Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Paski a klima-piszczy


Dominik14
 Share

Recommended Posts

Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc

Drugi masz naciągany w tej samej linni tylko z tyłu, alternator masz przed sobą a dalej a dalej za alternatorem masz naciąg drugiego paska po lewej stronie z tyłu silnika

Link to comment
Share on other sites

Guest jurgenik

Szykałem dużo i nie znalazlem takiego przypadku.Wszystko bylo ok do piatku kiedy wlaczylem klime aby sobie pochodzila i wieczorem zaczelo sie piszczenie-takie piskanie na luzie do 1200 obr.Czy zimny czy cieply piszczy caly czas-na wlaczonej i wylaczonej klimie.Na wyzszych obr nie piszczy i nie wiem czy to paski czy moze pompa klimy albo wodna.Moze ktos mial podobnie?Z tego co wiem sa 2 paski-1 napina sie przy alternatorze a 2 gdzie?Z gory dzieki za pomoc

Są 3 paski:

-klima

-alternator

-pompa wody i wspomaganie razem

Link to comment
Share on other sites

Guest a_b_i_t

jezeli ci piszczy na zimnym czy na cieplym ja bym zaryzykowal wymiane paskow albo sprawdz ich stan bo moze byc tak ze sa juz sparciale i dlatego piszcza. Osobiscie mialem podobny problem tylko z takim wyjatkiem ze oblaw byl tylko na zimnym silniku po wymianie paskow jak reka odjol

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzilem polewajac woda-paski.No patrzcie rzeczywicscie 3 sa a powiedzialbym ze 2

 

Zaraz zaraz-wg tabeli do alternatora bez klimy jest 14,24 szerokosci a ja mam na altku 21,36 czyli sa 2 paski.Jak jest z klima to alternator i klima jest na 21,36 a jak bez klimy to 14,24

Link to comment
Share on other sites

Guest chmielo

u mnie też piszczał pasek a zaczął po paru tys. km.od nowości

W ruch poszedł wd40 i smar silikonowy , już nie piszczy i zrobiłem już 11tys.na nim .(sprawdzałem ostatnio przy okazji u mechanika jego stan i jest ok).

Link to comment
Share on other sites

Na bank to można sobie napaść:

 

klinowe.jpg

 

 

przyjacielu trzeba trochę się nauczyć czytać takie tabelki.

są 3 paski zgadza sie ale w samochodzie są tylko 2

a to dlatego, że nie każde auto ma klimę i wtedy idzie pasek krótszy czyli w tabeli oznaczenie bez klimatyzatora

hmm tak mi się wydaje jeden :whistle: :whistle:

Edited by DINO
Link to comment
Share on other sites

czyli każdy ma rację tylko jeden bardziej :dribble: :dribble:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...