.Autko ma już 220tys km przebiegu.Problem jaki mam ,potwierdzony też przez innych kolegów,to wolne opadanie,z wysokich na niskie, obrotów silnika, na przykład podczas dojechania do świateł na biegu jałowym .Wydaje mi się również ,że silnik ma ciut za wysokie obroty podczas pracy na biegu jałowym .Nadmienię ,że silnik nie kopci ,nie pierdzi z rury wydechowej,nie szarpie podczas jazdy ,nie gaśnie.Tylko te obroty.Niestety nie ma tam prędkościomierza i nie mogę sprawdzić jaka jest wartość tych obrotów.Dziwne trochę bo to nie wygląda na przepływomierz. Co to może być? Sonda??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Sprawdź wężyki podciśnienia czy czasem któryś nie jest dziurawy lub przetarty.Jeśli są ok to proponuję wyjąć silniczek krokowy i przepłukać go w ekstrakcyjnej (czasami może nie domykać) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pokajoke Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Podejrzewałbym również linkę od gazu (może się zacierać w płaszczu) psiknąć WD-40 do wewnątrz płaszcza linki. Ponadto nasuwa mi się hipoteza że przed sprzedażą gościu podkręcił obroty żeby Cię nie wkurzało tzw. "traktorkowanie" które często jest poruszane na forum. Ja miałem przez parę tygodni podobne zachowanie po rozebraniu, przemyciu, przelutowaniu i złożeniu przepustnicy. Potem minęło. "Lewe" powietrze też niewykluczone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.