Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Zbyt wysokie obroty biegu jałowego


Guest damnix

Recommended Posts

Witam serdecznie .Od kilku lat jestem posiadaczem Nisana Primery WP144 ,z którego jestem bardzo zadowolony, który nigdy mnie nie zawiódł.Kupując żonie samochód ,zdecydowałem się też na Nissana ale mniejszego,takiego do miasta ,na Micre.Kupiłem K11 98rok 998cm pojemności.Autko ma już 220tys km przebiegu.Problem jaki mam ,potwierdzony też przez innych kolegów,to wolne opadanie,z wysokich na niskie, obrotów silnika, na przykład podczas dojechania do świateł na biegu jałowym .Wydaje mi się również ,że silnik ma ciut za wysokie obroty podczas pracy na biegu jałowym .Nadmienię ,że silnik nie kopci ,nie pierdzi z rury wydechowej,nie szarpie podczas jazdy ,nie gaśnie.Tylko te obroty.Niestety nie ma tam prędkościomierza i nie mogę sprawdzić jaka jest wartość tych obrotów.Dziwne trochę bo to nie wygląda na przepływomierz.

Co to może być? Sonda???

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź wężyki podciśnienia czy czasem któryś nie jest dziurawy lub przetarty.Jeśli są ok to proponuję wyjąć silniczek krokowy i przepłukać go w ekstrakcyjnej (czasami może nie domykać)

Link to comment
Share on other sites

Guest Pokajoke

Podejrzewałbym również linkę od gazu (może się zacierać w płaszczu) psiknąć WD-40 do wewnątrz płaszcza linki.

Ponadto nasuwa mi się hipoteza że przed sprzedażą gościu podkręcił obroty żeby Cię nie wkurzało tzw. "traktorkowanie" które często jest poruszane na forum.

Ja miałem przez parę tygodni podobne zachowanie po rozebraniu, przemyciu, przelutowaniu i złożeniu przepustnicy. Potem minęło. "Lewe" powietrze też niewykluczone.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...