Guest Jarosław Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Witam.Po analizie postów postanowiłem mimo wszystko napisac nowy temat.Moje N14 gażnik plus gaz zaczyna mnie zawodzic.Podobnie jak u wielu na benzynie lubi zamulic przy przyśpieszaniu a ostatnio doszedł spadek wolnych obrotów a od wczoraj gaśnie na wolnych obrotach.Z lektury postów wynika wiele czyli elektrozawór gażnika,przewody podciśnienia a może pompa paliwa?Warunki polowe,zima,mimo wszystko spróbuję tylko od czego zacząc?Liczę na was i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dariusz12 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 witam! zaczął bym od podkręcenia obrotów śrubą radełkową żeby ci nie gasł na skrzyżowaniach,póżniej sciągnął bym filtr powietrza i przejrzał przewód od podciśnienia wychodzącego z tyłu gaźnika gdy zmula przy przyśpieszaniu tzeba bu sprawdzić czy wtryskuje pompka przyśpieszająca do tego bedzie potrzebna raczej druga osoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Witam.Po analizie postów postanowiłem mimo wszystko napisac nowy temat. Którego tytuł nic nie mówi. Takich tematów jest multum i większość nie ma ochoty do nich zaglądać, jak tutuł nie odzwierciedla problemu. A dlaczego by nie kontynuować w temacie z tym samym problemem. Lepiej zrobić bałagan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.