Dominik14 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noka Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc Drugi masz naciągany w tej samej linni tylko z tyłu, alternator masz przed sobą a dalej a dalej za alternatorem masz naciąg drugiego paska po lewej stronie z tyłu silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc Są 3 paski: -klima -alternator -pompa wody i wspomaganie razem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted March 5, 2010 Author Share Posted March 5, 2010 sa 2 na bank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 sa 2 na bank Na bank to można sobie napaść: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest a_b_i_t Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 jezeli ci piszczy na zimnym czy na cieplym ja bym zaryzykowal wymiane paskow albo sprawdz ich stan bo moze byc tak ze sa juz sparciale i dlatego piszcza. Osobiscie mialem podobny problem tylko z takim wyjatkiem ze oblaw byl tylko na zimnym silniku po wymianie paskow jak reka odjol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted March 6, 2010 Author Share Posted March 6, 2010 Sprawdzilem polewajac woda-paski.No patrzcie rzeczywicscie 3 sa a powiedzialbym ze 2 Zaraz zaraz-wg tabeli do alternatora bez klimy jest 14,24 szerokosci a ja mam na altku 21,36 czyli sa 2 paski.Jak jest z klima to alternator i klima jest na 21,36 a jak bez klimy to 14,24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmielo Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 u mnie też piszczał pasek a zaczął po paru tys. km.od nowości W ruch poszedł wd40 i smar silikonowy , już nie piszczy i zrobiłem już 11tys.na nim .(sprawdzałem ostatnio przy okazji u mechanika jego stan i jest ok). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 (edited) Na bank to można sobie napaść: przyjacielu trzeba trochę się nauczyć czytać takie tabelki. są 3 paski zgadza sie ale w samochodzie są tylko 2 a to dlatego, że nie każde auto ma klimę i wtedy idzie pasek krótszy czyli w tabeli oznaczenie bez klimatyzatora hmm tak mi się wydaje jeden :whistle: Edited March 7, 2010 by DINO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 OK, macie rację - tylko w CD20T (u mnie) są 3 paski, w SR20 są dwa. Muszę chyba zrobić sam ten skok na bank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 czyli każdy ma rację tylko jeden bardziej :dribble: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzybu Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 czy ktos moglby mi podac wymiar (albo numer katalogowy) paska od klimy w cd20t? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emeryt03 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 13 x 875 katalogowo, 13 x 850 praktycznie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.