Krakus Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Mam QQ Acenta ale wersję sprzed kwietnia 2009 więc bez tempomatu. Wiecie może czy jest możliwość w ASO go zainstalować i czy jest to droga sprawa? (jestem laikiem w tych sprawach) pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MICEN Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Najdroższa chyba poduszka kierowcy ze sterowaniem do tempomatu np taka http://www.allegro.pl/item930400263_nissan_qashqai_poduszka_airbag_air_bag.html i taśma zwijacza ze ścieżkami do tempomatu http://www.allegro.pl/item929807826_tasma_airbag_nissan_qashqai_2008.html + dodatki. Myślę, że jeśli nie jeździsz dużo autostradami to gra nie jest warte świeczki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Synkro Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Poduszki zmieniać nie trzeba, przyciski tak z lewej strony poduszki jak i z prawej są demontowalne osobno; trzeba więc kupić same przyciski tempomatu. Co do sposobu podłączania to trudno powiedzieć jak rozwiązał to Nissan, w VW tempomat wystarczy niekiedy podpiąć i wszystko działa. Tutaj może faktycznie trzeba by zmienić taśmę; prawdopodobnie dopóki nie rozbebeszy się kierownicy to trudno będzie się tego dowiedzieć. Proponuję w internetowym katalogu części sprawdzić czy są różne wersje taśm czy tylko jedna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krakus Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Dzięki, koszty wysokie więc dla przejechania raz do roku 2500-3000 kilometrów autostradami "gra nie jest warta świeczki". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MESJASZ Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 jesli któreś aso da ci na to gwaracje ze sie nie spier>>>>>>>>>>>>> a przy tym bedzie działć TO BEDZIE CUD JAK W KANIE GALILEJSKIEJ o takich elemetach trzeba pomyśleć zanim sie kupi samochód Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...