Guest Mathoos Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Witam, Mam problem z czujnikiem spalania stukowego w swoim Sunny, mianowicie auto stało jakieś 3 miesiące w garażu (mały remont). Po pierwszym odpaleniu podłączyłem go do kompa i program pokazał błąd 34 czyli czujnik spalania stukowego (knock sensor). Ok to wykasowałem błąd ale zaraz pokazał się znowu. Zignorowałem i postanowiłem się przejechać. Podłączyłem jeszcze raz kompa na rozgrzanym silniku wykasowałem błąd i błędu nie ma. Co to może być że na zimnym silniku błąd jest a na rozgrzanym po wykasowaniu nie pokazuje się i jest wszystko OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 może miałeś syfiaste rozłożone paliwo i dlatego faktycznie postukał ,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mathoos Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 może miałeś syfiaste rozłożone paliwo i dlatego faktycznie postukał ,,, Też tak pomyślałem ale wypaliłem to stare paliwo i zatankowałem świeże i cały czas to samo po odpaleniu zimnego silnika wyskakuje błąd, po wykasowaniu wszystko jest ok. Może silnik na zimno wpada w jakiś dziwne wibracje i dlatego jest coś takiego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Nie wiem, czy nie pobłądzę, więc jakby co, to zignorujcie mego posta. O ile dobrze kojarzę, to zimny silnik dostaje bogatszą mieszankę do spalenia, a rozgrzany uboższą - różnica jest, i pytanie, czy ma to i ewentualnie jaki wpływ na spalanie stukowe?!? Nie wiem czy to istotne, ale wydaje mi się "różnica mieszankowa" moze mieć tu znaczenie. Jeśli zaśmieciłem temat waląc kulą w płot, to przepraszam. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.